Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

2017 Bajaj Fiyat Listesi

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #21
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L
    11000 tl ye abs li motosiklet başka varsa söyleyin hep birlikte onu alalım
    AttilaXtreme bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2011 CB600FA vs 2014 CBR500R
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    11000 tl ye abs li motosiklet başka varsa söyleyin hep birlikte onu alalım
    Sadece önde abs (1/2 ABS),arkada hiç kimse yok..Evet doğru böyle bir model başka markalarda yok (sadece önde abs)
    The Power of The Dreams.

  3. #23
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece önde abs (1/2 ABS),arkada hiç kimse yok..Evet doğru böyle bir model başka markalarda yok (sadece önde abs)
    Cbr 125 e de keşke koysalar ( öne)
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  4. #24

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Zaten düşenlerin %90'ı ön taraf kayınca düşüyor. Yarım olması hiç olmamasından on kat daha güvenlidir.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    fazer
    Fiyatı ne pahalı ne uçuk.

  6. #26

    Üyelik
    03 Ocak 2017
    Şehir
    İstanbul - Anadolu
    Motosikleti
    150NS -> NS200 ABS -> MT-25
    Fiyatlardan memnun olanlar var, ben de mutluyum ama sadece aldığım 150NS imi sene sonunda aldığım fiyata satabileceğim için.

  7. #27

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beni bir gülme aldı..

    Ns ilk çıktığında bayi indirim üstüne indirim yapmıştı, bu motor bana fazla deyip almamıştım..Şimdi ise az daha koyup ybr..
    İlk çıktığında indirim üstüne indirim mi :D yav bari destekli sallayın. Kapora verip 40 gün bekledim ben alabilmek için ilk geldiğinde. Neyden bahsediyorsunuz. Bu fiyatların euro 4 e uygun absli olduğunu dahi bilmeden 2016 modellerle fiyat karşılaştıranlar var. Yazmayayım diyordum ama bu kadar bilgisizce konuşulmazki be kardeşim(kefkes şahsında değil bu sözüm genel anlamda)

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    200ns de arkada abs yok ve 11.300 tl
    Bu fiyatlardan sonra bajaj alınmaz

  9. #29
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı enescanatar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk çıktığında indirim üstüne indirim mi :D yav bari destekli sallayın.
    Hemen hemen ilk çıktığı zamanlar için söylüyorum gelen ilk parti için değil, ayrıca her yerde yapmamış olabilirler.Neden sallayayım ki indirim yaptı diyorum işte, almadım kullanmadım ilerde alır mıyım bilmem.Güvenmeyi unutmuş insanlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

    Gerekli ya da gereksiz neden savunma moduna geçildiğini anlayamıyorum bazen..

  10. #30
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Herkes 200ns 8300 den 11 e çıkmış diyor. Belli ki ya bakar kör bu adamlar ya da görme sorunları yaşıyorlar ve gözlük takmıyorlar. Ns200 abs ve yeni görüntüsüne rağmen sadece 2000 tl arttı. Bu fiyata bence çatır çatır gider bu motor. Yeni renkleri efsaneydi alt sanal eklenmiş ve yanında ön arka abs mevcut. 11.300 tl fiyat efsane.
    Seko bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Herkes konuşacak eleştirecek, iş satın alma noktasına gelince yine bakılacak ki fiyatına göre alınabilecek iyi motor olarak bir bunlar bir TNT 25, bir de UMA'nın getirdiği iki üç model kalmış. Paran çoksa gidersin 20 bin TL'ye 250 cc veya 30 bin TL'ye 300 Japon alırsın veyahut içine siniyorsa 15 yıllık Japon alırsın ama paran çok değilse ve sıfır alacaksan başka bir alternatifin yok.
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    1. Türkiye’de 2017 yılında maalesef hepimizin alışması gereken bir kur gerçeği vardır. Çok kısa açıklamam gerekirse;
    2014 yılı nisan ayında PULSAR NS 200 ilk defa müşteriler ile buluştuğunda 7.371 tl parekende fiyatı ile satışa sunulmuştu. Dolar kuru 2,10 seviyesinde idi. Yani 3.510 usd parekende fiyatına sahipti.
    Bugün ise yenilenmiş ve euro4 standartlarına göre hazır edilmiş PULSAR NS 200’in parekende fiyatı 11.300 tl’dir. Yani 3,70 kur hesabından 3.054 usd’dir. Maalesef gerçek budur. Aradaki fark bajaj ve Kuralkan desteği ile kapatılmaktadır.
    Kısaca 3 yıllık süreç içinde kur % 86, ürün fiyatı ABS ilave edildiği halde sadece % 53,3 artmıştır.
    İlk söyleyeceğim gayet şeffaf olarak budur.

