Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Lastik ebatını degistirmenin sonuçları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    istanbul
    kayda değer olmasa da çok az bir performans kaybı olacaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Deneyim hocam bir aksilik olurda satmazsam yazarım Mitaş sport force plus düşünüyorum yada Mc 50 soft...

  3. #23
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    (YAPAN MÜHENDİSLERDEN DAHA İYİ BİLMİYORUM!)

  4. #24
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    jantı değiştirmekten kastın daha kalın bi jant takmak ise, arka maşaya bakmak lazım, çünkü onun ayarı janta göre yapılıyor, sonra sığmayabilir. ya da sürtünme olabilir, o zaman baya sıkıntılı durumlarla karşılaşabilirsin.

  5. #25
    EsHero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    Lefkoşa
    Motosikleti
    GSR 600 K6
    R25 te arkadaşım değiştirmişti. Lastiğin ortası dümdüz araba lastiği gibi oluyor ve güzel gözükür diye daha da kötü olmuştu. Arkadan bakınca cross motor gibi yüksek duruyordu motor.
    Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...

    www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

  6. #26
    MotoNoob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Spada Anton 200
    Bence bazı motosikletlerde Mühendislik işine karışılmaz ve Lastik değişimi görüntü dışı bi işe yaramaz. Ama çoğunda Endüstri standart uygulayıp, ebatlar standart takılıyor. Bazı Motosikletlerde onu bunu hesaplayan Mühendisleri bulursam....

  7. #27
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Laa Japon üreticiler kendileri dedi MT7 lansmanında..
    Adamlar ince arka ile tasarım yapıyor her şey bitiyor dağıtıma geçecekler.
    Ama satış firmaları "millet kalın görmek istiyor" dedi diye fabrika arka lastikleri değiştiriyor.

    Kısaca öyle aman aman bi mühendislik çalışmaları gerektirecek bir konu olay değil demek ki arkanın 1 tık ince yada kalın olması..
    Lansmana geldin mi ? Fabrika sadece arka lastiği degistirmiyor satış ve pazarlamanin isteği üzerine 180 tabana göre üretim yapılıyor (arka maşa,jant vs)

  8. #28
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı kuesier adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka lastik ebatı standartı 140 olan bi motora 150 lik lastik takarsak sonuçları ne olur. Kesin bilgi verebilirseniz teşekkür ederim. (YAPAN MÜHENDİSLERDEN DAHA İYİ BİLMİYORUM!)
    Geçende konusu vardı, şöyle özet geçeyim. Jantın açıklığına göre lastiğin taban ölçüsü seçilir. Bir numara dar veya bir numara genişi takılabilir ama sürüş kalitesini etkiler.

    Jantın yan tarafında jant ölçüsü yazar örneğin 2.15x18 diye bu şu demektir jantın açıklığı 2.15inç çapı 18inç

    Aşağıdaki tabloya göre
    http://www.hondatwins.net/forums/att...ire-size-1.jpg

    Bu janta takılması gereken ideal ölçü 90-90-18,

    80 veya 100tabalı lastikler de takılabilir ancak sürüşü etkiler. 110 120... çok geniş olurken 60, 70... tabanlı lastikler çok dar tabanlı olduğundan kesinlikle takılmamalıdır:

    https://www.youtube.com/watch?v=cGjTvotb9Xo


    Zaten ne işin var, kalın tabanlı lastiklerde fiyatlar acayip derecede yüksek.

  9. #29
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Ya hepsini okuyamadım mesajların kusura bakmayın,
    Daha kalın lastik talarsan evet düzde lastik daha geniş basar fakat virajlarda lastik yapısından kaynaklı, yere daha az basar. Tutuşa negatif etkisinin yanında kararsız bir viraj hissi verir, motosikleti çizgide tutmak zorlaşır.
    Arka teker ağırlaşır ki , aslında motosiklet kullanıcıları olarak ağır jant ve lastiklerden kaçmamız lazım.
    Motosikletin gerçek son hızı 3-5 km artar, seriliği ise azalır. Göstergen kilometreyi eksik gösterir

  10. #30

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    Kuba Cr1
    Ön teker 80 90 17, arka teker 110 80 17.. Önü 100 80 17, arkayı 130 70 17 olarak değıştireceğim bende.

  11. #31

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Arkadasimin bi mondial mcx i vardi orjinal arka tekeri 90-90-18 motorda su an yanlis hatirlamiyorsam arkada 130 veya 140 lastik olmasi lazim ben kendim gordum yani motoru takmis adamlar jantida orjinaldi ama yanaklar biraz iceri gitmis o motor virajda nasildir bilemiyorum.
    Lastigin olcusune bakmadim ama r25 in arka tekeri gibi duruyordu yaklasik.

    Bu arada bunu deneme bunu yapan arkadas zaten kendi can guvenligine onem veren biri degil deyim dedim

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Arkadaşımda r25 var. Kaliteli lastik alırken arkaya 160 taktırmıştı . Michelin taktırdığı için hem yol tutuşu arttı hem de makina daha bi güçlü gözükmeye başladı.

  13. #33
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Benim de arkadaşım var ama o değiştirmedi . Onun başka bir arkadaşı var o da değiştirmemiş
    hayat2teker bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)