Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Cbr 125 den 300 cc klasmanına geçilirmi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    umuterdogdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KYMCO Agility 125 + CBR 125 R 2016
    Merhaba abilerim.
    Cbr 125 kullanıcısıyım aktif olarak bu kışı atlattınmı yükseltmek istiyorum cnr çok güzel bir motosiklet ama 120'130 cibarı rahat gidebilen bir motor istiyorum nedeni uzun yolda arkamdaki doc nile beni şıkıştırıyor cbr dan önce 6-7 bin arası scooter tecrubem var cbr suan 4 bin kışa kış sonuna kadar ortalama 10'15 bin arası olur okul bayağı km çünki velhasıl merak ettiğim konu cbr 125 ten z300 veya ninja 300 duke 390 r25 mantıklı olan hangisi abilerim cbr ı satıp üatünü tamamlayıp alıcağım fiyatıda önemli bi etken ama 2'3 sezon binim diyorum birde hendekte ışıklarda görsüğüm z300 lü abi shoıe kasklı selam olsun abi ne uzadı makina


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    12 Temmuz 2014
    3.000 KM YAP 300 Lüğe geçebilirsin.

  3. #3
    One_ Million - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 1000RR HRC (2016)
    Dostum Geçebilirsin, Beygir olarak iki katı fakat çokta tehlike arz edecek bir durum yok, sadece bir önceki motorun için bu güne kadar ben eşşeğe binmişim dersin
    Bence başlangıçta 250cc ile başlamak daha mantıklı.
    Bunu 250cc ve üzeri bir motor aldığında neden söylediğimi daha iyi anlayacaksın.!
    125cc ve 250cc arasında aman aman dağlar kadar bir fark söz konusu değil, ortalama 14 beygirden 27 beygire geçiyorsun, her ne kadar racing makineler olarak geçse de cbr125 malesef ki sadece görüntü olarak racing
    Sen zaten doğru olanı yapıyorsun kademeli olarak yükseltiyorsun. 125,250veya 300 vs..
    Önemli olan, senin dikkatli kullanman yol tecrüben, ve olumsuz şartlarda panik yapmaman..! evet bu zamanla ve km yaptıkça gelişen bir durum, kendi fikrimce her ne kadar doğru yada yanlış bilemiyorum ama kalkıpta 15 - 20 bin km yaparak basamak atlıycaksın demeleri bana biraz boş geliyor.

    Araya eğitim sığdırırsan ve motorunu iyice tanıdıktan sonra gaz açarsan nispeten daha güvenli olursun.

    Ben 1 ay 125cc (1.700km) 3 hafta 250cc(1.800km) sorada 600cc ye geçtim, (13.000km) 2 yıldır 600rr kullanıyorum araya 3 özel ders sığdırdım, benim yaptığım doğrumu dersen, aslında değil.. en azından 5 er bin km yapmak lazım En az..!
    imkanın varsa mutlaka ama mutlaka eğitim al..!

    Kendi kendine öğreniyor olman doğru öğreniyor olduğun anlamına asla gelmez..!


    Allah kaza bela vermesin kardeşim.. ne kadar iyi sürersen sür, karşındakini her zaman acemi gör..

  4. #4
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Alıntı One_ Million adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum Geçebilirsin, Beygir olarak iki katı fakat çokta tehlike arz edecek bir durum yok, sadece bir önceki motorun için bu güne kadar ben eşşeğe binmişim dersin Bence başlangıçta 250cc ile başlamak daha mantıklı. bunu 250cc ve üzeri bir motor aldığında neden söylediğimi daha iyi anlayacaksın.
    125cc ve 250cc arasında aman aman dağlar kadar bir fark söz konusu değil, ortalama 14 beygirden 27 beygire geçiyorsun, her ne kaar racing makineler olarak geçse de cbr125 malesefki sadece görüntü olarak racing
    Sen zaten doğru olanı yapıyorsun kademeli olarak yükseltiyorsun.
    Önemli olan, senin dikkatli kullanman yol tecrüben, ve olumsuz şartlarda panik yapmaman.. evet bu zamanla ve km yaptıkça gelişen bir durum, kendi fikrimce her ne kadar doğru yada yanlış bilemiyorum ama kalkıpta 15 - 20 bin km yaparak basamak atlıycaksın demeleri bana biraz boş geliyor.