    2. Bajaj 2017 yılında tüm modellerinde Euro-4 standartını uygulamayı ana hedef olarak koymuştur. Bu konuda öncü olmuştur. Zira bu standart motorseverlere önemli avantajlar sağlamaktadır. 2018 yılından itibaren zaten tüm markalar uygulama zorunda kalacaktır. Euro-4 kısaca şunları ihtiva eder;

    • Daha güvenli bir fren sistemi, (abs veya kfs)
    • Daha az egzoz emisyonu,
    • Obd 1 bağlantı sistemi ile elektronik arıza teşhisi,
    • Otomatik yanan farlar,
    • Yakıt buharı kontrol ve geri dönüş sistemi,
    • Dayanıklılık testi (20.000 km’ye kadar)

    Tüm bu standartların getireceği ilave maliyetler elbette vardır. Ancak sağladığı avantajlar göz önüne alındığında çok önemli standartlardır.

    3. Dominar 400 fiyatı 18.000 tl ile çok iyi bir aralıkta satışa sunulmuştur. Bunu çok açık olarak bilerek ifade ediyorum. Üzerinde % 37 ötv ile % 18 kdv yükü olan bu segmentte DOMİNAR 400 taşımış olduğu özellikler açısından çok avantajlıdır. Üzerinde dört yıldan fazla çalışılmıştır. Bu modelimizin PULSAR NS 200 gibi çok önemli bir boşluğu dolduracağına eminim. Zira gerek şehir içi, gerekse şehir dışı seyahatlerde çok tercih edilen ara bir segmenttir. Test sürüşlerinde özellikleri çok daha iyi anlaşılacaktır. Bazı kıyaslamalarda verilerin iyi anlaşılması önem arz ediyor. Sadece 6500 devirde elde edilen 35 NM tork ile 10.000 devirde elde edilen 22,6 NM tork arasındaki temel fark daha az yakıt, daha az arıza, daha konforlu bir sürüş demektir.

    4. Motosiklet üzerindeki ilave maliyetler açısından her mecrada gerek vergi maliyetleri, gerekse trafik sigortası, ekipman, ruhsat-plaka maliyetleri gibi detayları mutlaka gündeme getiriyoruz. En üst kademede de bunları dile alıyoruz. Ancak söylemem gereken önemli bir konu maalesef motosiklet sektörü henüz üvey evlat muamelesi görüyor. Ancak mücadelemizden yılmayacağız.

    Tüm bunlara karşın motorsever arkadaşlarımın fiyatlar karşısındaki haklı itirazlarına saygı duyuyorum.

    Ama satışta olan tüm modellerimizin taşımış olduğu özellikler ve fiyatları göz önüne alındığında önemli bir avantaj sağladığına eminim. 3 yıldır olduğu gibi sizlerin yanında olmaya devam edeceğiz. Özellikle tüm markaların kıyaslamalarında 2017 model ve Euro-4 özellikleri ile beraber mukayese yapılması daha anlamlıdır. Dediklerim 2-3 ay içinde çok daha iyi anlaşılacaktır.

    Bajaj 2016 yılında % 118’lik Pazar büyümesi ile tüm markalar içinde en fazla büyüyen marka olmuştur.

    İlginiz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
    webingo, cıbırlover1, cemtover ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    1. Türkiye’de 2017 yılında maalesef hepimizin alışması gereken bir kur gerçeği vardır. Çok kısa açıklamam gerekirse;
    2014 yılı nisan ayında PULSAR NS 200 ilk defa müşteriler ile buluştuğunda 7.371 tl parekende fiyatı ile satışa sunulmuştu. Dolar kuru 2,10 seviyesinde idi. Yani 3.510 usd parekende fiyatına sahipti.
    Bugün ise yenilenmiş ve euro4 standartlarına göre hazır edilmiş PULSAR NS 200’in parekende fiyatı 11.300 tl’dir. Yani 3,70 kur hesabından 3.054 usd’dir. Maalesef gerçek budur. Aradaki fark bajaj ve Kuralkan desteği ile kapatılmaktadır.
    Kısaca 3 yıllık süreç içinde kur % 86, ürün fiyatı ABS ilave edildiği halde sadece % 53,3 artmıştır.
    İlk söyleyeceğim gayet şeffaf olarak budur.

