Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

2016 KTM RC 390 İkinci Kez Blok Kitledi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Şu saçmalığı bırakın artık. Kullanıcı hatasıdır, yok vitesi düşürmüstür vs. Ktm'yi överken yazıp yazıp duruyorlar kaydırmalı debriyaj var diye.
    Kaydırmalı debriyaj olan modelde vitesi düşürse ne olacak ? Biraz düşünüp yorum yapın. Bindiğiniz para vererek aldığınız mala köle olmayın.
    bursalıali bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Şu markaların sinir bozucu paslasmalarının faturalarını hep biz son kullanıcılar çekiyoruz. Benelliyi RKS üretir, onu Keeway, Suzuki'yi Houjuo ( artık nasıl yazılıorsa ) Sym parca üretir aynı zamanda, Bajaj ın ne işler çevirdiği belirsiz, KTM i de bünyesine katmış, Kawasaki Kymco'nun motorunu kullanır, Hyosung Suzuki'den motor çalar,Peugeot piaggio grubunu kullanır, bu böyle uzayıp gidiyor.. Safkan bi motor kalmadı artık. Üretim maliyetlerini düşürmek icin Çin'yerleşti hepsi.

    Düşük cc lerin kalitesi hızla düşüyor, ama fiyatları aynı orantıda artıyor. 250 cc sınıfında orası burası çatlayıp patlamayan motor kalmadı artık.
    YasinC bunu beğendi.

  3. #103

    Üyelik
    20 Mayıs 2017
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu saçmalığı bırakın artık. Kullanıcı hatasıdır, yok vitesi düşürmüstür vs. Ktm'yi överken yazıp yazıp duruyorlar kaydırmalı debriyaj var diye.
    Kaydırmalı debriyaj olan modelde vitesi düşürse ne olacak ? Biraz düşünüp yorum yapın. Bindiğiniz para vererek aldığınız mala köle olmayın.
    Kaydırmalı debriyajın görevi ani vites küçültmelerde arka tekerin kilitlenmesini engellemek. 11000 devir çevirebilmek için tasarlanmış bir motoru 15000 devir çevirmeye zorlarsanız kırarsınız, patlatırsınız.

    Siz de biraz daha düşünüp yorum yapın lütfen. Teknik açıdan bu işin doğrusunu araştırın. Hiçbir markanın sempatizanlığını yapmaya gerek yok, altı üstü motosiklet. Tek söylediğim, olayları birçok açıdan ele almanız gerektiği.

  4. #104
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu markaların sinir bozucu paslasmalarının faturalarını hep biz son kullanıcılar çekiyoruz. Benelliyi RKS üretir, onu Keeway, Suzuki'yi Houjuo ( artık nasıl yazılıorsa ) Sym parca üretir aynı zamanda, Bajaj ın ne işler çevirdiği belirsiz, KTM i de bünyesine katmış, Kawasaki Kymco'nun motorunu kullanır, Hyosung Suzuki'den motor çalar,Peugeot piaggio grubunu kullanır, bu böyle uzayıp gidiyor.. Safkan bi motor kalmadı artık. Üretim maliyetlerini düşürmek icin Çin'yerleşti hepsi.

    Düşük cc lerin kalitesi hızla düşüyor, ama fiyatları aynı orantıda artıyor. 250 cc sınıfında orası burası çatlayıp patlamayan motor kalmadı artık.
    Eli mahkum. Sıfırdan dizayn edilip üretilmiş kaliteli Avrupa malı 250cc bir motosikletim satmak mümkün olmaz sanırım bu devirde. Ancak fiyatların artması tamamen ülkemize has bir durum.

  5. #105
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı fastrider_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaydırmalı debriyajın görevi ani vites küçültmelerde arka tekerin kilitlenmesini engellemek. 11000 devir çevirebilmek için tasarlanmış bir motoru 15000 devir çevirmeye zorlarsanız kırarsınız, patlatırsınız.

    Siz de biraz daha düşünüp yorum yapın lütfen. Teknik açıdan bu işin doğrusunu araştırın. Hiçbir markanın sempatizanlığını yapmaya gerek yok, altı üstü motosiklet. Tek söylediğim, olayları birçok açıdan ele almanız gerektiği.
    Kaydirmali debriyaj aynı zamanda şanzımana binen yükü dolayısı ile motoruda korur. Aynı zamanda tork limitör görevi yapar. Arka tekerin devri daha yüksek oldugunda şanzımana yansıtmaz.

