Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

cbf 150 silindir kapak eksantrik ve karbüratör modifiyesi sonucu top speed 140 km/h

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Akhisar, Manisa
    Motosikleti
    GSXR 1000


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    05 Ağustos 2016
    aga benim cbf te dişli değiştirdim bugun düzde 120 125 km yapıyorum bu silindir kapak eksantrik modifiyesi nasıl oluyor ?

  3. #3

    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Akhisar, Manisa
    Motosikleti
    GSXR 1000
    silindir kapağı ve eksantrik taşlama ile bu verileri elde ediyoruz

  4. #4
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    kapak taşlayınca sıkıştırma basıncı yükseliyor gücü artıyor ve eksantrik taşlayınca subablar daha fazla açılıp daha çok benzin alıp eksoz gazını hızlı bir bicimde dışarı atıyor. peki uzun yolda hararet yapmıyormu bunu nasıl önlediniz

  5. #5
    BalkanRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Nıye 2 konu actınız ne geregı vardı

  6. #6

    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Akhisar, Manisa
    Motosikleti
    GSXR 1000
    çok fazla sıkıştırma yapmıyoruz onun yerine silindir kapağı emme manifoldu ve eksantrik ile içeriye daha fazla oksijen ve benzin girmesini sağlıyoruz bu yüzden hararet sorunu ortadan kalkmış oluyor..

  7. #7
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Yine bir trol, Yine bir apaçi, Yine motorun ciğerini alan birisi...

  8. #8
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    Öncelikle emeğiniz için teşekkürler.
    Bu hızı yokuş aşağı mı yoksa eğimsiz yolda mı yaptınız ?
    Yaptığınız modifikasyon sonucu motosikletin yakıt tüketimi litre olarak ne kadar ?

  9. #9
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    bende zamanında cub uma yapmıştım hız ve çekisi artıyor ama ısıda artıyor dolayısıyla bir sürü problem yaşadım ve vazgeçtim hatta yağ soğutma kiti bile getirttim

  10. #10
    taylo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    CBF 150 Honda
    EKSANTRİK MİLİNİ NERDE VE NASIL TAŞLIYORSUNUZ MERAK ETTİM.?BİRDE SİLİNDİRİ TAŞLADIĞINZDA YÜKSEK DEVİRLERDE PİSTON KAFASINA DEĞME İHTİMALİ YÜKSEK.

  11. #11

    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Akhisar, Manisa
    Motosikleti
    GSXR 1000
    arkadaşlar yıllardır yarislarla uğraşıyorum drag yarışlarına motor yapıyorum eğer her parçayı haddinden fazla yuklerseniz dediğiniz bütün arızalar mümkün hatta yüzde yüz gerçekleşir benim yaptığım motorun daha rahat nefes almasını sağlamak bildiğimiz gibi fabrikasyon bütün parçalar kaliptan çıktığı gibi emme ve ek soz girişleri fabrikadan çıktığı gibi montaj yapılmaktadır bizim yaptığımız motorun rahat nefes almasını sağlamak eksantrik taslamasini soran arkadaşım makinada tasliyorum onuda ziyaretime gelirsen gorebilirsin bu sürat şehirler arası yolda duzde yapılmıştır..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)