    2. Bajaj 2017 yılında tüm modellerinde Euro-4 standartını uygulamayı ana hedef olarak koymuştur. Bu konuda öncü olmuştur. Zira bu standart motorseverlere önemli avantajlar sağlamaktadır. 2018 yılından itibaren zaten tüm markalar uygulama zorunda kalacaktır. Euro-4 kısaca şunları ihtiva eder;

    • Daha güvenli bir fren sistemi, (abs veya kfs)
    • Daha az egzoz emisyonu,
    • Obd 1 bağlantı sistemi ile elektronik arıza teşhisi,
    • Otomatik yanan farlar,
    • Yakıt buharı kontrol ve geri dönüş sistemi,
    • Dayanıklılık testi (20.000 km’ye kadar)

    Tüm bu standartların getireceği ilave maliyetler elbette vardır. Ancak sağladığı avantajlar göz önüne alındığında çok önemli standartlardır.

    3. Dominar 400 fiyatı 18.000 tl ile çok iyi bir aralıkta satışa sunulmuştur. Bunu çok açık olarak bilerek ifade ediyorum. Üzerinde % 37 ötv ile % 18 kdv yükü olan bu segmentte DOMİNAR 400 taşımış olduğu özellikler açısından çok avantajlıdır. Üzerinde dört yıldan fazla çalışılmıştır. Bu modelimizin PULSAR NS 200 gibi çok önemli bir boşluğu dolduracağına eminim. Zira gerek şehir içi, gerekse şehir dışı seyahatlerde çok tercih edilen ara bir segmenttir. Test sürüşlerinde özellikleri çok daha iyi anlaşılacaktır. Bazı kıyaslamalarda verilerin iyi anlaşılması önem arz ediyor. Sadece 6500 devirde elde edilen 35 NM tork ile 10.000 devirde elde edilen 22,6 NM tork arasındaki temel fark daha az yakıt, daha az arıza, daha konforlu bir sürüş demektir.

    4. Motosiklet üzerindeki ilave maliyetler açısından her mecrada gerek vergi maliyetleri, gerekse trafik sigortası, ekipman, ruhsat-plaka maliyetleri gibi detayları mutlaka gündeme getiriyoruz. En üst kademede de bunları dile alıyoruz. Ancak söylemem gereken önemli bir konu maalesef motosiklet sektörü henüz üvey evlat muamelesi görüyor. Ancak mücadelemizden yılmayacağız.

    Tüm bunlara karşın motorsever arkadaşlarımın fiyatlar karşısındaki haklı itirazlarına saygı duyuyorum.

    Ama satışta olan tüm modellerimizin taşımış olduğu özellikler ve fiyatları göz önüne alındığında önemli bir avantaj sağladığına eminim. 3 yıldır olduğu gibi sizlerin yanında olmaya devam edeceğiz. Özellikle tüm markaların kıyaslamalarında 2017 model ve Euro-4 özellikleri ile beraber mukayese yapılması daha anlamlıdır. Dediklerim 2-3 ay içinde çok daha iyi anlaşılacaktır.

    Bajaj 2016 yılında % 118’lik Pazar büyümesi ile tüm markalar içinde en fazla büyüyen marka olmuştur.

    İlginiz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
    Sayın Ekrem bey

    Üst dilim vergiden dolayı dominar 400 18 bin olduğunu belirtmişsiniz
    Şimdi size soruyorum
    KTM duke 250 abs(hem ön hem arka abs) 17.000
    KTM duke 390 abs 21.500
    Aradaki fiyat farkı 4500 tl
    Her iki modelde üst kalite çok kaliteli lastikler mevcut
    Duke 390 bir üst vergi dilimine girmesine rağmen fiyat bu
    45000 tl lik fark var

    bajaj a bakıyoruz 200ns le dominar 400 fiyat farkı 6700 tl
    İsterseniz çok uygun fiyata satabilirsiniz
    KTM bile bu kadar az fark koyarken sizde az fiyat farkıyla dominar 400 ü satabilirsiniz

