Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

GV 250 Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    Velespit :)
    Hysoung ve GV250 ile ilgili başlık olduğunu biliyorum. Bu Konuyu açmakta amacım. GV250 kullanan dostlarımızın kullandıkları motorla ilgili samimi kanaatlerini yazmalarıdır.

    "Şahane Motor", "harika" vs ifadelerden ziyade, uzun yolda, şehir içinde, kötü yolda, vs vs motorlarında gözlemledikleri olumlu ve olumsuzlukları bizlerle paylaşmalarıdır.

    Yine teknik kusurları, yan rüzgar almada performansı, ya da bizi uyarmaları gereken noktalar, fren, lastik kalitesi, yakıt performansı, aksesuları-aksesuarsız kullanım özellikleri..... akla gelebilecek her konudaki kanaatlerini bizlerle paylaşmalarıdır.

    Konuyu Hysoung GV 250 kullanan dostlarımızın bilgi ve deneyimlerini bizimle paylaşmaları için açtım.

    İlk sorumu da sorayım. Elektronik ateşleme mi? Yoksa eski tarz mı? Çünkü "ikiz karbüratör"den söz edince pirelendim açıkçası. Bu zamanda bu teknoloji? (yoksa ben mi yanlış biliyorum? bu iyi bir teknoloji mi? ya da bu kolaylıkla modifiye edilebilir mi?)

    GV250 kullanan tüm dostlara sevgi-saygı ve selamlar...

    Not: başka modellerle karşılaştırmayınız. Sadece bu motora ait bilgi, deneyim ve izlenimleri yazınız...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Rx3
    KeŞke Bİraz Daha İlgİlİ Olsalar

  3. #3
    kaptaniderya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Motorsuz
    Selamlar ,

    Motoru yeni aldığım için henüz detay bilgi yazmam doğru olmayacak kendi adıma . Başlangıç olarak bir depo ile 400 km civarı yol yaptıgını , rüzgarlı yolda sorun yaşamadıgımı , Hyosungların özelliği sanırım makinanın torkunun yüksek olması , zorlu yollarda banamısın demeden gidişi , frenlemede ise yeterli oluşuki bir kaç absürd durumda ciddi anlamda motoru kassamda durabilmem , sürüş keyfi ve vibrasyon olamaması şu an için pişmanlık duymadığımı söyleyebilirim.

    Global motorun eski distrübütörün izlerini siliyor olması , kendi sitelerindeki forumda ilettiğim bir eleştirime ertesi gün ilgili arkaşın bana ulaşarak bilgi vermesi , İstanbul Hyosung toplantılarına katıldıklarını bilmem de konunun artıları oluyor.

    Benden daha fazla uzun yol yapan GV 250 ci arkadaşlarımızda mevcut , eminim vakit buldukca yazacaklardır . Açıkcası Hyosung kullanıcıları başlığı daha çok diğer iki model üstüne yoğun , tabiki onlarda Hyosung cu dostlarımız ama crusier üstüne konuşmak zor olabiliyor ,

    selamlar
    Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı

  4. #4
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Benim siteden gördüğüm kadar arka fren de tambur, yani o da eski teknoloji demek ki, ama bir motosiklet programında tambur frenli eski motorları övüyordu. Bir de yine siteden(wwwglobalmotor.com.tr) edindiğim bilgiye göre motorların çoğunda yanında verilen sisy bar ayaklık gibi aksesuarları ayrıca (ve pahalıca) satmaktalar. motorun fiyatı zaten yüksek, yanında bir aksesuar bile vermeyip üstüne de para istiyolar. Şaşırtıcı.
    Ama şahsi fikrim iyi bir motor olduğu. Maddi durumum iyi olsaydı alırdım.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  5. #5
    kaptaniderya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Motorsuz
    Pek çok motorsikletin akseuarı oldukça yüksek tıpkı motor giyim kuşamı gibi , hoş bizlerde isteriz daha uygun olmasını bu işin piyasası böyle fakat genede globalin aksesuar fiyatları genele bakarsan pahalı değil . Senin sıkıntın yokmu diyeceksin elbette var ama motoru aldıgımda ÖTV yoktu , o firmanın elinde olan bir durum değil ama bu motorsiklet bana göre daha ucuz olmayı haketmiyor

    Bu benim moturum , sizlerle paylaşayım , hafta sonu öncamını takıyorum , bütcemi zorlayarak orjinal cam aldım . Daha ucuz olan camlara güvenemedim ve iyi durmadı ,

    http://kaptaniderya.kristal.gen.tr/K...erya/index.php

    Motorsiklet kulanımına paralel daha uygun fiyatlı akseuar ve giyim kusam piyasası olusması temennimdir.
    Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı

