Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Koruma Demiri

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    BU KORUMA DEMİRİ BAJAJ PULSAR 150-200 NS'YE OLURMU ?



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    31 Temmuz 2016
    Ben de bir soru sormak istiyorum ns 150 ye koruma takozu varmı ve takılabiliyormu

  3. #3

    Üyelik
    21 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul/Ümraniye
    Motosikleti
    honda cbr 250r
    pulsarlarda zaten standart koruma demiri var neden extra bir demire ihtiyaç duyasın ?

  4. #4
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı yqeren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsarlarda zaten standart koruma demiri var neden extra bir demire ihtiyaç duyasın ?
    Yetersiz gelmiş yada görünmüş olabilir.Bir şekilde deforme olmuş değiştirmek durumunda kalmış ve farklı alternatif arayışına girmiş olabilir.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yetersiz gelmiş yada görünmüş olabilir.Bir şekilde deforme olmuş değiştirmek durumunda kalmış ve farklı alternatif arayışına girmiş olabilir.
    aynen korumak için yetersiz

  6. #6

    Üyelik
    29 Ekim 2016
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 NS
    Pulsarda ki koruma demiri ufak bir düşmede yamuluyor ve vidası kırılıyor.
    13 km hızla dönüşte ıslak zeminin azizliğine uğradım ve düştüm.
    Koruma demiri ve vites pedalı yamuldu.
    Koruma demiri sadece kuyruk karenajını koruyormuş onu anladım

  7. #7

    Üyelik
    04 Mayıs 2016
    O koruma demirinin aynısını görmüştüm. Çok büyük ve kalitesiz. Ayrıca çok kolay paslanıyor.

  8. #8

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Fotoğraftaki koruma demirini imalat kalitesi bakımından bilemem ama tasarım olarak tavsiye ederim.

    Şöyle ki motosiklet yan yattığında esas olarak bacağınızı koruması gerekir; motosikletin bacağınıza binmesini önlemeli.

    Şekli size kalmış ama koruma demirinin işlevini mutlaka "deneyimleyin". Ayağınızı frene, vites koluna koyduğunuzda parmaklarınızın tamamı içerde kalmalı.

    Dar tip koruma demirleri "yakışıklı" görünmekle beraber ayak parmaklarınızı dışarıda bırakıyorsa, motor yan yatacak olduğunda ağırlık da o açıkta kalan parmaklarınıza binecektir...

    Eşekten düşen biri olarak yazıyorum; motosikletin ayağınıza bacağınıza binmemesi esas işlevidir koruma demirinin...

    Kawasaki alsam, ona da koruma demiri takarım; bu fotoğraftaki tipte, genişçe olanlarından.

    Tavsiye ederim...

    (Bugünkü tarih itibariyle yandaki profil fotoğrafımdaki koruma demirini tavsiye etmem. Dar kalıyor; ayak parmaklarının yarısı dışarda kalıyordu. Yukarıdaki tipte koruma demiriyle değiştirdim. Fotoğraf sadece eski kaldı. Onu da bir güncellesem iyi olacak. Yanıltmış olmayayım.)

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğraftaki koruma demirini imalat kalitesi bakımından bilemem ama tasarım olarak tavsiye ederim.

    Şöyle ki motosiklet yan yattığında esas olarak bacağınızı koruması gerekir; motosikletin bacağınıza binmesini önlemeli.

    Şekli size kalmış ama koruma demirinin işlevini mutlaka "deneyimleyin". Ayağınızı frene, vites koluna koyduğunuzda parmaklarınızın tamamı içerde kalmalı.

    Dar tip koruma demirleri "yakışıklı" görünmekle beraber ayak parmaklarınızı dışarıda bırakıyorsa, motor yan yatacak olduğunda ağırlık da o açıkta kalan parmaklarınıza binecektir...

    Eşekten düşen biri olarak yazıyorum; motosikletin ayağınıza bacağınıza binmemesi esas işlevidir koruma demirinin...

    Kawasaki alsam, ona da koruma demiri takarım; bu fotoğraftaki tipte, genişçe olanlarından.

    Tavsiye ederim...

