Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CRF 1000 L Africa Twin - Yeni Motor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı voljjn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi arkadaşımızın afrika twininin yolda taş sıçramadından dolayı farı kırılmştı ve serviste orjinal far için işçilik hariç 7300 lira istediler. Yurt dışındada bu fiyatlarda parçalar, arkadaş yaptırmadan o şekilde zar zor zararına sattı motoru. Parçaları çok pahalı bir motor bilgin olsun .
    Amerika'da posta dahil $1120. Fiyat farkı neredeyse 2 kat... Yine de pahalıymış bayağı.
    agris bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    escape0813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125, Yamaha Cripton, Honda CBR 250 R
    Hayırlı olsun.
    agris bunu beğendi.

  3. #43
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Öncelikle hayırlı olsun.
    "Uzayıp gitmek", konfor, hissiyat, aynalar vs aynı şeyleri yaşadım.
    Arablara yukardan bakmak çok farklı bir his.
    Güzel özetlemişsin.

    Boyum ve bütçem elvermediği için NC750X aldım ama Africa'da gözüm kaldı.
    Boy 175, NC'de ayaklar yere tam basmıyor.
    Africa biraz daha yüksek gibi.
    Ama fıstık bir gün benim olacak, vuracam kırbacı.

    Bu arada Africa Twin'i çitaya benzeten tek kişi ben değişim değil mi?
    agris bunu beğendi.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  4. #44

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı ee_ee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OOOOO daha cok var Bismillah daha
    Bana da öyle geliyor. İnşallah batmam bu işin sonunda

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı olsun.
    "Uzayıp gitmek", konfor, hissiyat, aynalar vs aynı şeyleri yaşadım.
    Arablara yukardan bakmak çok farklı bir his.
    Güzel özetlemişsin.

    Boyum ve bütçem elvermediği için NC750X aldım ama Africa'da gözüm kaldı.
    Boy 175, NC'de ayaklar yere tam basmıyor.
    Africa biraz daha yüksek gibi.
    Ama fıstık bir gün benim olacak, vuracam kırbacı.

    Bu arada Africa Twin'i çitaya benzeten tek kişi ben değişim değil mi?
    Katılıyorum. Yüksekten bakmak çok farklı. Buna biraz daha alışmam gerekecek sanırım . İnşallah sahip olursunuz bir gün.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

    Alıntı escape0813 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim

  5. #45

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Merhaba değerli forum üyeleri,
    Şu an motorum 400 km'ye ulaştı. Rodaj evresi devam ediyor. İş yoğunluğundan dolayı pek kullanamadım maalesef. Yarın bir iş yolculuğum var. Büyük ihtimal yarın rodaj bitmiş olur.
    Şu ana kadar genel olarak memnunum motordan. Tek sıkıntı biraz 4 silindiri özlemek açıkçası. İnsan onu bir arıyor. Bunun dışında düşük devirlerde motorun titreşimi bir acayip. Ama düşükten kastım iyice düşük devirde. Yani yüksek viteste 2 bin devir civarında motor masaj koltuğuna dönüşüyor. Ama normal seyahat devrinde süper. Titreşim cidden çok az. Kullandıkça konfora alışıyorum. Bir daha SS kullansam baya zor alışacağımı farkettim.
    Bugün biraz yükseklere çıktım. Dar ve sık virajlı yollarda denedim. Motorun virajı gerçekten iyi. Çizgisini bozmadan girdiği yerden çıkmasını beceriyor.
    Şimdilik bu kadar.

    Altta motorun iki adet resmini ekliyorum. Bugünkü yükseklerde geçen geziden.

    Saygılar

    http://imageshack.com/a/img924/7863/6akrTm.jpg

    http://imageshack.com/a/img922/3240/rmRjJs.jpg
    sey_47, sarpgray ve Eski_kasa bunu beğendiler.

  6. #46
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100



    Çok güzel duruyor be. Kazasız belasız, patron.
    agris ve RoofRoof bunu beğendiler.

  7. #47

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben resim olayını becerememiştim. Teşekkür ederim

  8. #48
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin.

  9. #49

    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Hayırlı olsun motorunuz. Bende Afyon'da yaşıyorum. Bu motoru siz almadan bir süre önce bayide görüp incelemiş ve çok beğenmiştim. Ardına motoru forumda görmek hoş bir tesadüf oldu benim için Kazasız keyifle binmenizi dilerim..

  10. #50

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı melihyuksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun motorunuz. Bende Afyon'da yaşıyorum. Bu motoru siz almadan bir süre önce bayide görüp incelemiş ve çok beğenmiştim. Ardına motoru forumda görmek hoş bir tesadüf oldu benim için Kazasız keyifle binmenizi dilerim..
    Teşekkür ederim hocam.