  14. #34
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın Ekrem bey

    Üst dilim vergiden dolayı dominar 400 18 bin olduğunu belirtmişsiniz
    Şimdi size soruyorum
    KTM duke 250 abs(hem ön hem arka abs) 17.000
    KTM duke 390 abs 21.500
    Aradaki fiyat farkı 4500 tl
    Her iki modelde üst kalite çok kaliteli lastikler mevcut
    Duke 390 bir üst vergi dilimine girmesine rağmen fiyat bu
    45000 tl lik fark var

    bajaj a bakıyoruz 200ns le dominar 400 fiyat farkı 6700 tl
    İsterseniz çok uygun fiyata satabilirsiniz
    KTM bile bu kadar az fark koyarken sizde az fiyat farkıyla dominar 400 ü satabilirsiniz
    Duke 390 ile Dominar 400 aynı motor bloğuna sahip. Yani kısmen yakın özellikte makinalar. Dediğiniz mantığın geçerli olması için Duke 250 ile 200ns için de aynısını şeyi söyleyebilmemiz gerekir. Öyle mi peki? Motor özellikleri yakın mı mesela?

  15. #35

    Üyelik
    18 Aralık 2012
    Duke 390 abs için 21.500tl diye takılmış herkes. Bu fiyat Euro3, elde kalan 2016 motorlar için geçerli. Yani bugün var, yarın yok.

    2017 Duke 390'lar 24.000 lira olarak etiketlenmişti fuarda.

  16. #36

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keşke İnazuma olsa
    Ben daha çok Discover ve Boxer modellerinin akıbetini merak ediyorum. fuarda da sergilenmediler. Bunlar üretimden kalkacak mı? Satılmaya devam edecek ama Euro4 versiyonları gelmeyecek mi? Çok fazla da konuşulmuyor bu konu şu aralar.

  17. #37
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    1. Türkiye’de 2017 yılında maalesef hepimizin alışması gereken bir kur gerçeği vardır. Çok kısa açıklamam gerekirse;
    2014 yılı nisan ayında PULSAR NS 200 ilk defa müşteriler ile buluştuğunda 7.371 tl parekende fiyatı ile satışa sunulmuştu. Dolar kuru 2,10 seviyesinde idi. Yani 3.510 usd parekende fiyatına sahipti.
    Bugün ise yenilenmiş ve euro4 standartlarına göre hazır edilmiş PULSAR NS 200’in parekende fiyatı 11.300 tl’dir. Yani 3,70 kur hesabından 3.054 usd’dir. Maalesef gerçek budur. Aradaki fark bajaj ve Kuralkan desteği ile kapatılmaktadır.
    Kısaca 3 yıllık süreç içinde kur % 86, ürün fiyatı ABS ilave edildiği halde sadece % 53,3 artmıştır.
    İlk söyleyeceğim gayet şeffaf olarak budur.
    Hani şu açıklamadan sonra Ekrem Bey'e ve de meslektaşlarına söyleyecek pek bir lafımız yok.
    Motosikletin fiyatı dolar değil de TL olarak düşününce ben kendimi sıkmadan max. 3 ayda alabilirim bu motoru, fakat USD/TL işine girince 36 ayda zor alması.
    Tekrar söylüyorum, motosikletler pahalı değil, bizim ülkemizde pahalı.

  18. #38
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Kimse de dememiş 250 CC altı ÖTV %8 aga Ama fiyatların yüksek olması iyi,ucuz alınca canını çıkarana kadar kesiciye sokuyon,bakım yapmıyon vs.Böyle olunca herkes iyi bakar motoruna.
    Metehan07-70 bunu beğendi.

  19. #39

    Üyelik
    20 Mayıs 2016
    Abs'siz modeli 8870 tl (o bile cok fazla) abs eklemisler (o da on/arka degil sadece on tekerde var) biraz renk degisikligine gidilmis 11300 tl fiyat istemisler 😂😂 haziran gibi pulsar 200ns almayi dusunuyordum ama bu motor bu fiyati hak etmeyecegi kanisina vardim. Ben 11300 tl gibi bir fiyata kendini kanitlamis 2. El temiz bir cbr 250 alirim. Kesinlikle bu para bu motora verilmez.

  20. #40
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-Cbf150-SymWolf-Inazuma(x3)-XJ6 F Diversion
    Yazılım ata ata bi hal oldular bunlar hep maliyet tabi :D
    Daha güvenli bir fren sistemi, (abs veya kfs) hmmmmm....
    abs çalışıyor mu acaba diye düşünmeden edemiyor insan :D

    Allah da sizi güldürsün ekrem atabeycim :D ulan ne güldüm ya
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber


    ANES MOTOR
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)