Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 200ns 2017 ABS Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    17 Mayıs 2017
    880kmdeyim anahtarlığımdan dolayı farkında olmadan bi kaç kez stop ettirmiş olsamda muazzam bir şeytan icadı 😛 İlk motorum, gerek manevra olsun gerek contra olsun fazlasıyla tatmin edici diyebilim, sonrasında abs saçma sapan birden hızlıyken duran araca arkadan vurmamı da engelledi hemde kalan mesafeden bir araba daha geçer(kurs motoruyla arkadan bir araca vurdum(suçlu olarak)) çok sakin kullandığım söylenemez 500km sonrası bir kaç delirme anıma denk geldi gaza abandığımda oldu.(Tedbirli ve boş bir yolda) ilk motorum olduğu için olmasa gerek sebebi ise kurs motorunu 150 NS fazlasıyla kullandım ve gözlemlediğim kadarıyla bu motor bi acayip 👍👍
    caddeadami1 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    Alıntı SonerOZGER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    880kmdeyim anahtarlığımdan dolayı farkında olmadan bi kaç kez stop ettirmiş olsamda muazzam bir şeytan icadı �� İlk motorum, gerek manevra olsun gerek contra olsun fazlasıyla tatmin edici diyebilim, sonrasında abs saçma sapan birden hızlıyken duran araca arkadan vurmamı da engelledi hemde kalan mesafeden bir araba daha geçer(kurs motoruyla arkadan bir araca vurdum(suçlu olarak)) çok sakin kullandığım söylenemez 500km sonrası bir kaç delirme anıma denk geldi gaza abandığımda oldu.(Tedbirli ve boş bir yolda) ilk motorum olduğu için olmasa gerek sebebi ise kurs motorunu 150 NS fazlasıyla kullandım ve gözlemlediğim kadarıyla bu motor bi acayip ����
    Rodaj ile alakalı nasıl bir kullanım sergilediniz dikkat etmemiz gerekenler nelerdir?

  3. #23

    Üyelik
    17 Mayıs 2017
    Alıntı caddeadami1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj ile alakalı nasıl bir kullanım sergilediniz dikkat etmemiz gerekenler nelerdir?
    İlk 500 km sürekli vites değiştirerek, (6000 deviri geçmeden çokta makinayı öldürmeden) bir kez tam anlamıyla redline sokmuşluğum gazlamışlığım var onda da yaklaşık 10 dakika sürdü göstergeye baktığımda motor arıza lambası yanıyordu, ileride durup motoru stop etmeden bekledim 5 10 dakika sonrasında stop ettim 5 10 dakika daha öyle bekledim vs geçmedi sorun, eve geldim yarım saat sonra tekrar baktım yine yanıyordu ta ki motor soğuyuncaya kadar (yaklaşık 2 saat sonra) arıza ışığı söndü. Bana 6000 devir sonrası geçmememi söylediler ve internetten okuduğum kadarıyla ilk 100 km lastik rodajı denen rodajı tamamlamam gerektiğini (virajlarda yavaş yavaş motoru yatırmak)söylediler. Şuan 900km de ve ara ara gazlıyorum herhangi bir şikayetim vs olmadı motor asla kendi kendine stop etmedi veya herhangi bir kafama takılan bir soru işareti olmadı. Dikkat etmeniz gereken şeyi söyleyecek olursam gidon arasına bir şeyinizi düşürmeyin. Yeni alındığında yarım saatte bir saatte bir gider motora bakardım kontağını açar çalıştırır sesini dinlerdim derken en son yine dinlemek istedim kontağa takarken elimden anahtar bir anda düştü. Aradım sonunda buldum fakat nasıl alacağım ordan elini sok buradan gidonu çevir motoru sağa sola yatır derken yarım saate yakın uğraşmışlığım oldu.
    Kesinlikle tavsiye ediceğim bir motordur. Epey abs sistemini denedim gazladım gazladım bir cesaretle bir anda sıktım ve bir kaç kez denemedim bunu had safhada işe yarar. He mekanda forsum olsun motora bakılsın derseniz yine bu makina sizlik çünkü tipiyle görüşünüyle dikkat çekiyor (bende ki siyah-gri)
    Umarım boş konuşup sizi sıkmamışımdır hatam varsa af ola hayırlı geceler.
    caddeadami1 bunu beğendi.

