Arkadaşlarından duyanlara ve kullanmayanlara itibar etme öncelikle. 30 bin km cruiser kullanımımdan sonra rc 390'a geçtim.
Tork ve ivmelenme konusunda R25, 250r falan yaklaşamaz hepsini haşat ediyorsun. Son sürat olarak R25 yiyebilir oda iki silindir diye ki yakalaması çok zor hani düm düz boş yol olacak sen son hızlara gelicende oda götüm götüm arkadan gelicek kısaca hikaye.
Tork ve ivmelenme olarak mükemmel bir cihaz, bir sürü özellikleri var. Motorda kronik sorun olarak 2014 üretimlerde yada 2015 lerde fanda arıza vardı o garantiden değişiyormuş onun haricinde sorun yok diye biliyorum ben 4 bin kmdir sürüyorum hiç bir sorun yaşamadım.
13 bin kmlik makinanın lastikleri bitik durumda ve ısıtınca buna rağmen fena virajlara giriyor.
Frenler çok iyi, gidiş mükemmel. Titreşime gelirsek kime göre? 4 silindirden inip buna binersen var ama titreşimli can malları motorlara göre kat kat çok az. Örn tvs apachee 150-180 köpek gibi titriyor, ondan buna binince hayat bulursun
Titreşim ayak peglerinde var ben airmax tarzı ayakkabı kullanıyorum yüksek tabanlı çok rahat diye ve titreşimi inan inanılmaz kesiyor.
Geçen nike'ın ip ince tabanlı ayakkabısını giydim titreşimden rahatsızlık duydum.
Oturuş pozisyonndan kaynaklı selenin sertliğini hissetmiyorsun, bende stomgrip var kaymayı engelleyen 200-300tl civarına taktırmış aldığım kişi onların sayesinde kayma yaşamıyorum.
Konfor çok yok ama uzun yolda yormuyor, ş.içi çok yoruyor ama kiloluyum diye zayıf biri olsam yormaz.
Fakat gazı açınca pati çekerek uzaması, torku ivmelenmesi ve bilimum özelellikleri mükemmel makina öneriyorum al pişman olmazsın.
Seni çok rahat 4 silindire hazırlayacak bir makina. Seside çok kötü bu arada (egzozlu) egzozsus seviyorum.