    Araya eğitim sığdırırsan ve motorunu iyice tanıdıktan sonra gaz açarsan nispeten daha güvenli olursun.

    Ben 1 ay 125cc 3 hafta 250cc sorada 600cc ye geçtim,2 yıldır 600rr kullanıyorum araya 3 özel ders sığdırdım, imkanın varsa mutlaka ama mutlaka eğitim al..!
    Kendi kendine öğreniyor olman doğru öğreniyor olduğun anlamına asla gelmez..!


    Allah kaza bela vermesin kardeşim.. ne kadar iyi sürersen sür, karşındakini her zaman acemi gör..
    Nasıl yani fark yok. Abi iki katı beygir diyorsun fark yok diyorsun. Tabi 600RR kullanan biri için yok ama yeni başlayan biri için uçurum fark var. Arkadaş az daha cbr125 sürmeli bence.
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  5. #5
    oktay33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BMW 1600 GTL
    125 cc den 300 cc ye geçiş için en az 1 sene ve en az 10-15.000 km şart.
    Bu işin sırrı TECRÜBEDE BİTER.
    Ama TECRÜBE BİTMEZ.

  6. #6
    One_ Million - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 1000RR HRC (2016)
    Dostum şimdi şöyle, belki dediğin gibi 120 beygir kullanmaya alıştığımız için bize normal geliyor olabilir fakat.!
    Ben bu konuyu gerek eğitmenler le, gerek se bu işin erbabları ile çok konuşup tartıştım..
    Geçmişinde bisiklet kullanıp denge hakimiyetine sahipsen. motora alışman biraz daha kolay oluyor..

    14-27 beygire geçiyorsun evet 2 Katı tam olarak, fakat gaz senin elinde ne kadar açarsan o kadar gider.. tepkimesi 50 - 120 beygir arası ve üzeri beygirler gibi değilki..!
    Yani şu yok gazı açtın hop tekere geldin yada kontrolü kaybettin böyle birşey yok.. seni korkutacak kadar bir güç değil kısacası..
    Eşinde dostunda varsa bir kullanın ve ona göre karar verin diyeyim..
    Belki bu cesaretle alakalı yada tezcanlılıkla alakalı.

    Şimdi asıl konu şu,, abi ondan ona geçersen ölürsün diyorlar, 125cc scooterlada ölürsün 125cc racing tarzıylada, moped, commuter vs vs.. diye gider..

    1-Kullandığın motorun gaz tepkimesi
    2-Motorun ağarlığı ve senin ağarlığın
    3-Senin dengen
    4-yol ve hava şartları
    5-viraj tecrüben vs.. Bunların hepsi ama hepsi çok önemli,, daha eklemediğim unuttuklarımda var..

    Ama en önmlisi kullandığın motorun gaz tepkimesi.. bunuda zamanla kullanarak alışıyorsun..

    125cc den 250 cc ye geçmek hiç motor kullanmazken 125cc ye binmek gibidir.. mantığı bu kadar basit.. o zaman 125cc yede aman nasıl binersin demeliyiz.. Dip Not:(Hız ivme ve tapkimesinden bahsediyorum)

    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl yani fark yok. Abi iki katı beygir diyorsun fark yok diyorsun. Tabi 600RR kullanan biri için yok ama yeni başlayan biri için uçurum fark var. Arkadaş az daha cbr125 sürmeli bence.

  7. #7
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Yapmayın yahu 27 beygir var da tork ne alemde. Bir motosikleti psikopat yapan torktur. 27 beygir de tek başına ürkütücü bir rakam değildir. HİÇ bir Problem yaşamazsın.

  8. #8

    Üyelik
    29 Haziran 2015
    Cbr 500r ninja 300 rahatlikla alabilirsin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)