Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

YAVAŞ GİDELİM EKİPMANA GÜVENMEYELİM +18

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Ağustos 2016
    Genelde araçlarda bile 60 km hızla yapılan çarpışma testlerinde araçların darmadağın olduğuna hepimiz şahit olmuşuzdur.genelde 60 km bile motosiklet sürücüleri tarafından hesaba bile alınmaz.bastıkça daha hızlı gitmek istenir nedense.ama işte burdada görüldüğü gibi filmi geri sarmak malesef mümkün olmuyor.aracın sürücüsüde sanırım vefat etmiş direksiyonda kalmış.bu hızla giden bir motorda kask nasıl sağlam kalmış anlıyamadım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bu sabah ta sakarya da bi cub çu arkadaş orta reflüje girmiş her taraf kan revan içinde sanırım kask yoktu hastaneye kaldırmışlar
    aman arkadaşlar en iyi ekipman da olsa bi yerden sonra korumaz demeyin siz en iyi ekipmanı alın kullanın bu işler şakaya gelmez

  3. #23
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Ekipman kullanıyoruz ama 3 cm kalınlığında parça yüksek hızda nasıl korusun.

  4. #24

    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Alıntı tubejh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekipman kullanıyoruz ama 3 cm kalınlığında parça yüksek hızda nasıl korusun.
    O hızda bir cisme çarparsan tabi korumaz, ama birde yerde sürüklendiğini düşün?

  5. #25
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı tubejh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekipman kullanıyoruz ama 3 cm kalınlığında parça yüksek hızda nasıl korusun.
    korur merak etme, kaskın aero dinamik yapısı sayesinde korur. yeterki boyun, bacak-kalça birleşimi gibi eklem yerlerinde kopma ve incinme olmasın.

    kafası aracın altında sıkışıp ölenler kask taksaydılar o kask sayesinde kafaları ezilmezdi. kask sayesinde sağa sola kayardı.

    inşaatta baret takarlar ondan örnek vereyim. tepeden 200 gram ağırlığında taş düşüyor ve barete çarpıp yan taraflara savruluyor ve kafaya bir şey olmuyor. baret olmasa kafa tasını çatlatır o taş.

    yani kaskın sıyırma özelliği var şekil itibariyle. kask takarsan kafan çarpıp başka yana savrulur ve ölümcül darbeleri azaltır.

    dizlik, sırt-omuz-dirsek-gövde vs. koruyucularda vücut direncini arttırıyor.

    koruma fayda etmeyen durumlar var, full korumanız var en kalitelisinden ve ara sokakta 40 ile giderken dengeniz bozuldu ve yere düştünüz.

    düşerken kendinizi savuramayıpta tam boyun kısmınız bir cisme çarptığında ölüme sebep olabilir.

    tam tersi yüksek hızda şans sayesinde korumalar canınızı kurtarabilir.

    ama her durumda koruma yoksa can kaybetme riski yüksek.

  6. #26
    Remzidemir41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Ahahaha :D

  7. #27
    K121L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    1)Bilmediğin yolda basmıcaksın
    2)trafiği okumayı biliceksin
    -Ford focus yeni kasa beyaz şirket arabası hor kullanılır
    -Doğan şahin kullanıcıları arabanın değeri yok isterse çarpsın der
    -Belediye otobüsleri hariç (İzmirde) bütün kamu araçlarının sürücüsü umursamazdır
    -Minibüs dolmuş taksi trafikte kendini kurnaz sanarlar bulunduğunuz bölgede bulunuyorlarsa tetikte olun bi bok çıkar
    -Trafikte kadınların %60 ı ayna kullanmaz
    -Trafikte gençlerin çoğu kendinin mükemmel araba kullandığını sanırlar çok ani manevralar yaparlar ve kaza kaçınılmaz

    3)bindiğin aracı tanımak en önemlisi bence git motorunla frenlere asıl boş bi yolda bak bakalım ne kadar zamanda durucaksın motor freni yap öyle dene
    Bas çek yap öyle dene
    Yanlayarak durmaya çalış yani çaba göster en kısa nasıl dururum
    4)bindiğin araca önem yıkamakla bitmiyor lastik fren balatası vb
    5)ders çıkar odaklan
    6)ekipmanlara önem ver

    motoru seviceksin ama hızın sapığı olmucaksın hızlı koşan atın boku seyrek olur
    Sonra arkandan sigara yakarlar iyi motor kullanırdı ama öldü derler boşverin
    Savaşla aşkı karıştırmayın 😂

    Bu arada ölen adam çok sürrealist ölmüş
    fatih.met bunu beğendi.

