Emniyet Şeridi ve Kaza, Kavacık-TEM
-
Reklamlar
-
İzmir de yaşıyorum malum trafik İstanbul gibi değil sakin ve akıcı.Ben her zaman trafikte seyir halinde iken motorlarında araba gibi şeridinde aralara,emniyet şeridine ıvır zıvır girmemesinden yanayım ama davulun sesi uzaktan hoş gelir.İstanbullu arkadaşlar o trafikte bu çözümler için dirtiyorlar sonuçları hüsran oluyor.Belki bende orada yaşasa idim bende bu şekilde davranabilirdim.
Çok geçmiş olsun..
-
her zaman söylüyorum emniyet şerdi, araçların sağı ve aralarından gitmek çok tehlikeli ülkemizde.
Kapı açılır, birden bire üstünüze direksiyon kırarlar, yaya fırlar vs vs
Tüm bunlar olurken işin içinde bir de hız varsa sonuç kaçınılmaz olur.
O nedenle naçizane tavsiyem lütfen bunları yapmayın, trafikten sıyrılmak için illa yapacaksanız da hızınız lütfen min. düzeyde olsun.
-
"öndeki aracın tamponu hasar görmesin diye arkadan gelen motosikletlinin önüne kırdım ve onu öldürdüm"
aslında böyle demek istemiş.
-
phradrel adlı üyeden alıntı
"öndeki aracın tamponu hasar görmesin diye arkadan gelen motosikletlinin önüne kırdım ve onu öldürdüm"
aslında böyle demek istemiş.
+1000000000
Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.
-
Evet arkadaşlar istanbul diğer tüm illerden farklı. Çeken bilir hergün işe gidip gelen birisiyim bende. Bazen öyle bir yol oluyorki 2 araç arasında geçilecek yer yok. Trafik sıkışık bunaltıcı, emniyet şeridi varsa oradan yada sağ şeridin sağından geçiyoruz. Yasak olsun olmasın motosikleti araba gibi kullanırsan bu ülkede bu şehirde seni ezerler, selektör yaparlar. Ben ruh halim normal oldugunda orta şeritten 90 100 ile gidiyorum örneğin selektör yapan mı dersin sıfır geçen mi dersin tam korku filmi. O yüzden yasak dahi olsa bazı şeyleri yapabiliriz yapmalıyız ama temkinli bir şekilde ve düşük hızlarda..
-
önümde gidenleri kafam yeteri kadar çalışmadığından kanunda belirtilmesine rağmen HEM DE KAMYONLA yakın takip ettiğim için baktım duramayacağım, öncelikle benim kamyona ve önümdeki araç(lar)a zarar gelmesin diye motosikleti görmeme rağmen ölmesinde sakınca olduğunu düşünmediğim için motorcunun önüne kırdım. ne var yani. motor sürenlerde adam mı yani. alayının mk... demek istemiş bence iyi aile de yetiştiği belli oalm kamyoncu.
-
Ben de gördüm Ducati Monster dı motor.Ancak başında sadece polis ekibi vardı.Acil durum olmasa da artık herkes birbirinin önüne atlıyor trafikte.Sinyal veren zaten yok:
-
haftasonu honda gs 2 den dönüyorum iki farklı yerde iki araç kendi şeridimde usulüne uygun gitmeme rağmen gelip arkadan selektör yaparak sıkıştırdı birisi şeridime girdi.
şimdi bu kendini akıllı zanneden beyinsizler, ama sorsasn en iyi şoför onlardır, en iyi insan onlardır, cahilliklerinin ne farkındalar ne de yaptıkları eylemin sonuçlarından...
arkadaşlar daha önce paylaştım aralardan, sağdan soldan yani şerit kullanımı mümkün değilken diğer araçlarla aranızdaki hız farkı 20-30 u geçmemeli. araçlar duruyorsa en fazla ikinci viteste 30 ile gitmelisiniz demek oluyor bu da.
-
Arkadaşın iyi olması sevindirici ancak şöyle bir durum var motosiklet sürücülerinin bir çoğunluğu emniyet şeridinin motosikler için serbest olup orada sürat yapıp sonrasında önüne araç atlayıp kendisine çarptığı zaman aracın suçu olduğunu düşünüyor. Halbuki bu şerit diğer araçlar gibi bizlere de yasak ve oradan gitmemize göz yumuluyor olması demek bizim orada istediğimiz gibi at koşturacağımız anlamına gelmiyor. Bu arkadaşta emniyet şeridinde 50 km nin üzerinde olmasaydı gene bu kazaya karışırmıydı acaba onu sorgulamak lazım ? Kanun yönünden haklı haksınıza bakarsak motor haksız, olmaması gereken yerde yol alıyor, vicdani yönden bakarsak arabaya çarpması lazımdı o annesi çok iyi insan olan tır şoförünün veya duracak hızda olması gerekirdi.
-
Böyle bir durumda kamyonu tam tersi kaza açısından daha güvenli ortam sağlayan arabalara doğru sürmeliydi şoför. Ama cahillik, eğitimsizlik beraberinde bencilliği getirir. Kendi en az nasıl hasar alır bunu düşününce böyle oluyor işte. Kendisinin eli çizilmesin ama başkası ölsün. Ha emniyet şeridi bambaşka bir konu, bu konu tartışılır çünkü ben de emniyet şeridi kullanılmasına karşıyım.
-
İstanbul da emniyet şeridi gerçekten kullanmak şart oluyor benim için öyle motorum 125 cc birşey en fazla 90 yapıyor ben bu motorla 180 - 200 ü bulan arabalarla aynı şeritte nasıl gideyim adam en sağ şeritte kaptırıp gidiyor dibine kadar gelip bide sellektör çakıyor tek şeritli yolmuş gibi üstünden geçeçekmiş gibi bide sis farları varki yaktığında dünyan kararıyor ayna dan gözüne yansımasıyla...
34 HSK 57
ASYA AS125 T21 - DAELIM S2 250 - SUZUKI AN 125HK
MONDİAL MASH
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)