Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

GSR600,CBR600f, CBR600RR, R6, ERN6, FZ6, Fazer6.

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Panashira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2015
    Şehir
    Beşiktaş-Koca Mustafa Paşa
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Merhaba Arkadaşlar,
    Çıtamı yükseltiyorum 30bin km civarı tecrübe kazandım.. scooter, 125lik, 250lik ve hala 250lik sürüyorum 600cc'ye geçiş yapacağım tahminen alacağım motosikletler GSR600,CBR600f, CBR600RR, R6, ERN6, FZ6, Fazer6.. bu motosikletleri satın alırken dikkat etmem gereken yerleri bana söyleyebilirseniz çok memnun olurum.. iyi olduklarını nasıl anlarım?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    aslan557 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    HATAY ANTAKYA
    Motosikleti
    YBR 125 / YZF R25
    reserved

  3. #3
    KURT-BOZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS APACHİ RTR 150 2014
    Üstüne az koy mt-07 al

  4. #4
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    expertizle en iyi anlarsınız, benım 600f satılık düşünürseniz

  5. #5

    Üyelik
    12 Mart 2016
    Şehir
    Edirne
    Cbf600
    ||| 500Px.com/Arranger ||| Flickr.com/photos/132925453@N03 ||| Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg |||

  6. #6

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Benden bir 600 lük fitnesi :

    Bu memlekette yol, motosiklete saygılı sürücü , devlet falan filanmı var biz 600 lük arayışına giriyoruz.

    neden genel motosiklet sürücümüzde bir süre sonra 600 cc ye geçiş zorunluluk olarak algılanıyor?

    Aklıma gelen ilk dezavantajlar ,

    - Yüksek yakıt tüketimi ( bazen 6 lt ve üzeri çok değilmi benzin fiyatları malum )

    - İşletme mliyeti ( bakım , yedek parça falan filan )

    - Motosikletin teknik speclerine uygun yol/otoban vs sorunu ( ülkemizde bolca mevcut )

    - Arada bile olsa gazlama riski ( muhtemelen olacaktır )


    250 cc motosiklete bu ülke için optimum verimlilik açısından %90 oran veriyorum şahsen..

    600 cc ye gerçektne ihtiyacımız varmı?

    Yoksa keyif alyım diyor isek te güvenlik açısından bu memleketin yolu, trafiği falanı filanı buna uygun mu?
    Thracian, Ertugyigit, fedos ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    Cronos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2005
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    2015 Cbf 150 :) Kığmızı ossun 3 fazlası ossun
    Çevre yolunda arkadan 160 la gelen otobüsü görünce elin altında güç olması bazen hayatı onem haline geliyor. Bazen ariyorum şahsen. Ama normal durumda en azından bi cbr 250 gayet yeterlidir. Cbf le ben sağdan tin tin gidiyorum oda ayrı bi mesele
    Panashira bunu beğendi.

  8. #8
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Hiç düşünme Yousuffer'in motorunu al.O motoru arasan da bulamazsın.

  9. #9
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    expertizle en iyi anlarsınız, benım 600f satılık düşünürseniz
    kaç model?

  10. #10

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    Adana
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...74521033/detay yousufferin makinesi bende takipteydim

  11. #11
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Aha erman gidiyor senin motor sen nc ilanlarına bakmaya başla.

    Ermanın motoru cidden güzel ve temiz motor.

  12. #12
    Panashira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2015
    Şehir
    Beşiktaş-Koca Mustafa Paşa
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    :D konu dışında her şeyden bahsedildi... lütfen bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

  13. #13
    Crixa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha 1100 dragstar
    scooter da yaptığın tecrübeyle direk 600 geçmen biraz sıkıntı bence racing farklı tür oturuşu gaz hasasiyeti kontrolü 250 yamaha r25 alabılırsın mesela bi 10 bin km sonra 600 geçersin daha mantıklı bence

  14. #14
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Şimdilik zorunluluktan 4 teker ile çile dolduruyor
    Dostum baştan tam olarak ne tarz istediğine karar ver.Söylediğin motosikletlerin hepsi 600 cc olsa da bir birlerinden tamamen farklı motosikletler.Sürüş karakteri,oturuş poziyonu,performansı,sesi,yakıt tüketimi bir birlerinden çok farklı.