  8. #28
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı K121L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1)Bilmediğin yolda basmıcaksın
    2)trafiği okumayı biliceksin
    -Ford focus yeni kasa beyaz şirket arabası hor kullanılır
    -Doğan şahin kullanıcıları arabanın değeri yok isterse çarpsın der
    -Belediye otobüsleri hariç (İzmirde) bütün kamu araçlarının sürücüsü umursamazdır
    -Minibüs dolmuş taksi trafikte kendini kurnaz sanarlar bulunduğunuz bölgede bulunuyorlarsa tetikte olun bi bok çıkar
    -Trafikte kadınların %60 ı ayna kullanmaz
    -Trafikte gençlerin çoğu kendinin mükemmel araba kullandığını sanırlar çok ani manevralar yaparlar ve kaza kaçınılmaz

    3)bindiğin aracı tanımak en önemlisi bence git motorunla frenlere asıl boş bi yolda bak bakalım ne kadar zamanda durucaksın motor freni yap öyle dene
    Bas çek yap öyle dene
    Yanlayarak durmaya çalış yani çaba göster en kısa nasıl dururum
    4)bindiğin araca önem yıkamakla bitmiyor lastik fren balatası vb
    5)ders çıkar odaklan
    6)ekipmanlara önem ver

    motoru seviceksin ama hızın sapığı olmucaksın hızlı koşan atın boku seyrek olur
    Sonra arkandan sigara yakarlar iyi motor kullanırdı ama öldü derler boşverin
    Savaşla aşkı karıştırmayın ��

    Bu arada ölen adam çok sürrealist ölmüş
    sırf zevk için bir bayanı takip ettim 5 dakka falan, beyaz mercedes. yaa arkadaşım hiç mi aynaya bakmaz bir insan. eriyorummm, yağlarım eriyorrr, kilo veriyorum bu yüzden

  9. #29
    kong - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2015
    Motosikleti
    mondial 100 sfc snappy x
    Malesef tamponumuz yok arabalar gibi motosiklette 2 kat dikkat etmemiz lazım tali yolardan son sürrat cıkan araçlar var kazada ayak bileğim kırıldı 3 ay geçti hala topallıyorum

  10. #30
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Amerika'da yapılan bir araştırmada kazaları kategorize etmişler en fazla Racing kasa motosikletlerin yaptığı ortaya çıkmış. E adı üstünde racing. Tehlikeli kardeşim yaa. Hamur gibi gömülmüş arabaya. PEHHH

  11. #31
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    En aşağı 250 ile koymuş arabayı bölmüş nerdeyse.

    araba yahut motosiklet farketmez 200km ile kaza yaparsanız öldünüz aga.

    Ben yüksek hızlarda (200km+) Motosikletin Kazalarda daha şanslı daha risksiz olduğunu düşünüyorum.

    En azından yerde sürüklenme olanağınız var yada cismin üstünden uçma olasılığınız

    Arabayla 200le tırın arkasına girerseniz Bagajdaki adam bile ölür.

    Sürat felakettir.



  12. #32
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Çoğu videoda kaputtan vs deyip aracın üstünden uçuyolar bu bodoslama kapıdan girmiş
    120-130 sabit bi yere girdiğimizi düşünemiyorum (

  13. #33
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoğu videoda kaputtan vs deyip aracın üstünden uçuyolar bu bodoslama kapıdan girmiş
    çok iyi frenaj yapmış gibi duruyor motor yere oturmuş adeta yada stoppie şeklinde vurmuş
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  14. #34
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Alıntı agris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle resimler içimi karartıyor yahu. Ben de süratli kullanıyorum şimdi yalan yok. Böyle şeyler gördükçe motoru satıp CBF 150 falan mı alsam diyorum :(
    150 olmasa bile 250 cc ye inmek iyi olur.

    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hemen suçu motorcuya atıyoruz belkide motorucların tek kabahati hızlı gitmekti ama araba sürücü yoldan t gçeiyordu ne biliyoruz şu anda,
    arabanın hata yapıp yapmadığını bilmiyoruz ama motosikletlerin aşırı hız yaptığını biliyoruz. ayrıca aşırı hız kazaların en yaygın sebebidir, tek kabahat diyip küçümsememek lazım.
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)