  4. #24
    caddeadami1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2017
    Şehir
    Hatay/Gaziantep
    Motosikleti
    ???
    Alıntı SonerOZGER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk 500 km sürekli vites değiştirerek, (6000 deviri geçmeden çokta makinayı öldürmeden) bir kez tam anlamıyla redline sokmuşluğum gazlamışlığım var onda da yaklaşık 10 dakika sürdü göstergeye baktığımda motor arıza lambası yanıyordu, ileride durup motoru stop etmeden bekledim 5 10 dakika sonrasında stop ettim 5 10 dakika daha öyle bekledim vs geçmedi sorun, eve geldim yarım saat sonra tekrar baktım yine yanıyordu ta ki motor soğuyuncaya kadar (yaklaşık 2 saat sonra) arıza ışığı söndü. Bana 6000 devir sonrası geçmememi söylediler ve internetten okuduğum kadarıyla ilk 100 km lastik rodajı denen rodajı tamamlamam gerektiğini (virajlarda yavaş yavaş motoru yatırmak)söylediler. Şuan 900km de ve ara ara gazlıyorum herhangi bir şikayetim vs olmadı motor asla kendi kendine stop etmedi veya herhangi bir kafama takılan bir soru işareti olmadı. Dikkat etmeniz gereken şeyi söyleyecek olursam gidon arasına bir şeyinizi düşürmeyin. Yeni alındığında yarım saatte bir saatte bir gider motora bakardım kontağını açar çalıştırır sesini dinlerdim derken en son yine dinlemek istedim kontağa takarken elimden anahtar bir anda düştü. Aradım sonunda buldum fakat nasıl alacağım ordan elini sok buradan gidonu çevir motoru sağa sola yatır derken yarım saate yakın uğraşmışlığım oldu.
    Kesinlikle tavsiye ediceğim bir motordur. Epey abs sistemini denedim gazladım gazladım bir cesaretle bir anda sıktım ve bir kaç kez denemedim bunu had safhada işe yarar. He mekanda forsum olsun motora bakılsın derseniz yine bu makina sizlik çünkü tipiyle görüşünüyle dikkat çekiyor (bende ki siyah-gri)
    Umarım boş konuşup sizi sıkmamışımdır hatam varsa af ola hayırlı geceler.
    Çok temiz güzel ve anlaşılır bir anlatım olmuş teşekkür ederim estağfurullah ne sıkması

  5. #25
    ctoros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki vstrom 250 2020
    Arkadaşlar slm

    2017 Pulsar 200NS ile aranızdayım. Henüz motoru teslim almadım. Fotosunu paylaşıyorum. Ben beyaz rengini tercih ettim. İlk motorum. Lastiklerini değiştiriyorum. Michelin ile. Bir de gidon yükseltme taktırıyorum. Yaş 45 bel ağrısı fena vuruyor ) Kullandıkça deneyimlerimi paylaşacağım.
    Phoenixs ve Zephyros bunu beğendiler.

  6. #26

    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Uğurlu olsun hocam. Benim de ilk motorum. İlk 500 km'yi devirdim, şu anda motor serviste. Akü'den dolayı saat resetleme sorununu yaşadım, şarja koyalım bir daha yaşarsan aynı sıkıntıyı yenisini veririz dediler. Yaklaşık 5-6 kez de debriyaja dokunmamla kendiliğinden stop etme sorununu yaşadım. Bunun için de yazılımına bir bakalım dedi arkadaş ama ben pek umutlu değilim açıkçası.

    Onun dışında tur camı, gidon yükseltme, arka demir ve çanta taktırdım. Motordan genel olarak çok memnunum. Şimdi acaba kış lastiği taktırsam mı diye düşünüyorum. Öneriniz var mıdır? Arka teker kendini çok çabuk salıp kaymaya başlıyor biraz ani fren yapıldığında.