  11. #51
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı agris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu ana kadar genel olarak memnunum motordan. Tek sıkıntı biraz 4 silindiri özlemek açıkçası. İnsan onu bir arıyor.
    4'ten 2'ye inince ben de bi garipsemistim, simdi daha cok seviyorum.

  12. #52

    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    Alıntı Kızıl pars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı olsun.
    "Uzayıp gitmek", konfor, hissiyat, aynalar vs aynı şeyleri yaşadım.
    Arablara yukardan bakmak çok farklı bir his.
    Güzel özetlemişsin.

    Boyum ve bütçem elvermediği için NC750X aldım ama Africa'da gözüm kaldı.
    Boy 175, NC'de ayaklar yere tam basmıyor.
    Africa biraz daha yüksek gibi.
    Ama fıstık bir gün benim olacak, vuracam kırbacı.

    Bu arada Africa Twin'i çitaya benzeten tek kişi ben değişim değil mi?
    senin hayalin africa benimkide nc 750

  13. #53

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4'ten 2'ye inince ben de bi garipsemistim, simdi daha cok seviyorum.
    Alışmak biraz daha zaman alacak gibi duruyor 😊

  14. #54
    K121L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    hayırlı olsun bence de enduro doğru seçenek
    agris bunu beğendi.

  15. #55
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı agris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alışmak biraz daha zaman alacak gibi duruyor ��
    paralel-twin ve V-twin deneyimi farkli olsa gerek. Gerci benim ilk motosikletim V-twin bir cruiser'di, o yuzden eskiden beri severim V-twin sesini ve torkunu. 4 silindir gucluydu ama ayni hisse sahip degildi. 8 sene 4-silindirden sonra tekrar V2'ye donunce ilk once garipsedim, ama sonra ne kadar ozledigimi hatirladim. Rolantisi bile zevkli. Gucu devirden degil de torktan almasi da farkli bir his. Ikisinin de kendinde gore avantajlari var. Paralel-twin motosikletim olmadi hic.

  16. #56

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paralel-twin ve V-twin deneyimi farkli olsa gerek. Gerci benim ilk motosikletim V-twin bir cruiser'di, o yuzden eskiden beri severim V-twin sesini ve torkunu. 4 silindir gucluydu ama ayni hisse sahip degildi. 8 sene 4-silindirden sonra tekrar V2'ye donunce ilk once garipsedim, ama sonra ne kadar ozledigimi hatirladim. Rolantisi bile zevkli. Gucu devirden degil de torktan almasi da farkli bir his. Ikisinin de kendinde gore avantajlari var. Paralel-twin motosikletim olmadi hic.
    Evet tadı başka bunun da gerçekten. Her motorun kendince başka tadı var. Keşke hepsinden birer tane alıp koysak

  17. #57

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Merhaba değerli forum üyeleri,
    Bugün itibariyle 700 km oldu motorun kilometresi. Bayram sonrası rodaj tamamlanıp rodaj bakımı yapılacak.
    Şu ana kadar yaptığım paylaşımlar baştan da dediğim gibi daha çok enduro ve ss kıyaslama şeklinde oldu. Halen öyle gidiyor.
    Bunların belki tarz seçimi konusunda yeni başlayan arkadaşlara faydalı olacağını düşünüyorum.
    Bugün şehir içi trafiğine girdim. Malum bayram öncesi olmasından dolayı heryer kilit durumda.
    Ama hiç zorlanmadım. Birçok insan bu kadar büyük motorun şehir trafiğinde zor olacağını söyler ama ss'den sonra bana çok rahat geldi.
    Gidon turu muazzam. Motorun boyu kadar bir alan U dönüşü yapmaya yetiyor. Bu öyle büyük nimetmiş ki kullanınca anladım.
    Ya bu motor burdan girmez, dönmez dediğim yerlerden öyle rahat geçip gidiyor ki hayret ettim.
    Daracık alanlarda manevra yapmak, U dönüşü yapmak süper konfor.
    Saygılar
    Guven bunu beğendi.

  18. #58

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    Maşallah diyelim, renkler harika özellikle sele rengi çok uyumlu olmuş. Kazasız belasız kullanın.

  19. #59

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Alıntı sarpgray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maşallah diyelim, renkler harika özellikle sele rengi çok uyumlu olmuş. Kazasız belasız kullanın.
    Teşekkürler

  20. #60

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Nakedtan enduroya gectigimde bende dunya varmis dediydim. Bundan sonra hep enduro insallah. Para isini cozebilirsem ilerde bi yanci belki teker yapmalik


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)