  6. #106

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı fastrider_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biyel kolu kullanıcı hatasıyla nasıl kırılır biliyor musunuz? Herhangi bir viteste redline'da veya sınıra yakın giderken bir veya birden fazla vites düşürürsünüz ve hoş geldin çatlak-patlak blok, kırık biyel kolu vs. vs. Bu arada bu durum motosikletin beyni tarafından alınan kayıtlarla kolayca ispat edilebilir. Eğer durum böyleyse karalama kampanyasından önce motorlu taşıt kullanmanın püf noktalarını öğrenmekte fayda var.

    KTM ve benzeri büyük markalarda karşınızdaki muhataplar gerçek profesyonellerdir, hiçbir firma işin içinden sıyrılmak için kullanıcı hatası deyip olayı geçiştiremez. Aksi takdirde uğrayacakları maddi ve manevi zararlar için böyle oyunlar içine giremezler.

    Başta anlattığım durumu nereden mi biliyorum? Kendim başardım da oradan
    Profesyonel kesinlikle değiller.
    Esnaf mantığı ile çalışan (sözüm meclisten dışarı) motosiklet satıcısı Spormoto başka da bir şey değil.

    Sıyrılmak için ellerinden geleni yaptılar ancak yanlış hamle yaptılar.

    Evet, motosikleti 179 km/h ile seyir halinde iken 5. vitese düşürdüm, blok çatladı.
    Çünkü geri zekalıyım ben.

  7. #107
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Profesyonel kesinlikle değiller.
    Esnaf mantığı ile çalışan (sözüm meclisten dışarı) motosiklet satıcısı Spormoto başka da bir şey değil.

    Sıyrılmak için ellerinden geleni yaptılar ancak yanlış hamle yaptılar.

    Evet, motosikleti 179 km/h ile seyir halinde iken 5. vitese düşürdüm, blok çatladı.
    Çünkü geri zekalıyım ben.
    Biraz laga luga olsa da tamiri tümden üstlendiler, hatta ona razı olmadığınız için fark verip yeni araçla değiştirmenizi kabul ettiler değil mi? İki kez hem de. Bence Türkiye şartlarında çok da kötü bir müşteri hizmeti seviyesi değil.
    Green Arrow ve Mamba09 bunu beğendiler.

  8. #108

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz laga luga olsa da tamiri tümden üstlendiler, hatta ona razı olmadığınız için fark verip yeni araçla değiştirmenizi kabul ettiler değil mi? İki kez hem de. Bence Türkiye şartlarında çok da kötü bir müşteri hizmeti seviyesi değil.
    Onlar bir şey vermedi, ben aldım. Kabul etmediler ben kabul ettirdim.

    Herkes bir ben değil ve bu tarz bir olay yaşayacak kişi belki de bu kadar üstüne gitmeyip ücretli ya da ücretsiz onarımı kabul edecek vb.

    Demem o ki hizmet standart bir hizmet değil, kişi ve kuruma göre değişmekte.

    Türkiye şartlarında imkansızı başardığımı düşünüyorum, haklısınız.

  9. #109

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Merhaba,
    Yaşadığım sorunları paylaştıktan sonra benimle iletişime geçip Spormoto ile yaşadıkları sorunları paylaşan çok fazla kullanıcı oldu.

    Bugün de bir kullanıcı iletişime geçip yaşadığı problemi anlattı.
    Spormoto'da çok rezil şeyler dönüyor, yakın zamanda paylaşacağım.

    Kesinlikle bir karalama kampanyası yapmıyorum, mağdur kullanıcılara elimden geldiğince yardımcı oluyorum ve bunu benimle iletişime geçen kullanıcıların geri dönüşleri çok doğru bir iş yaptığımı gösteriyor.

  10. #110
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Yaşadığım sorunları paylaştıktan sonra benimle iletişime geçip Spormoto ile yaşadıkları sorunları paylaşan çok fazla kullanıcı oldu.