    CBR 600 RR ve R6 : Süper Sport,oturuş pozisyonu rahatsız ama diğerlerine göre performansı daha yüksek.İkisinde de sıralı dört silindir motor bloğu var.
    CBR 600 F ve Fazer 600: Birisi tam grenajlı diğeri yarı grenajlı Sport Touring.İkisinde de sıralı 4 silindir,kısmen daha rahat oturuş poziyonu var.
    GSR600,FZ6 : Sıralı 4 silindir motor bloklu nakedlar.
    ER6N : Sıralı 2 silindir,Naked,rahat oturuş poziyonu,diğerlerine göre az yakıt tüketimi vb... Tabii diğerlerindeki performansı ve sesi bundan bekleme.

    Bunlarında arasından ER6N benim şahsi ihtiyaçlarıma ve isteklerime cevap veriyor.Ama senin beklentilerin nelerdir onu bilemem.

  15. #15
    Panashira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2015
    Şehir
    Beşiktaş-Koca Mustafa Paşa
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum baştan tam olarak ne tarz istediğine karar ver.Söylediğin motosikletlerin hepsi 600 cc olsa da bir birlerinden tamamen farklı motosikletler.Sürüş karakteri,oturuş poziyonu,performansı,sesi,yakıt tüketimi bir birlerinden çok farklı.

    CBR 600 RR ve R6 : Süper Sport,oturuş pozisyonu rahatsız ama diğerlerine göre performansı daha yüksek.İkisinde de sıralı dört silindir motor bloğu var.
    CBR 600 F ve Fazer 600: Birisi tam grenajlı diğeri yarı grenajlı Sport Touring.İkisinde de sıralı 4 silindir,kısmen daha rahat oturuş poziyonu var.
    GSR600,FZ6 : Sıralı 4 silindir motor bloklu nakedlar.
    ER6N : Sıralı 2 silindir,Naked,rahat oturuş poziyonu,diğerlerine göre az yakıt tüketimi vb... Tabii diğerlerindeki performansı ve sesi bundan bekleme.

    Bunlarında arasından ER6N benim şahsi ihtiyaçlarıma ve isteklerime cevap veriyor.Ama senin beklentilerin nelerdir onu bilemem.
    öncelikle cevabın için çok teşekkür ederim.
    ben 250lik super sport oturuşunda olan bir makina kullanıyorum önceliğim süper sport daha rahat olacağımı düşünüyorum ancak diğer tarzlara da geçiş yapabilirim.. yani aradayım açıkçası temiz bir motor bulduğumda hangisine yönelirim bilmiyorum.. dediğim gibi 600cc almadan önce motora bakmaya gittiğimde nelere dikkat edeceğim hakkında az bilgiye sahibim.. baktığım zaman evet bu iyi bir motor diyebilmem ya da en azından içimde şüphe kalmaması için ya da en aza indirmek için nelere bakmalıyım?
    -Para karşılığında yapmak istemediğimiz işlerde çalıştığımız bu dünyada
    Hepimiz fahişeyiz ... !

  16. #16

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Burada senin deneyiminde birinin kullanıp başına birşey gelme riski açısından alınabilecek sadece 2 tane makine var..

    1) ER6N
    2) CBR600 F

    Diğer alternatifleri düşünme bile..
    Panashira bunu beğendi.

  17. #17
    zaferce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Duke 390
    CB500F
    ER-6n
    CBF600

    Daha rahat oturuş pozisyonu, daha makul güç düzeyleri bunlar hep güzel seçenekler bence.
    Panashira bunu beğendi.