    İlk 500 km 5000 deviri geçmedim, şimdi 1000 km'ye kadar 6000 devire yükselteceğim. Daha abs'sini deneyemedim acemiliğin de verdiği ürkeklikle

  7. #27
    ctoros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki vstrom 250 2020
    hocam, Michelin in kışın iyi tuttuğunu söylediler. Ben de onu tercih ettim. Fiyat 850 TL gibi

  8. #28
    ironeagle129 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2017
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    HONDA CRF 250 RALLY/ BAJAJ PULSAR NS200 2017
    Merhaba. 2017 ns200 sahibiyim sizler gibi. Bugün sabah rodaj bakımına giderken yağ ikaz lambası yandı. Motoru susturup çalıştırdığımda bayiye gidene kadar bir daha yanmadı.Bayide yağ seviyesi normaldi. Yağ ve filtre değişimi oldu.Dönüş yolunda yine sıkıntı yoktu. Ancak akşam tekrar motoru kullandığımda 2 km sonra yine yandı ve yine aynı şekilde susturup çalıştırınca ikaz söndü.Motorum 690 km de . Bu durum için yorumunuz ne olur? Sabah ve akşam saatlerinde hava serindi.Yağın akıcılığının azalması mı etkilemiştir?

  9. #29
    ctoros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki vstrom 250 2020
    Alıntı Invoker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uğurlu olsun hocam. Benim de ilk motorum. İlk 500 km'yi devirdim, şu anda motor serviste. Akü'den dolayı saat resetleme sorununu yaşadım, şarja koyalım bir daha yaşarsan aynı sıkıntıyı yenisini veririz dediler. Yaklaşık 5-6 kez de debriyaja dokunmamla kendiliğinden stop etme sorununu yaşadım. Bunun için de yazılımına bir bakalım dedi arkadaş ama ben pek umutlu değilim açıkçası.

    Onun dışında tur camı, gidon yükseltme, arka demir ve çanta taktırdım. Motordan genel olarak çok memnunum. Şimdi acaba kış lastiği taktırsam mı diye düşünüyorum. Öneriniz var mıdır? Arka teker kendini çok çabuk salıp kaymaya başlıyor biraz ani fren yapıldığında.

    İlk 500 km 5000 deviri geçmedim, şimdi 1000 km'ye kadar 6000 devire yükselteceğim. Daha abs'sini deneyemedim acemiliğin de verdiği ürkeklikle
    Üstad slm Motor stop etme ve saat resetleme sorunu geçti mi? Bir de yazılım için Hindistan'dan kod istediler mi?

  10. #30
    neobirzenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul/Silivri
    Motosikleti
    Pulsar ns 200
    Herkese selam dostlar farlarımdan hiç memnun degilim 2. ampulu degiştiriyorum en kaliteli olanınıda aldım yinede ışık hüsran gece kör gidiyorum resmen. Sorun sanırım aküde orjinal aküden başka kullanan takan varmı acaba farlarda bir degişiklik gözlemdimi merak ediyorum.

  11. #31
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Merhabalar,
    Bu motoru almayı düşünüyorum nasipse ama soğuk havalarda göstergenin geç gelmesi olayı bu 2017 abs li motorlarda da varmı?
    Saticiyla konuşmamızda gösterge resetleme ve sogukta geç açılma sorunu duzeltildi dedi ama emin olamadım.
    Malum havalarda soğudu ve konu hakkında tecrübelerinizi aktarabilirmisiniz?
    Teşekkürler.

  12. #32
    ironeagle129 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2017
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    HONDA CRF 250 RALLY/ BAJAJ PULSAR NS200 2017
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,
    Bu motoru almayı düşünüyorum nasipse ama soğuk havalarda göstergenin geç gelmesi olayı bu 2017 abs li motorlarda da varmı?
    Saticiyla konuşmamızda gösterge resetleme ve sogukta geç açılma sorunu duzeltildi dedi ama emin olamadım.
    Malum havalarda soğudu ve konu hakkında tecrübelerinizi aktarabilirmisiniz?
    Teşekkürler.
    Merhaba. Motoru artık kardeşime verdim ancak onda da ve benim kullandığım dönemde de soğuklarda ekran resetleme yapıyor. Bu problem gördüğüm kadarı ile hala devam etmekte.