    Bugün de bir kullanıcı iletişime geçip yaşadığı problemi anlattı.
    Spormoto'da çok rezil şeyler dönüyor, yakın zamanda paylaşacağım.

    Kesinlikle bir karalama kampanyası yapmıyorum, mağdur kullanıcılara elimden geldiğince yardımcı oluyorum ve bunu benimle iletişime geçen kullanıcıların geri dönüşleri çok doğru bir iş yaptığımı gösteriyor.
    hocam son durum ne oldu motor tamir edildimi para istendimi vs vs vs?

  11. #111

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam son durum ne oldu motor tamir edildimi para istendimi vs vs vs?
    Konuyu dikkatli bir şekilde baştan okuyun lütfen.

    Ücret iadesi aldığımı, göreceksiniz.

  12. #112
    singlegunman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    MT07 MOTOCAGE
    Bu ayın 2'sinde sevdiğim bir dostuma ikinci el Ktm Duke 200 aldık 2013 model 22200 km'de. Motorun bakımları aksatılmamış, aldığımız kişide bizzat arkadaşımız ve gayet sakin ve titiz kullanıcı profiline sahip bir kişiydi. Bu ayın yanılmıyorsam 24 yada 25'inde sahilde 60 yada 70'le giderken vitesi 3'ten 4'e çekme esnasında sol taraftaki vites kutusundan "taak" diye oldukça güçlü gelen bir ses sonrasında motoru marş aldıramadık. Bunun üzerine motoru çektik. Ertesi gün sanayide tanıyıp bildiğimiz bir ustamıza motoru bıraktık ve motor açıldı. Konuyu açan arkadaşın yaşadığı herşeyi bizzat bizde yaşadık. Motor kitledi. Krank, piston, sekman ne var ne yok gitti. Bi aksilik olmazsa pazartesi bugün şanzımana bakılacak. Aktif bir yamaha kullanıcısı olarak her zaman Ktm'ye karşı bir hevesim oldu ancak tüm bu yaşadıklarımızdan sonra bedava bile verseler Ktm markasının hiçbir motosikletini kullanmam...

  13. #113
    pnongrata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Adventure 390
    Yeni Duke 390 almayı planlıyordum, vazgeçtim.

  14. #114
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı pnongrata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni Duke 390 almayı planlıyordum, vazgeçtim.
    Bu olayın yüzlerce motor arasında sayılı düzeyde olduğunu farketmişsinizdir umarım. Markayı kayırmak gibi bi derdim yok ama Duke ün kalitesi ortada. Arada 1 2 tane patlayan çıkması bütün modellerin sorunlu olduğunu ve ya olacağını göstermez. Bu kullanıma da bağlı birşeydir. Durduk yerde patlayan sadece bu arkadaşı duydum başka da kimseyi görmedim. Geri kalanların hepsi aşırı zorladıkları için patlatıyorlar. Ön kaldırıp motor patlıyor, jant çatlıyor, götü başı oynuyor diyenler de var piyasada. En önemli sebeplerden birisi ön kaldırma ve motor daha ısınmadan sürekli yüksek devirde başlama. Ki sokak dövüşçüsü Duke lerde motor ısınmasını beklemeden kullanan çok gördüm. Bu adamın motorundan zaten hayır gelmez. Motorda kronik bir sorun oluşturacak bir şey duymadım ben 1.5 senelik motor hayatımda. Sürekli KTM sayfalarını ve forumu takip ederim motor patlatanların çoğu ya sürekli ön kaldırıyor ya da daha başka şeyler yapıyorlar. Arada 2 3 tane patlayan çıkmış bence çok sorun değil.

    Bu arkadaşın patlayan 2 adet RC 390 ı da arada istisna olmuş.

