BU KORUMA DEMİRİ BAJAJ PULSAR 150-200 NS'YE OLURMU ?
BU KORUMA DEMİRİ BAJAJ PULSAR 150-200 NS'YE OLURMU ?
Ben de bir soru sormak istiyorum ns 150 ye koruma takozu varmı ve takılabiliyormu
pulsarlarda zaten standart koruma demiri var neden extra bir demire ihtiyaç duyasın ?
Pulsarda ki koruma demiri ufak bir düşmede yamuluyor ve vidası kırılıyor.
13 km hızla dönüşte ıslak zeminin azizliğine uğradım ve düştüm.
Koruma demiri ve vites pedalı yamuldu.
Koruma demiri sadece kuyruk karenajını koruyormuş onu anladım
O koruma demirinin aynısını görmüştüm. Çok büyük ve kalitesiz. Ayrıca çok kolay paslanıyor.
Fotoğraftaki koruma demirini imalat kalitesi bakımından bilemem ama tasarım olarak tavsiye ederim.
Şöyle ki motosiklet yan yattığında esas olarak bacağınızı koruması gerekir; motosikletin bacağınıza binmesini önlemeli.
Şekli size kalmış ama koruma demirinin işlevini mutlaka "deneyimleyin". Ayağınızı frene, vites koluna koyduğunuzda parmaklarınızın tamamı içerde kalmalı.
Dar tip koruma demirleri "yakışıklı" görünmekle beraber ayak parmaklarınızı dışarıda bırakıyorsa, motor yan yatacak olduğunda ağırlık da o açıkta kalan parmaklarınıza binecektir...
Eşekten düşen biri olarak yazıyorum; motosikletin ayağınıza bacağınıza binmemesi esas işlevidir koruma demirinin...
Kawasaki alsam, ona da koruma demiri takarım; bu fotoğraftaki tipte, genişçe olanlarından.
Tavsiye ederim...
(Bugünkü tarih itibariyle yandaki profil fotoğrafımdaki koruma demirini tavsiye etmem. Dar kalıyor; ayak parmaklarının yarısı dışarda kalıyordu. Yukarıdaki tipte koruma demiriyle değiştirdim. Fotoğraf sadece eski kaldı. Onu da bir güncellesem iyi olacak. Yanıltmış olmayayım.)
Tasarım olarak bence gayet iyi kalitesini bilemem de. Ölçüleri yazmıyor mu? Bakıp ölçsen ona göre
Doğrul, eğril ama EĞİLME
Güncel....
Pulsar 200 nsin koruma demiri gayet yeterli sanırım 5 yada 6 kez düstüm hepsinde de bacagıma bi yük bindirmedi bilegim falan da incilmedi çıkarttıgı masraf ise sinyal koruma demiri ayak pegi oldu ufak masraflar için degiştirmene gerek yok kendi demiri gayet şık
Kendi demiri çok mukavemetsiz. Ama ilk düşüşten sonra değiştirilmeli, kuyruk ve biraz da sürücü ayağını koruyor. Ben denedim. Koruma takozu daha iyi iş görür kanısındayım.
özel bir koruma demiri yapamazmıyız
nasıl ya oldugu yerde dusurdum motoru 2kere koruma demiri ezildi grenajda vs hic bir sey yok ama ayaklık arka fren pedalı ayaklığı sizlere ömür toprakta kırıldı ve plaka yere temas etmeden koptu
Güncel....
ekleme yapıyım sürüklenmeli kazalarda koruma demiri işlevini yerine getiriyor fakat kendi işlevi bitiyor.Denendi onaylandı
koruma demiri ya kırılıyor yada bağlı olduğu vidayı kırıyor ama sürüklenme esnasında tamamen kopmuyor baya iş görüyo ondan böle şeylere ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum mühendisler onları hesaplamış gidon açısıyla koruma demiri arasında güvenli bölge oluşup yere temas etmesini engelliyor diyelimki gidon kırıldı okadar sert bir kazada zaten koruma demiri pekte iş görmez
Dostum, facebooktaki ns200 grubuna sorsan daha net bir cevap alabilirsin. Hem orada farklı koruma demiri tasarlayanlar vs falan oluyor onlarla iletişim kurabilirsin.
Bizzat incelemedim ama;
- koruma demirinin esas işlevi korumaktir. Ben de bacagimin ustune dusurup yan baglarimi zedelemis ve ameliyat olmustum.
Hala da ceremesini cekerim.
- ikinci bir husus da, orjinal demirinin vidasinin yan yatmalarda vs kopmasi, saseye binen yukten kurtulmasini saglayip sasenin yamulmasini engellemek icin tasarlanmis imalat prensiplerinden olabilir. Asil parca zedelenmesin diye yardimci aparat dusuk mukavemetli teecih edilir. Yani, sabitlemek icin kaynak kullanmayin.
- son olarak, babam ne zaman motor alsa, ilk isi koruma demiri taktirmak olurdu. Ben de babadan yadigar bu tecrubeyi kullanirim. Eskiden hazir urunler kullanirken, simdi demirci ustalarda ozel yaptirmayi tercih ediyorum.
Tekeriniz duz bassin...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)