Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

4000-5000 DEVİRLER ARASI ÖKSÜRME SORUNU..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Keremma1543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 > Kawasaki Z750R
    Arkadaşlar motorum monster 696 özelllikle 1. viteste motor 4000-5000 devirler arasında gazı açarken bi öksürüyo egzoz(orjinal değil akrap var) bi patlıyo motor sanki zorlanıyomuş gibi oluyo ve 5000 deviri geçmesi 1 sn buluyo fakat bu sorunu 2 3 bin devirdeyken gaz acınca hissedemiyorum 4000 devirde sabit giderken birden hızlanmaya çalıştığımda oluyor bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

    Tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı Keremma1543 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum monster 696 özelllikle 1. viteste motor 4000-5000 devirler arasında gazı açarken bi öksürüyo egzoz(orjinal değil akrap var) bi patlıyo motor sanki zorlanıyomuş gibi oluyo ve 5000 deviri geçmesi 1 sn buluyo fakat bu sorunu 2 3 bin devirdeyken gaz acınca hissedemiyorum 4000 devirde sabit giderken birden hızlanmaya çalıştığımda oluyor bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

    Tekeriniz düz bassın keyifli sürüşler..
    Konjektör problemi olabilir. Enjeksiyonlu modelse konjektör akımı doğru yollayamaz özellikle de 4000-5000 devirde tekleme yapar. Fakat enjektör, yakıt sistemi problemi, ateşleme vb. olabilir.

    Uzmanına göstermek iyi takip etmek gerekir. Yolda bırakabilir.

  3. #3
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Enjektörde tıkanıklık olabilir. Benzer bir sorunu daha yeni yaşadım, benim sorunum 80-85 civarı sabit giderken motorun kafasına göre hızlanıp yavaşlamasıydı ki tam viraj aldığım hızlardı ve çok sıkıntılıydı. Bir gün eve giderken yokuşta da inceden aynı sorunu gözlemledim ve anladım ki hangi viteste olursam olayım öksürüp sonra turbo açılmış gibi hızlanıyor. Aha dedim karbüratörde sorun. Ustalar karbüratörü söküp temizlemişler ve ayar yapmışlar. Bir de: "Biz bu arkadaşı boş yollamayalım" demiş olacaklar ki yağımı da değiştirmişler Durduk yere 60TL kaçtı ama motor şu an hiç olmadığı kadar lineer hızlanıyor. Yakıtı sürekli aynı istasyondan alırdım ama şimdi shell e geçme kararı aldım. Yerli sermaye kazansın diye kasmayacağım çünkü ben kaybediyorum. Ne demişler benzini Shell'den...
    Keremma1543 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)