Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Racing motor kullanıpta hayatta kalabilen aramızda kaç kişi var?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    çok saçma bi soru olmuş bence

    motosiklet tehlikeli değildir. tehlikeli olan sürücüsü ve etraftaki diğer sürücülerdir

    0km tecrübe ile 1000 rr ile başladım. sonra kiralamalar ile bi 4000 km kullandım. sonra gittim 1100 xx aldım 8000 km de onla kullandım. bu süreçte 1 kiralığı birde benim xx i olduğu yerde düşürdüm.

    sonra sattım cbr 250 ile virajda düştüm. xx te temkinli idim kaza yapmadım 273 en yüksek hızım idi. 250 ile düştüğümde 80leydim. yani sürüş çok farklı. cbr da dan dun gidiyordum

    o yüzden supersporta ön yargılı olmamak lazım. kullanan kişilerin bilinçli olup olmaması ve birazda kader kısmet diyelim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanmadığım motor tipi kalmadı. Geçen sene 10K kadar 600RR kullandım. Şu anda MT09 kullanıyorum. Bu zamana kadar kullandığım motorlar arasında bana en çok güven veren tip supersport ya da superbike. Çünkü bir motosikletten beklenen her şeyi(sürüş dinamikleri olarak) bu tip motorlar veriyor. Teknik olarak açıklamaya gerek yok, her yerden bulabilirsiniz. 09 u neden aldım? SS e bindiğimden beri İstanbul dışına çıkmadığımı fark ettim. Ayrıca sahilde şöyle geze geze gitmeyi özlediğimi fark ettim. Ben SS kullandığımda yavaş gidemiyordum. Yavaş gidersem yoruluyordum. MT ile aram çok iyi şu anda. Ama bir SS tadı ve güveni kesinlikle vermiyor. Kısmet olursa tekrar spor bir motor alacağım. Ama 2. motor olarak. Tanıdığım çoğu kişide SS+scooter kombinasyonu var.

    Olay spor motorda değil, o motoru kullanamayacak kişilerin eline çok rahat geçmesidir. Benim kullanım tarzıma çok güvenli denilen cruiser tarzı motorlar uymuyor mesela. O tip motora binersem patlamam kaçınılmaz olur. İnsan kendisini biliyorsa sıkıntı yoktur. Çoğu kişi 100+ beygirleri çok hafife alıyor. Ben hep kademeli büyüttüm. 6 hp, 10 hp, 45 hp vs vs. Hepsini en az 30K kullandım. RR a ilk bindiğim gün hiç yabancılık çekmedim. Ama her zaman korkuyla bindim. Annemi babamı düşündüm. Motosiklet tabanca gibidir. Kullanmasını bilmiyorsan öldürür.
    Hangi motor olursa olsun dediğin gibi korkuyla binmek lazım
    Redline motor kullananlara ayrı bir gıcığım
    Pulsarda 5.000 devirde vites attırırım
    Genellikle 80-85 kmh arası kullanırım motoru

    Redline motoru sürmeye ne gerek var?
    En çok da şu tipik cg kullanıcıları yok mu

  3. #43
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Tesadüfen girdim konuya. Meğersem ben de yazmışım zamanında. 09 u satıp daytona aldım. Yazdığım mesajda tekrar spor motor alacağım demişim ve aldım Çok şükür akıllı uslu binmeye devam ediyorum. Söylediklerim hala geçerli Kazasız belasız sürüşler herkese..

  4. #44
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    başlığa tıkladım ve okumaya başladım. ben yeni açıldığını düşünmüştüm taa ki bilginozi nin yazdığı mesaja kadar. onun yazdığını görünce bi an şaşırdım ve başlığın eski olduğunu farkettim. bi değişik oldum.
    espresso, orumcekadam ve manofsteel bunu beğendiler.
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  5. #45

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Tefoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başlığa tıkladım ve okumaya başladım. ben yeni açıldığını düşünmüştüm taa ki bilginozi nin yazdığı mesaja kadar. onun yazdığını görünce bi an şaşırdım ve başlığın eski olduğunu farkettim. bi değişik oldum.
    Aynı şey başıma geldi. Bir an yeni bir başlık sandım, Bilginin mesajını görünce garip hissettim.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  6. #46
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    en iyi gaz kontrolüne
    en iyi amortisörlere
    en iyi frenlere
    en iyi viraj kapasitesine

    sahip motosikletle ölüyorsan sorun sende demektir.net
    fatih.met ve wolrath bunu beğendiler.

  7. #47
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Levent göçmen abi versys alana kadar racing kullanıyordu bildiğim kadarıyla, her racing kullanan ölmeden bırakmayacak diye bişey yok...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  8. #48
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en iyi gaz kontrolüne
    en iyi amortisörlere
    en iyi frenlere
    en iyi viraj kapasitesine

    sahip motosikletle ölüyorsan sorun sende demektir.net
    En önemli şeyi unuttun:


    KADERİN ÜSTÜNDE BİR KADER VARDIR
    TATLIHIZ bunu beğendi.

  9. #49
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En önemli şeyi unuttun:


    KADERİN ÜSTÜNDE BİR KADER VARDIR
    tamam işte, sorun sende, senin kaderinde. motorun ne suçu var

  10. #50
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Toplumda genel bir "motora binen ölür" inancı var.Konu hakkında ortak bir inanış oluşuyorsa,onu tamamen göz ardı etmek ne kadar yanlışsa körü körüne inanmakta bir o kadar yanlış.

    Araba ile kıyaslandığında motor tehlikeli bir araç,bunun nedenlerini hepimiz biliyoruz. Motor kazaları her zaman cok daha fazla ilgi çekiyor toplumda,sayısı az olmasına rağmen sonuçları daha ağır olduğu için. Oysa ülkemizde her yıl binlerce araba ve diğer taşıtların karıştığı kazalar oluyor.

    Racing motor ve diğer tarzdaki motorlar,buyuk bir kismi çok güçlü makinalar,rahatlıkla çok yüksek hızlara çıkabiliyor,burdaki yerleşik inanışın oluşmasına sebep veren en büyük etken racing motorların kullanıcı profili.

    Motor binicilerini riskli kullanım bakımından sınıflandırsak eminim racing kullananlar (bana göre) en üstte çıkar.

    İşte tamda bu yüzden toplumda racing motorlarla ilgili bir kanı olusmustur ve çokda haksız,altyapısı olmayan bir durum değildir.

    Geçen hafta bmw r90 modelini kullandım,motor naked ama inanılmaz bir tork ve gayet yerinde bir güce sahip. 120 nm tork 110 beygir 1159cc. Şimdi gazı açtığınız anda motor uçuyor, birçok racing motordan daha yüksek torka sahip, 0-100 km yi 2.8 saniyede tamamlıyor. Güç ve gidiş bakımından hız yapmaya,sizi gaza getirmeye ve üzerinden atmaya çok müsait ama bu motora sahip olan profilin sürüş tarzı, olaya yaklaşımı çok farklı.

    Sonuç; birçok güçlü motor var , olay kullanıcı profilinde bitiyor

  11. #51

    Üyelik
    07 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr250R -> Yamaha MT-07
    Racing derken 120hp ve üstü makinelerden bahsediyoruz değil mi?

  12. #52
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Beni de yazın oraya, çok şükür. Hız da yaptık, virajda da yattık, ama hepsini ortamın ve aletin en müsait olanı ile. Misal bazıları 10 liraya balata değiştirirken ben gittim 50 liraya değiştirdim, hiç bir zaman başkalarının gazına gelmedim, sevdiklerimi aklımdan hiç çıkarmadım.

  13. #53

    Üyelik
    10 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150, fzs600
    Bu konuda cozurtan arkadaşların http://www.motosiklet.net/forum/motor-sporlari/176682-kenan-sofuoglu-bu-hafta-sonu-ispanya-daki-yarisa-katilacak.html
    bu başlıktaki yorumumun altına bekliyorum.

    Racing e binen adam profili Enduro/Touring e binen adam profili ile değiştirsen sonuç değişmezdi heralde. Kafa kuduzsa 3 tekerli bisiklet versende aynı şeyler olacaktır. Herkez sonunu kendi tuttuğu iple çekiyor.

  14. #54

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Hocam şimdi racing var racing var. Yani 1000 i var 125 i var.

    Eğer ss istiyorsan şekli tasarımı için diyosan ben gaza gelip basarım diyosan al bi 125 veya 250 cc ss hem fazla basmaz hem de büyüklerine göre sürüşü kullanışı kontrolü daha kolay.

  15. #55
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Yüzde 90 a nasıl ulaştınız bilmiyorum ama racing değil bence comutterler çok kaza yapıyor. gençlerin altında cg dedikleri motorlar var 100 cc motoru modifikasyon ile 200 cc ye çıkarıyorlar. el bombası gibi geziyorlar. Bilinçli olmak önemli. bence racingle alakası yok. Şuan naked kullanıyorum bence yapı olarak commutterden daha güvenli.. yada bana öyle geliyor.

  16. #56

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı Capitao_3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüzde 90 a nasıl ulaştınız bilmiyorum ama racing değil bence comutterler çok kaza yapıyor. gençlerin altında cg dedikleri motorlar var 100 cc motoru modifikasyon ile 200 cc ye çıkarıyorlar. el bombası gibi geziyorlar. Bilinçli olmak önemli. bence racingle alakası yok. Şuan naked kullanıyorum bence yapı olarak commutterden daha güvenli.. yada bana öyle geliyor.
    Ölümü motor cinsinden çok ekipmanlı ekipmansız kullanıma bağlamak lazım.
    Veyada kullanım hatasına.
    Ekipmansız kullanırsa olmayacak yolda olmayacak hareketler yapılırsa, (tabi dış etkenlerde var motorları hiçe sayan sürücüler felan) ölümle de sonuçlanabilir sakat da kalabilir bu durumda.

    Trafik kurallarına uyup gerekli ekipmanlarda kullanılırsa ölüm riski en aza indirilir.

  17. #57
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı thedarkfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ölümü motor cinsinden çok ekipmanlı ekipmansız kullanıma bağlamak lazım.
    Veyada kullanım hatasına.
    Ekipmansız kullanırsa olmayacak yolda olmayacak hareketler yapılırsa, (tabi dış etkenlerde var motorları hiçe sayan sürücüler felan) ölümle de sonuçlanabilir sakat da kalabilir bu durumda.

    Trafik kurallarına uyup gerekli ekipmanlarda kullanılırsa ölüm riski en aza indirilir.
    Motor gücü ne kadar artarsa riskte bir o kadarda artar

  18. #58

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Racing kullanan da öluyo kullanmayanda

  19. #59
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing kullanan da öluyo kullanmayanda
    Racing çok daha fazla

  20. #60
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    her kes istediği racingi kullanır

    biz racing sürmesini de biliriz

    kimse kimsenin racingine karışamaz

    ben motora bindim demem bir racing sürmedikçe

    racing ruhun gıdasıdır


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)