    Yani sırf bu konu yüzünden forumda olumsuz algı oluşmaya başladı farkında mısınız bilmiyorum. Ben şahsen spormoto nun yerinde olsam blok patlatan her motorun sahibinin geçmişini en ince detayına kadar araştırırdım. Bu konu insanlarda her 390 patlıyor algısı oluşturmaya başladığından bizim insanımızda bunu hiç düşünmeden kabul etmelerinden dolayı markanın itibarı zedeleniyor. Bu bahsettiğiniz şeylerin çok daha kötüleri honda da ve yamaha da oluyor. Bir çok R25 de ve MT 25 de ne sorunlar oldu 390 blok patlatıyor kelimesi kadar akılda kalmadı. Neden? Çünkü gereksiz uzatmadan dolayı ve bunun her motorda olacakmış gibi görüldüğünden dolayı. Oysa her R25 ve MT25 de yağ mı ne sorunu oluyor. Motorlar 8 9 litre yakıyor. Daha geçen gün biri konu açtı sıfır cbf 150 yi boyanmış olarak geldi diye. Bu sadece bir örnek.

    Yani 1.5 senelik KTM kullanıcısı olarak düşük CC de KTM den kaliteli mal üreten bir firma görmedim ben. Özellikleri olarak diğer her markaya bin basar zaten motorlar. Bakımını düzgün yapmazsanız, sürekli motoru zorlayıp ön kaldırmaya stoppie yapmaya şu bu yapmaya çalışırsanız tabi ki motor patlar.
    zabuzaretta bunu beğendi.
    Duke 200 ABS
    Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR

  15. #115
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Markayı kayırmak gibi bi derdim yok

    Yani 1.5 senelik KTM kullanıcısı olarak düşük CC de KTM den kaliteli mal üreten bir firma görmedim ben. Özellikleri olarak diğer her markaya bin basar zaten motorlar.
    Merhaba. iyi günler.

  16. #116
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Ön kaldırınca balatan biter, zincir-dişlin eskir, takozlar yorulur. motor patlamaz
    Savunuyorsak da elle tutulur şeyler söylemek lazım.
    Vay efendim sert kullananlarda olmuş, vitesi debriyajsız bilmemne yapmış. Diğer. Ütün markaların sürücüleri mükemmel yumuşaklıkta sürüş yapıyorlar sanki.
    Bu yorumum ktm kaka-bok mesajı içermiyor. Ama ktm iyi, sürücüler kötü demek tutmaz

  17. #117
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani 1.5 senelik KTM kullanıcısı olarak düşük CC de KTM den kaliteli mal üreten bir firma görmedim ben. Özellikleri olarak diğer her markaya bin basar zaten motorlar. Bakımını düzgün yapmazsanız, sürekli motoru zorlayıp ön kaldırmaya stoppie yapmaya şu bu yapmaya çalışırsanız tabi ki motor patlar.
    Selamun Aleyküm

    Monty bunu beğendi.

  18. #118

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Yılda 10 bin adet cbf de 1 tane kakalama mal olması ile yılda 100 -200 adet saatan 390 da arıza çıkma oranı birinde %0,01 iken digerin de %2 alarada 200 kat gibi azımsanamayacak bir fark var.
    Duke 390 in honda alternatifi CBR500R veya CB500F de bir tanecik , yerli yabancı sitede patladı çatladı diye bir şey okudun mu?
    ama
    Ktm 390,250,200 serisinden haftada bir burada entry açılıyor patladı çatladı diye..

    KTM de , Şekil ,teknolojik yenilik sunmak ,agırlıga düşen güç ,hafif parça yaparak daha çevik kıvrak motor bunlar KTM de on numara beş yıldız ,ama stabilte ,güvenilirlik bunlar için bok atmaya gerek yok zaten bu hususta boklu motor..

    Bu motor sıfır al keyif yap garantisi bitince sat motoru

  19. #119
    ..YaNKee.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 650F
    Markayı kötülemek maksatlı yazmıyorum ama servisteki ustanın bana söylediğini yazayım: motor iyi ama çok güçlü olduğu için içerideki elemanlar görevini yerine getirmekte zorlanıyor (yağlama sulama diyelim anlayın yani illa teknik konuşmaya gerek yok) onun için devamlı piston,segman yada bloklarda vs... sıkıntılar yaşanıyor.. bunu biliyorlar aslında servislerde ama ya tutarsa diye önce kullanıcı hatası gibi başlıyorlar konuşmaya yanlız bunun düşük cc motorlarında olduğunu söylemişti onuda ekleyim yani yüksek cc de bir sorun çıkmıyormuş..

  20. #120
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    burdan anlaşılan ktm çok dandik


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)