Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

250 CC Motosikletler Yokuşta Bayılıyor Mu?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Sayın ampul trol kardeş tamam anladık pulsar çöp, pulsar berbat, pulsar yokuş bile çıkamıyor, bundan sonra pulsar almayacağız. Artık forumu rahat bırakır mısın?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Kaç km hızla gittiğine bağlı bu.. 170/180 dip gaz giditorsan o hız 130/140 lara kadar düşer ama 120 dolayı gidiyorsan birkaç km dışında pek oynama olmaz.

  3. #23
    trattataa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Cc değilde soğutma tipi önemli bence.
    150 cc pcx le Antalya Yokuşlarini 90-100 'le cikiyordum.
    ( Aralıksız 15 saat kullanımın üstüne )

  4. #24

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    250 cc sınıfı için söylüyorum, yeterli devirde girersen, bayılma yapmayan modeller var R25 gibi. İdare eden modeller var CBR gibi, bir de idare edemeyen modeller var 200NS gibi. Sürekli kullandığım bir yokuş var, bir zamanlar daha dikti, biraz traşlama ve dolgu ile düzelttiler bir miktar, ama bir çok lpg'li aracın soldan 3. şeride çekildiği bir yol halen. (Havalimanından gelip Pursaklara çıkarken)

    R25 ile, 140 ile girersen, hızlanmayı sürdürebiliyor. CBR ile, 140 ile girdiğinde, hızlanmayı sürdürmese de o 140'ı koruyor. Pulsar ile 135 ile girdiğimde yokuşun sonunda 100'e düşmüş oluyordum. Kullanıcıya göre değişir, söylediklerimin hepsinde sürücü dahil yükü 120-130 kg alabilirsin. Her denemede 6. viteste. Her motorda motorun üzerine kapanmış, damlayı oluşturarak minimum rüzgar direncini elde etmeye çalışmış vaziyette.
    Ama buna şaşırmak yersiz. 200cc ile 250cc arasında %25 gibi bir fark var büyük gibi görünmese de. Aerodinami farkı var. Pulsarda ne kadar kapanırsan kapan, asla bi cbr veya r25'deki kadar aerodinamik olamazsın ki motorun üzerine yatarak rüzgar direncini azaltmak ile dik oturup aynı gazı açmak arasında, düz yolda CBR 20-25 km hız farkı koyuyor ortaya.

    Netice; yokuşta bayılmasını istemiyorsan; F650 - F650GS - F800GS

    İlk ikisinin uygun fiyatlı örnekleri var. 7-10 bin arasına temiz bir F650 alınabilir mesela.

  5. #25
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Duke 200 ile gemlik orhangazi rampalarını 6da çıkıyordum. Cikartamayan motorcuyum demesin.

  6. #26
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Gv 250 %10 luk bir rampayı 120 km ile çıkabiliyor, 5. vites 3/4 gaz ile. Zorlarsak 130-135 km/s falan yapar ama gerek görmüyorum ben 110 ile falan çıkıyorum.

  7. #27
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    r25 de doğru viteste girmedin diyelim yokuşa, vitesi olmasına gerekene getir , sonra gazı aç , roket ama artçı olmadan,ben zaten artçı ile sürmedim sürmemde,öyle bir takıntım var.

  8. #28
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    ben bu sabah istanbul büyükçekmece-beylikdüzü arasındaki devebağırtanı 110 km hızla çıktım. tabi hızımı alarak çıktım yoksa 103 km hızla falan çıkıyor benim tvs apache.

  9. #29

    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    Çift silindir 250cc likleri bilmem ama tek silindir Kawasaki z250sl , bizim Muğladaki sakar virajlarini çok iyi çıkıyor.

  10. #30

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Şehir
    UŞAK
    Motosikleti
    HONDA-CBR125R-KAWASAKİ NİNJA250R
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsarımı kullanırken 5.vites %15 rampada zorlanıyor çekmiyor

    Tortu benim için yeterli fakat motora arttığı binince işin rengi değişiyor
    kardeşim 250cc çift silndir hiç bir makina rampada boğulmaz..minimum 120 km hızla rahat çıkar.. cbr250 tek silindir olmasına ragmen bogulmuyor yani minimum 2-3 e düşersin o da canavar gibi çıkartır..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)