    (Bugünkü tarih itibariyle yandaki profil fotoğrafımdaki koruma demirini tavsiye etmem. Dar kalıyor; ayak parmaklarının yarısı dışarda kalıyordu. Yukarıdaki tipte koruma demiriyle değiştirdim. Fotoğraf sadece eski kaldı. Onu da bir güncellesem iyi olacak. Yanıltmış olmayayım.)
    maa

    cg tipi motora takmıştım korumayı birkaç kere düştüm bişi olmadı ama yüksek hızlarda koruma ters dönüyor kaynakla sabitlenmesi lazım vidayı ne kadar sıkarsan sık genede dönüyor

  10. #10
    karadag.05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2017
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    150 Z - One
    Tasarım olarak bence gayet iyi kalitesini bilemem de. Ölçüleri yazmıyor mu? Bakıp ölçsen ona göre
    Doğrul, eğril ama EĞİLME

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Güncel....

  12. #12

    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Pulsar 200 nsin koruma demiri gayet yeterli sanırım 5 yada 6 kez düstüm hepsinde de bacagıma bi yük bindirmedi bilegim falan da incilmedi çıkarttıgı masraf ise sinyal koruma demiri ayak pegi oldu ufak masraflar için degiştirmene gerek yok kendi demiri gayet şık

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Alıntı ak.emre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar 200 nsin koruma demiri gayet yeterli sanırım 5 yada 6 kez düstüm hepsinde de bacagıma bi yük bindirmedi bilegim falan da incilmedi çıkarttıgı masraf ise sinyal koruma demiri ayak pegi oldu ufak masraflar için degiştirmene gerek yok kendi demiri gayet şık
    Kendi demiri yetersiz

  14. #14
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Kendi demiri çok mukavemetsiz. Ama ilk düşüşten sonra değiştirilmeli, kuyruk ve biraz da sürücü ayağını koruyor. Ben denedim. Koruma takozu daha iyi iş görür kanısındayım.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    özel bir koruma demiri yapamazmıyız

  16. #16

    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    nasıl ya oldugu yerde dusurdum motoru 2kere koruma demiri ezildi grenajda vs hic bir sey yok ama ayaklık arka fren pedalı ayaklığı sizlere ömür toprakta kırıldı ve plaka yere temas etmeden koptu

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Motosikleti
    LİFAN LİON 125
    Güncel....

  18. #18

    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    ekleme yapıyım sürüklenmeli kazalarda koruma demiri işlevini yerine getiriyor fakat kendi işlevi bitiyor.Denendi onaylandı
    koruma demiri ya kırılıyor yada bağlı olduğu vidayı kırıyor ama sürüklenme esnasında tamamen kopmuyor baya iş görüyo ondan böle şeylere ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum mühendisler onları hesaplamış gidon açısıyla koruma demiri arasında güvenli bölge oluşup yere temas etmesini engelliyor diyelimki gidon kırıldı okadar sert bir kazada zaten koruma demiri pekte iş görmez

  19. #19

    Üyelik
    25 Nisan 2017
    Dostum, facebooktaki ns200 grubuna sorsan daha net bir cevap alabilirsin. Hem orada farklı koruma demiri tasarlayanlar vs falan oluyor onlarla iletişim kurabilirsin.

  20. #20
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Bizzat incelemedim ama;
    - koruma demirinin esas işlevi korumaktir. Ben de bacagimin ustune dusurup yan baglarimi zedelemis ve ameliyat olmustum.
    Hala da ceremesini cekerim.
    - ikinci bir husus da, orjinal demirinin vidasinin yan yatmalarda vs kopmasi, saseye binen yukten kurtulmasini saglayip sasenin yamulmasini engellemek icin tasarlanmis imalat prensiplerinden olabilir. Asil parca zedelenmesin diye yardimci aparat dusuk mukavemetli teecih edilir. Yani, sabitlemek icin kaynak kullanmayin.
    - son olarak, babam ne zaman motor alsa, ilk isi koruma demiri taktirmak olurdu. Ben de babadan yadigar bu tecrubeyi kullanirim. Eskiden hazir urunler kullanirken, simdi demirci ustalarda ozel yaptirmayi tercih ediyorum.

    Tekeriniz duz bassin...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)