  6. #6
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Aslını istersen Sakarya kökenli bir İstanbullu olarak ben de bu motoru alabilmeyi isterdim, zira motor alırsam, Sakaryayı da sıkça ziyaret edeceğim yani uzun yol yapacağım sık sık, ama bu fiyatlarla uzun zaman beklemem gerek, du bakalım. Sizin gibi kullanıcıları da dinleyelim bakalım zaman ne getirecek, ama dediğim gibi ben de bu aletin Çinlilerden iyi olduğunu düşünüyorum zaten. Genelde (otomotiv, elektronik v.s.) Kore mallarının kalitesi belli.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  7. #7
    kaptaniderya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Motorsuz
    Evet hemşerim bunda haklısın kalite olarak tatmin edici , inşallah senide aramızda görür ve görüşürüz . İş nedeni ile dilediğim gibi gezemiyorum , bende İstanbula gelişlerimi araba yerine Gv250 im ile yapmayı düsünüyorum , bir Hyosung toplantısına illaki gelecegim ama ,

    Daha çok tecrübe ettikçe yazarım umarım , benden daha uzun yol yapan arkadaşlarımız var ayrı
    Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı

  8. #8
    mcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Rx3
    Kaptanıderya;
    Güle güle bin ne mutlu sana muradına ermişsin.Paylaşımların için de sağol .Devamını bekliyoruz

  9. #9
    sade7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2006
    Motosikleti
    yamaha
    selam arkadaşlar kaptanıderya sayesinde bu yeni açılan forumu yakaladım.bende bir gv 250 kullanıcısı olarak (ve uzun yol yapmış olarak)
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17531
    sorularınızı ve meraklarınızı gidermeye hazırım
    herkese sevgiler........

  10. #10
    -MUSTURAKİ- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    merhaba dostlar bende yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ehliyet olmadığından anca 1000 km geçebildim bu zamana kadar motorla ilgili bir sıkıntım olmadı
    çok güçlü bir makina siz siz olun gazıyla fazla oynamayın birinci vitesde zorluyayım dedim zaptetmesi çok güç oluyor biliyorsunuz 28 hp ve ve yüksek torklu bir makina VE ELEKTRONİK ATEŞLEME benim bu makinadaki tek sıkıntım sıkışık trafikte belki ben sorun ediyorum ama trafikte kalınca korkuyorum malum motor rüzgar almayınca fazla ısınıyor gibime geliyor ama bu olay hava soğutmalı tüm motorlarda var zaten bu motorun artı yağ soğutma sistemide mevcut ama dediğim gibi belki ben sorun ediyorum bu konuda bilgisi olan ve tecrübeli arkadaşlarda bişeyler yazarsa memnun olurum

    saygılar
    MUSTAFA

  11. #11

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    Velespit :)
    Mustafa sıkışık trafikte, rolantide veya düşük gazlarda ısınma sorunu yaşanmaması gerekir. Tahmin ediyorum siz kuruntu ediyorsunuz. Hem hava hem yağ soğutmalı çünkü. hava sıcaklığından dolayı belki depoya elinizi koyamazsınız ama motor daha yüksek ısılara dayanıklıdır. Sorun oluşturmaması gerekir.

    Ama düşük viteste yerli yersiz yüksek gaz verilirse belki (o da yanlış ve kötü kullanıma bağlı) sorun olabilir diye tahminde bulunuyorum.

    sade7 dostum sizin o yazınız ilham kaynağı oldu bu başlığın açılmasına.. "benim motorum en iyisi" gibi bir havaya girmeden bilgi ve deneyimler paylaşılırsa yararlı olur diye düşünüyorum..

    Motorun manuel'ini internet ortamında görmek mümkün mü?

  12. #12
    sade7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2006
    Motosikleti
    yamaha
    gv 250 ile yasadiğim tek sorun tabi bunun hala bir sorun olup olmadığından emin değilim.hızlanırken 5000-6000 devir arası motor bir hıckırma yapıyor yada ne kadar gaz versende hızlanmıyor sonra birden kendi hızlanıyor.bazı arkadaslar buna soyle bir yorum getirdi,500 devire kadar 4 sübap calısan motor bu devirden sonra diger 4 sübapıdevreye sokuyormus bu yasanan ise bunların acılması imis.....
    bu ne kadar dogru bilmiyoruım ama servise sorucam...