  13. #33

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    Bende de devam ediyor 2017 model. Çok insandan da duydum ama büyük bir sorun olmadı 5 10 saniye içinde ekran geliyor bir daha kapanmıyor. Dediğiniz olay sadece ilk marşta oluyor en azından ben de öyle

  14. #34
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Alıntı ironeagle129 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Motoru artık kardeşime verdim ancak onda da ve benim kullandığım dönemde de soğuklarda ekran resetleme yapıyor. Bu problem gördüğüm kadarı ile hala devam etmekte.
    Bilgileriniz için teşekkürler,

    Resetleme olayına çok takılmam herhal ama soğukta gösterge ısınana kadar çalışmıyor/açılmıyor imiş. Peki böyle bir sorun gözlemlediniz mı?

    Eski versiyonlarda 5 10dk da kendine gelenleri okudum ama okuduklarımın arasında yenileri de varmıydı belli değildi.

    Resetlemeden daha ciddi bir problem olduğu için aklıma takıldı ve siz değerli üstadlara sormak istedim.

  15. #35
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgileriniz için teşekkürler,

    Resetleme olayına çok takılmam herhal ama soğukta gösterge ısınana kadar çalışmıyor/açılmıyor imiş. Peki böyle bir sorun gözlemlediniz mı?

    Eski versiyonlarda 5 10dk da kendine gelenleri okudum ama okuduklarımın arasında yenileri de varmıydı belli değildi.

    Resetlemeden daha ciddi bir problem olduğu için aklıma takıldı ve siz değerli üstadlara sormak istedim.
    Burdaki o değerli üstatlar, stop eden, zırıldayan, beta versiyon motorları çok savunurlar dikkatli ol
    yazılım mazılım hepsi hikaye, sorunları çözülmüyor bu motorun haberin olsun.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  16. #36
    Sol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2016
    Şehir
    Avcılar/İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Motosikletin tipi filan Güzel, hani gidişine filan da laf yok 200 cc bir motor için performansı iyi tabi fiyatına göre değerlendiriyorum ben eski kasasını kullandım 25000 km boyunca.
    Benim için artısı yakıtı ve fiyatının ucuz olmasıydı ve tabi biraz tipi.
    Ancak hayatımı ve motoru koydum önüme, canımın daha kıymetli olduğunu anladım derhal sattım ve kurtuldum.
    Arkadaşın dediği gibi yok yazılım yok yeni akü filan hepsi yalan dolan, çözülemiyor bu motorun hiç bir problemi.
    Kesinlikle paranı buna verme.

  17. #37
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    2017 abs li versiyonda bu sorunlar düzeltildi diyerek satıcı beni kandırıyordu desenize.
    8 yıldır 150Zat kullanıcısı olarak bu motor bana şahane gelmişti ve fiyatida iyiydi.
    Açıkçası kafam karıştı.

  18. #38
    Sol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2016
    Şehir
    Avcılar/İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Kafanı karıştıracak bir durum yok aslında.
    Sen sorunsuz bir bir makinam olsun, can güvenliğim olsun, yolda kalma, parça bulma ve adam akıllı ustalarının ve servislerinin olduğu bir marka istiyorum diyorsan bundan uzak dur.
    Hee yok ben şekle bakarım diyorsan başka.
    Ben bunu sattım kendime suzuki address aldım şuan 12000 km'deyim en ufak bir korkum kuşkum olmadı yola çıkarken kafam rahat çünkü kalite kesinlikle ilk andan beri kendini gösteriyor.
    İyi düşün hata yapma.
    Milleti kandırmakta ki başarılarını arızalarını ve sorunlarını çözmede gösterseler durum değişir.
    İyi düşün kararını ver, emeğini yedirme simsara.

  19. #39

    Üyelik
    01 Kasım 2017
    Geçen bajaj servisi ile alakalı bir konu açılmıştı hem motor hemde servis sorunlu aç oku bence o kadar paraya ikinci el japon alınır ama bu servislerle uğraşılmaz.

    Zaten adamlar daha satmadan yalan dolanla vermeye çalışıyor ama sen bilirsin hayırlısı.

  20. #40
    Sedotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Ekran gidip gelmesi sabit 2017'de hala değişmedi. Sadece gidip geliyor ama öyle ısınana kadar çalışmama gibi bir sorun yok max 3 saniye.

    Tek sorun saat sıfırlanıyor. Ben saati saldım hiç ayarlamıyorum


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler