bile bile ölüme gidiyor resmen adam, viraja girerken bu kadar hızın lüzumu ne
Virajı alamamış. Yatıramamış motoru. Panik yapınca frene asılmış ve motor dikilmiş direk beton bariyerlere girmiş.
Goruntude ki adam olmuyor yalniz. Karsiya uctugun da karsidan gelen baska bir motorcuyu olduruyor. Zaten vidyoyu ceken kisi kaza yapan adamin yanina gittigin de inledigini duyabilirsiniz.
Fena patlamis. En hizli olmakla ne kazandi simdi. Aksine kaybetti.
"Ego öldürür."
Açıklamada yol eğrisinin kötü oldugundan ve çökme olduğundan bahsetmişler, biz bu detayı göremiyoruz tabi ki benim algıladığım virajı dönebileceği hıza 2 vites düşürerek geldi, konumlaması da doğru idi, hesap edemediği tek şey, yerdeki ikaz çizgileri. Motosikleti virajı alabileceği açıda yatırdı, fakat lastik sondan 3ncü ikaz çizgisinde kaçırdı ve gazı bırakır bırakmaz korkulan oldu yönünde.
Viraj içerisindeki hız maksimum 100-110 arası,hepimizin her hafta sonu şile yolunda döndüğü hız yani.. Talihsiz bir kaza.. Ayrıca diğer motosikletli kişinin de kör talihi yani, çok acı bir durum..
Dikkat dağınıklığı olmuş gibi geldi bana. Yatırsa rahatlıkla yatarmış bence motor. O kadar da hızlı değil.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Asfalta da eğim hatası var sanki?
Arıca saniyelik bir dikkat dağınıklığı nelere yol açabiliyor Allah korusun, yüksek hızlarda özellikle virajlarda pür dikkat olmak lazım.
Göstergelere bile bakmamak lazım.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
Virajda yön değiştirme ile gaz verme işini birbirinden ayırmak gerek demişti Aea aynen bazen anlık bakış hatası bile adamı götürür
Kim ne derse desin arkadaş crusier ve ss farkı.O makinaya binince hız yapıyorsun.Kontrol sürücüden uzaklaşıyor ve sonucu kaza ve ölümler.Bileği bükmek diye bir kitap vardı.Ne zaman gaz`a yuklensem aklıma gelir.Crusier kullanıyorum tabiatı gereği yüksek hızlara çıkamıyorsun.İyi ki de kullanıyorum.
bence o arkadaş ucuz atlatmış gibi, iyiki eğlimli bir duvar var, çinde çok değşet işler oluyor,
kol bacak vs kafalar patlıyor, bu amcam full korumalı ve enerji havada taklayla boşalmış gibi duruyor,
motordan ayrılmasıda + sı..
haber açıklamasında o yolda bir çok araba kazası olduğu ve ölümle sonuçlandığı yazılı. Motosiklet karşı tarafa uçtuğunda başka bir ölüme sebebiyet verildiği de yazıyor. Gerçekten çok çok kötü bir kaza :(
viraja bu kadar hızlı girerse olacağı buydu vites düşürüp hızını azlttığını düşündüm yetmemiş demekki rabbim kimsenin başına vermesin.
70 yaşında emekli adam muhabbeti yapmak istemem ama ne gerek var be abi, ne gerek vardı..
hocam bir ara anzer yaylasına çıkışta benzincide cruiser'ci arkadaşın tekiyle ayaküstü muhabbet ettik. laf drz'yi kaça aldınıza geldi. 10.500e aldık 12 gibi piyasası var dedim. 12 ona verene kadar harley alırım dedi.(çinli püsküllü bir makine kullanıyordu kafada kask yok bandana sarmış geziyor)arkadaş da "üzerine para versen cruiser makine kulllanmayız" dedi. Tarz meselesi bu işler, arkadaki ss'ciler hayatta. egosuna yenilip gazlayıp gidenler, bakışını düşüren, viraj çizgisini kaçıranlar sürekli kaza yapmaya mahkumdurlar.
Başkasını öldürüp kendisinin ölmemesi kötü olmuş. Tam tersi olmalıydı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)