  18. #18
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Şimdilik zorunluluktan 4 teker ile çile dolduruyor
    Alıntı Panashira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle cevabın için çok teşekkür ederim.
    ben 250lik super sport oturuşunda olan bir makina kullanıyorum önceliğim süper sport daha rahat olacağımı düşünüyorum ancak diğer tarzlara da geçiş yapabilirim.. yani aradayım açıkçası temiz bir motor bulduğumda hangisine yönelirim bilmiyorum.. dediğim gibi 600cc almadan önce motora bakmaya gittiğimde nelere dikkat edeceğim hakkında az bilgiye sahibim.. baktığım zaman evet bu iyi bir motor diyebilmem ya da en azından içimde şüphe kalmaması için ya da en aza indirmek için nelere bakmalıyım?
    Bilen birisi ile motosiklet bakmaya git,ekspertize göster gibi klasik tavsiyelerin yanında söyleyebileceğim her modelde dikkat edilmesi gereken noktalar farklı.Mesela Altın Elbiseli Adam,2.el FZ6-Fazer 6 larda nelere dikkat etmek gerekli onunla ilgili çok güzel bir video hazırlamıştı.Bunların dışında karar verdiğin modelin forumdaki kullanıcı başlığına sorman daha iyi olur.Belli modelin kullancıları o modelde nelere dikkat edilmesi gerektiği kronik sorunlarını iyi bilir.

    Bu arada kullandığınız Roadwin 250 R yanlış bilmiyorsam tam bir SS oturuş poziyonuna sahip rahatsız bir motosiklet değil.R6 cidden abartı derecede rahatsız bir motosiklet.Bir arkadaşta R6 vardı sırf oturuş poziyonunun rahatsızlığı yüzünden sattı.Kısacası aklınızdaki modelin önce bir üstüne oturun,oturuş poziyonunu test edin.Çünkü SS lerin bile hepsinin farklı farklı oturuş poziyonu var.
    Panashira bunu beğendi.

  19. #19
    Panashira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2015
    Şehir
    Beşiktaş-Koca Mustafa Paşa
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilen birisi ile motosiklet bakmaya git,ekspertize göster gibi klasik tavsiyelerin yanında söyleyebileceğim her modelde dikkat edilmesi gereken noktalar farklı.Mesela Altın Elbiseli Adam,2.el FZ6-Fazer 6 larda nelere dikkat etmek gerekli onunla ilgili çok güzel bir video hazırlamıştı.Bunların dışında karar verdiğin modelin forumdaki kullanıcı başlığına sorman daha iyi olur.Belli modelin kullancıları o modelde nelere dikkat edilmesi gerektiği kronik sorunlarını iyi bilir.

    Bu arada kullandığınız Roadwin 250 R yanlış bilmiyorsam tam bir SS oturuş poziyonuna sahip rahatsız bir motosiklet değil.R6 cidden abartı derecede rahatsız bir motosiklet.Bir arkadaşta R6 vardı sırf oturuş poziyonunun rahatsızlığı yüzünden sattı.Kısacası aklınızdaki modelin önce bir üstüne oturun,oturuş poziyonunu test edin.Çünkü SS lerin bile hepsinin farklı farklı oturuş poziyonu var.
    önerilerinize dikkat edeceğim çok teşekkürler bilgi için
    -Para karşılığında yapmak istemediğimiz işlerde çalıştığımız bu dünyada
    Hepimiz fahişeyiz ... !

  20. #20

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    NEden ER6 n ve CBR 600 u onerdim..

    Öncelikle;

    - Er6N hata affeder.. Fazer ve gsr 600 affetmez.. Çok arkadaşın canını yakmıştır.

    - CBR 600 F 4 silindirli ancak gücüne göre yumuşak bir makinadır. Honda zaten gücü yumuşak kullanımı için üretti bu makineleri..

    - 600 rr yada R6 daha bu makinelerin dışında kategorideler.. Çok üst düzey deneyim gerektirir. Buna gerek yok diyenlerde ilk önemli kaza atlatıldığında neyi kullanmaya çalıştığının farkına varan arkadaşlardır. Alma bunları.. 5 yıl sonra tadına bakmak için al sonra satarsın..

    Nacizane önerim bu..

    Önce güvenlik...
    Panashira ve Thracian bunu beğendiler.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)