    Alıntı sade7 adlı üyeden alıntı
    gv 250 ile yasadiğim tek sorun tabi bunun hala bir sorun olup olmadığından emin değilim.hızlanırken 5000-6000 devir arası motor bir hıckırma yapıyor yada ne kadar gaz versende hızlanmıyor sonra birden kendi hızlanıyor.bazı arkadaslar buna soyle bir yorum getirdi,500 devire kadar 4 sübap calısan motor bu devirden sonra diger 4 sübapıdevreye sokuyormus bu yasanan ise bunların acılması imis.....
    bu ne kadar dogru bilmiyoruım ama servise sorucam...
    500 değil 5000 devir olucak pardon

  13. #13

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    Velespit :)
    1- Bu GV250'ler elektronik ateşleme mi? Yoksa klasik, eski tarz ateşleme mi? Motoru olan arkadaşlar bir manuel'e bakarlar mı?

    2- Motor (şehir içinde) ısınması konusunda arkadaşların bilgi ve deneyimleri nelerdir?

    3- Aksesuarlar (koruma demiri vs, cam, vs) dışardan daha ucuza yaptırılabiliyor. Bunu global motor da biliyor olmalı. Bu konuda neler yapılabilir?

  14. #14
    yavuzk2004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    1-elektronik ateşleme olması lazım.
    2-ısınmada sorun yok, ilk çalıştırmada 1 dakkada ısınıyor. daha sonraları çalıştır git.
    3-aksesuarlar dışarda daha ucuz evet. bunu globalmotor biliyor zaten globalmotorun kendi forumlarındada tartışılıyor bu konu ama arka sehpaya 300ytl isteyen hondaya ne diyeceksin peki? sadece hyosung da yok bu. orjinal ürün her zaman pahalıdır.

  15. #15
    kaptaniderya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Motorsuz
    [QUOTE=reco58]2- Motor (şehir içinde) ısınması konusunda arkadaşların bilgi ve deneyimleri nelerdir?
    QUOTE]

    Diger sorularına bakacagım ama su anda vakit dar, sehir icinde hava sıcakken dogal ısınma ve dur kalkların etkisi var tabiki , ama bugune kadar hic sorun cıkarmadı , yuksek sıcakta rampada tırmandım .

    Motorun rodajını tamamlaıktan sonra ısınma vb bir sorun yasatacagını dusunmuyorum , pasa pasa gidiyor .

    Birinci viteste fazla gaz vermemk mantıklı cunku motor guclu ve birden altınızdan gidebilir

    İngilizce manueli Hyosung kullanıcıları genel baslıgı altında mevcut , Turkcesini ise eklemeyi dusunuyorum onumuzdeki hafta ici olabilir.

    syg
    günan
    Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı

  16. #16

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    Velespit :)
    Teşekkürler kaptanıderya.
    ben 98 windows kullandığımdan buradaki pdf formatlı manueli göremiyorum. O bakımdan sizin yüklemenizi 4 gözle bekleyeceğim.

    Kafama takılan bir konu var. Sağ ve sol elde toplam 8 tane plastik kaplama içinde ön fren, debriyaj teli, korna, selektör, far açma, gaz teli vs var. Bu plastik kaplamalar bana çok dandik göründü. Bu daha kalitelisi ile değiştirilemez mi?

    Bir de yağ soğutma paneli çok küşük değil mi? Kartel kaç litre yağ alıyor?

  17. #17

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    Velespit :)
    GV 250'ci arkadaşlar bu konuyu ihmal etmesek?

    motoları alalı da 1 ayı geçtiğine göre bize anlatacağınız şeyler vardır.

    sevgi ve saygılar

  18. #18
    kaptaniderya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Motorsuz
    Alıntı reco58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler kaptanıderya.

    Kafama takılan bir konu var. Sağ ve sol elde toplam 8 tane plastik kaplama içinde ön fren, debriyaj teli, korna, selektör, far açma, gaz teli vs var. Bu plastik kaplamalar bana çok dandik göründü. Bu daha kalitelisi ile değiştirilemez mi?
    Dostum sana katılmayacağım , donanımda kalitesiz gözüken bir parça yok
    Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı

  19. #19
    aybiketa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul / Kadıköy
    Motosikleti
    Kawasaki EN 500
    Sizce hangisi daha mantıklı;

    2. elini almak mı, ikinci eli alınır mı.. ?

    Fuardan sıfırını almak mı ?

  20. #20
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    Alıntı aybiketa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizce hangisi daha mantıklı;
    2. elini almak mı, ikinci eli alınır mı.. ?
    Fuardan sıfırını almak mı ?
    elbette 2. el. şu sıralar öyle motorlar (GV 250 ve diğerleri) var ki 2. elde tam bir fırsat cenneti. geçen hafta ikinci el satan bir yerin sahibi anlattı. 33 km de bir motor satmış. Alan kişi bayiden eve kadar getirebilmiş ve ben bu motora binmem demiş. aldığı fiyatın yaklaşık 700 YTL altına vermişler. var mı böyle birşey. 300 km de 400 km de 2. eller var. nerden baksan GV 250 de 2. el 2000 YTL ucuzdur.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler