Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Enduro-Cross nedir ? Nedir bu çamur sevdamız ? Nedir bu asfalt sevdanız ?

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #161
    mostro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Motosikleti
    Husqvarna TE250 Yamaha Bws100
    türkiyede sm jant lastik nereden temin edebiliriz? Bilen arkadaş varsa sevinirim. Acaba duke 125 250 jantları olur mu :D


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #162
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Alıntı KTM250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF 250l işinizi görecektir fakat 8600tl'ye bulabilirmisiniz bilmiyorum.Birde alacak olduğunuz motosikleti asfatta ne kadar kullanacaksınız veya sürekli arazidemi bineceksiniz.Eğer arazide kullanacaksanız o paralara Crf 250x alınabilir.Ama 250xlerde çok yaşlandı temizini bulmak zor.Antalyada saklıkent tsraflarına falan çıkıyorsunuz sanırım.O bölgede crf 250l yi zorlayacak araziler var. Fikir alışverişinde bulunmak isterseniz aylık toplantılarımıza katılabilirsiniz..
    Yüksek yer derken döşemealtı taraflarından bahsediyorum oralarda pek işim olmaz. Doğru düşündünüz aslında yayla o taraflar oluyor .
    8600 tl ye biraz eklersem ama o da maks 10 11 bin tl olur. Çok Hard değil arazi bile değil hatta patika yol gibi düşünülebilir. Crf dual purpose oldugu için mantıklı geldi.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  3. #163
    KTM250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    KTM 300 EXC 2017
    Alıntı Bthndmrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek yer derken döşemealtı taraflarından bahsediyorum oralarda pek işim olmaz. Doğru düşündünüz aslında yayla o taraflar oluyor .
    8600 tl ye biraz eklersem ama o da maks 10 11 bin tl olur. Çok Hard değil arazi bile değil hatta patika yol gibi düşünülebilir. Crf dual purpose oldugu için mantıklı geldi.
    Patika yol için crf 250l işinizi görecektirBizde genelde döşemealtı,geyikbayırı,termessos,çakırlar, bölgelerinde sürüyoruz.

  4. #164
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Alıntı KTM250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Patika yol için crf 250l işinizi görecektirBizde genelde döşemealtı,geyikbayırı,termessos,çakırlar, bölgelerinde sürüyoruz.
    Teşekkürlerimi sunarım.

  5. #165

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Alıntı mostro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Masrafının 2 kat az olduğuna katılmıyorum 4t enduroların. Millet yurtdışında masraftan kaçmak için 2t seçıyor :(
    Bu na katılıyorum. İlk spesial motorum 2011 ktm 250 4 zamanlıydı . 150 saatteydi aldığımda . sürekli biryerleriyle uğraşmaktan bunalıma girmiştim. Sattığım tamirci Rize ye satmış orda da sıkıntısı bitmiyordu. İki zamanlı çok yakar ama tamiri basittir . sıfırı daha ucuzdur. 4t çok parça çok sorun ve maliyet, iki zamanlı az parça az sorun ve maliyet. 4 zamanlıyla tamircilerde gezersin iki zamanlıyla arazide
    mostro bunu beğendi.

  6. #166

    Üyelik
    20 Mart 2016
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Selamlar,

    Geçtiğimiz hafta sonu İstanbuldan uzaklaşmak için Darlık, Şile ve Ağva yollarında sürdüm. Videoları kesip biçerken, bir kere daha neden dualsport dediğimizi ve neden CRF250L aldığımızı güzel anlatan bir video çıktığını düşündüm.

    CRF250L belki 60 derecelik dik patikalarda 2 zamanlı gibi keçilik yapamayabilir veya virajlarda 180 ile yatamayabilir. Ama her türlü yol durumu için sürücüsünün yetenekleri doğrultusunda çok keyif verebilecek nadir motosikletlerden olduğunu düşünüyorum.

    Siz de sürekli şehrin içinde egzoz dumanı solumaktansa ara ara ormanlarda kaybolmayı tercih ederseniz CRF250L ye bir göz atabilirsiniz.

    Full HD ve yüksek sesle izlemenizi tavsiye ederim

    https://www.youtube.com/watch?v=ChfTOzGy_N0

    Keyifli seyirler ve sürüşler.
    MrMud bunu beğendi.

  7. #167
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Yazıyı okudum vay be dedim. Kendimi buldum çoğu şeyde :D
    MrMud bunu beğendi.

  8. #168
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Selamlar, yerimi değil mi bilmiyorum da yazmak istedim.Motosikleti değiştirme fikri vardı kafamda.Yüzde doksan z250sl olaçaktı.
    Mrmud sağolsun, buralarda yaza yaza acaba dedim.Gerçi enduro değil de neyse, bunun cevabı en guzel bu konudan çıkar diye düşünüyorum.yamaha wr125 x, şehir içi nispeten alçak seleli 87cm olani girdi aklıma.

    Motosikleti tamamen şehir içi kullaniyorum, fakat yollarımız malum; çukuru, yükseltisi, arada koy yollarına da giriyoruz haliyle, topcase falan kullanmiyorum zaten, beni taşisin yeter, işe alisveriş merkezine fln kullanılacak. .

    Wr125x, ybr 125 gibi kullanışlı olur mu şehirici, hakimiyeti,ağırlık merkezi,virajı, sele rahatlığı fln nasıldır bunların, gerçi benim boy ktm duke gibi motorlara uygun 80cm seleye kadar ama göze aldım alışırız diyorum.

    Dışardan bakışla yerden yüksekliği vs görünümünü seviyorum çok, bozuk yolda rahat ettirir gibi,100 km hız yapsa yeterli zaten, fakat fren yapinca selesi dümdüz nasıl olur bi fikrim yok, selesine bile oturmadim.Fakat asfalt ve bozuk koy yolları için birebir gibi duruyor.
    z250 sl nere, wr 125 x nere..ne dersiniz?

  9. #169

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, yerimi değil mi bilmiyorum da yazmak istedim.Motosikleti değiştirme fikri vardı kafamda.Yüzde doksan z250sl olaçaktı. Mrmud sağolsun, buralarda yaza yaza acaba dedim.Gerçi enduro değil de neyse, bunun cevabı en guzel bu konudan çıkar diye düşünüyorum.yamaha wr125 x, şehir içi nispeten alçak seleli 87cm olani

    Motosikleti tamamen şehir içi kullaniyorum, fakat yollarımız malum; çukuru, yükseltisi, arada koy yollarına da giriyoruz haliyle, topcase falan kullanmiyorum zaten, beni taşisin yeter, işe alisveriş merkezine fln kullanılacak. .

    Wr125x, ybr 125 gibi kullanışlı olur mu şehirici, hakimiyeti,ağırlık merkezi,virajı, sele rahatlığı fln nasıldır bunların, gerçi benim boy ktm duke gibi motorlara uygun 80cm seleye kadar ama göze aldım alışırız diyorum.

    Dışardan bakışla yerden yüksekliği vs görünümünü seviyorum çok, bozuk yolda rahat ettirir gibi,100 km hız yapsa yeterli zaten, fakat fren yapinca selesi dümdüz nasıl olur bi fikrim yok, selesine bile oturmadim.Fakat asfalt ve bozuk koy yolları için birebir gibi duruyor.
    z250 sl nere, wr 125 x nere..ne dersiniz?
    crf250l aslında tam senin tarif ettiğin motor. Denk gelirsen git gör, bin üstüne, tam benlikmiş diyeceksin. lastikleri değiştirir, dişlilerle ufak oynamalar yaparak şehir içi motoruna dönüştürebilirsin. Fakat yeri geldiğinde toz toprak yollara girersin, kaldırımlardan vs sorunsuz iner çıkarsın, düşürürsün üzülmezsin... Selesi de rakiplerinin içindeki en alçak ve en konforlu olanı. wr125r'ın selesi yanlış hatırlamıyorsam ya 92 ya 93 cm. x daha kısa lastikleri ufak olduğu için. SM tutkunu değilsen wr125x almana gerek yok diye düşünüyorum. Neden crf250l, çünkü wr125r ya da x ile aralarında abartılı fiyat farkı yok. Wr125 serisi gerçekten çok kaliteli makinalar o yüzden fiyatları fazla, fakat hakkını veriyorlar. Tavsiyem wr125r a bin ya da canlı gözle gör, hoşuna giderse al. Gerçekten o da tatmin eder. X kullanmadım sadece teorik olarak biliyorum fakat R modeli her türlü tatmin eder seni. Kalite kokuyor alet bunu sadece üzerine oturarak anlayabiliyorsun.

  10. #170
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, yerimi değil mi bilmiyorum da yazmak istedim.Motosikleti değiştirme fikri vardı kafamda.Yüzde doksan z250sl olaçaktı.
    Mrmud sağolsun, buralarda yaza yaza acaba dedim.Gerçi enduro değil de neyse, bunun cevabı en guzel bu konudan çıkar diye düşünüyorum.yamaha wr125 x, şehir içi nispeten alçak seleli 87cm olani girdi aklıma.

    Motosikleti tamamen şehir içi kullaniyorum, fakat yollarımız malum; çukuru, yükseltisi, arada koy yollarına da giriyoruz haliyle, topcase falan kullanmiyorum zaten, beni taşisin yeter, işe alisveriş merkezine fln kullanılacak. .

    Wr125x, ybr 125 gibi kullanışlı olur mu şehirici, hakimiyeti,ağırlık merkezi,virajı, sele rahatlığı fln nasıldır bunların, gerçi benim boy ktm duke gibi motorlara uygun 80cm seleye kadar ama göze aldım alışırız diyorum.

    Dışardan bakışla yerden yüksekliği vs görünümünü seviyorum çok, bozuk yolda rahat ettirir gibi,100 km hız yapsa yeterli zaten, fakat fren yapinca selesi dümdüz nasıl olur bi fikrim yok, selesine bile oturmadim.Fakat asfalt ve bozuk koy yolları için birebir gibi duruyor.
    z250 sl nere, wr 125 x nere..ne dersiniz?
    İlla 150-160km hız olsun demiyorsan wr125x şehir içi için Ülkemizdeki en mantıklı tercihlerden biri dostum.
    Deneyip sürme fırsatı bul mutlaka, sürünce ne demek istediğimi anlayacaksın.
    cenkito bunu beğendi.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  11. #171

    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kırşehir
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R25
    Her nekadar SS motor aşığı olsamda Cross ve Enduro motorların kalbimde yeri bir başkadır. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık ama SS motorun zevkide başkadır Birgün bitanede cross alacağım inşallah
    Doğa insan olmadan da yaşar; ama insan doğa yok olduktan sonra yaşayamaz

  12. #172
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Alıntı VeliTrknn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her nekadar SS motor aşığı olsamda Cross ve Enduro motorların kalbimde yeri bir başkadır. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık ama SS motorun zevkide başkadır Birgün bitanede cross alacağım inşallah
    Teşekkür ederim sağolun, imkan olduğu sürece denemeden can vermeyin derim
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  13. #173

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    ktm 85 sx le dağ bayır gezmeye başlamak saçma mı olur.
    MrMud bunu beğendi.

  14. #174
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CRF250L
    Şu atı satıp DRZ400SM düşünüyorum. Yada supermoto jantlı bi 250L
    MrMud bunu beğendi.

  15. #175
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Yaz, beni de yaz. Sizlere nelet olsun, ne zaman "ulan bekleyeyim, motor alma işini aceleye getitmeyeyim" desem bir yerlerden karşıma çıkıp kanımı kaynatıyorsunuz. Bu gidişle elimde olan parayı ucuz motora bastırıp ileride pişman ettireceksiniz beni
    MrMud bunu beğendi.


    Leoncino
    Hero Motosiklet
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler