Yamaha YZF R125, Hyosung GTR 250 Hangisi tavsiye lütfen alınacak
-
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım öncelikle kendimi tanıtayım yaşım 20 aracım aracım var fakat motorsiklet tutkum ağır basıyor ve artık aracımı satıp motor ehliyetide alıp motora geçmek istiyorum daha önce scooter kullandım, ve max 250cc lik motor almak istiyorum yeni olduğum için Boyum 1.70 kısa sayılırım durduğum zaman yere rahat basmam gerek
beklentilerim
125-250cc
Tipi güzel ve iri dursun istiyorum
yakıtı az olsun istiyorum yakıt gerçekten önemli; Bu özelliklere göre hangi motoru tercih etmem gerek tip olarak yamaha ve hyosung güzel ve iri duruyorlar honda ise daha zayıf ve ybr tarzı duruyor bu kriterlere göre ne tercih etsem daha iyi olur
bunlarda buldugum motorlar fikir verirseniz bilenler iyi olur yakıt konusunda hangısı ıyıdır ,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tertemiz-makine-182957522/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2013-yzf-gri-18-bin-de-183607984/detay
Reklamlar
-
2 motordada o boyla zorlanırsınız. Cbr 125 2013 2014 kasası ybr gibi felan durmuyor gayet iri grenajları ve size uygun tek motor gibi, diğerleride uygun ama alırsanız sıkıntı yaşarsınız dur kalk felan trafikte.
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
2 motordada o boyla zorlanırsınız. Cbr 125 2013 2014 kasası ybr gibi felan durmuyor gayet iri grenajları ve size uygun tek motor gibi, diğerleride uygun ama alırsanız sıkıntı yaşarsınız dur kalk felan trafikte.
peki cbr ın yamaha ve hyosung a göre, Yakıt performans kullanım olarak ne gibi farkları var boyla zorlanırsınız demişsiniz cbr oturma kısmı dahamı alçak? 2013 cbr yakından incelemeden bilemem fakat resimlerinde bariz zayıf duruyor ama özellikleri iyiyse göz ardı edebilirim
-
Bı iş resimlerle olmuyor maalesef, imkanın varsa her 3 motora da git bir otur. O zaman niçin yeni başlayana CBR denildiğini anlarsan.
Ben 1.80 boyum 80kg halimla Hyo yu nasıl kontrol ederim diye korktum, YZF nin üzerinde de yatık pozisyon senden 10cm uzun olmama rağmen beni rahatsız etti.
-
2013 cbr kullandım. 170 boy için gayet ideal olur. hyosung ve r125 oturuş pozisyonu olarak çok zorlar çünkü cbr a göre gidon-sele arası mesafe uzun. Yakıt konusuna gelirsek hyosung içlerinde en çok yakan ama. Gerek çift silindir oluşu gerek 250cc oluşu yakıt konusu senin için önemliyse dezavantaj. CBR ve YZF arasında pek fark olduğunu düşünmüyorum. Sen bence git birde cbr dene. İçine sineceğini düşünüyorum.
-
Boyum 1.80 yzf bana tam oluyor. 1.70 boyla cok zorlanıcaksın. Cbr dusun bence
-
Benimde boyum 1.80 ve gordugun gibi kırmızı cbr alırsan açıkcası daha kalıplı duruyor. Yzf ve hyodan daha güzel değil ama daha uygun ve uygun olanı en çok sever vucudun. Yakıt olarakta ben trafikte ara gaz felan sert kullanıyorum gazı yani surekı vıtes dusur vs. 100 km de 3 litre yakıyor. Alışınca gayette kıvrak oldugunu görüyorsun ben bisiklet gibi kullanıyorum trafikte nerdeyse.
-
Yakıt konusu çok önemli ise 125lik motorlar seni memnun edicek. Ortalama 2.5-3 litre yakıyor benim motorum. Yağ değişimi flnda çok ucuz 1litre yağ yetiyor 125cc için.
-
İç bacak boyunu ölç ve resmi sitelerinden bulup beğendiğin modellerin sele yükseklikleri ile karşılaştır (bunu farkı kendin görmen için söylüyorum). Bana sorarsan tercihini CBR125R'den yana kullanmalısın. Hem 250cc kadar zorlamaz hemde almayı düşündüğün diğer 2 motora göre sele yüksekliği ve oturuş pozisyonu daha rahat.
İstanbul (Güngören-Bakırköy) / 2014 YAMAHA YZF-125R MAT GRİ / İnstagram : ilkerakdaag
-
Bajaj bakabilirsin.
kendi motorum diye demiyorum , hem gazi acinca gider , hem tipi guzel hem de 3 _ 3,5 litre arasi yakar.
foyati da cok uygun.
-
Verdiğiniz cevaplardan dolayı çok teşekkür ederim arkadaşlar kendi iç bacak boyum 73 cm olarak ölçtüm
Sele ölçüleri hyosung 78cm honda 78cm yamaha yzf 125 82cm
ve aslında boyum 173 felan ama düz 170 demiştim ayak ucumu koyarak ve hafıf yana yatırarak kullanırım yzf yi biraz zorlasada ve kararım ilk önceliğim görünüş olduğu için
YZF 125 ve hyosung 250r da karar verdim cbr da iyi fakat 0 dusunmuyorum ve kırmızı ile 2014 bulmam zor ve pahalı güzel motor ama görünüş içime ısınmadı yakıt olarak çok fark yok gibi aralarında 2 si tek hyosung ise 2 silindir o yüzden hyo alırsam yakıta katlanırım cunkı yaktıgına değer ve çevremdeki cbr ların fiyatı cok ucuk o yüzden aşırı ucuza bulmadıgım surece cbr dan vazgeçtim ve hyosung ile yzf125 e karar kıldım
birde sizden ricam bu yzf ve hyosung a uygun lastik için ve kask ile koruma için nerede araştırma yapıp alabilirim hangi marka model lastik ve kask koruma vs almam gerek bu bilgileri nerden bulabilirim teşekkür ederim.
-
Yamaha YZF125R kullanıyorum.Benim de ilk ufak cc süpersport motosikletim sele yüksekliği seni rahatsız etmezse eğer ( öyle düşünüyorsan ) içtenlikle öneririm.Daha öncesinde motosiklet deneyimin olmadığı için 250cc ve 2 silindirli bir motosikleti 125 cc tek silindirli bir motosiklete göre kullanman ve kavraman daha zor olacaktır.Ayrıca Yamaha ve Hyosung arasında parça ve işçilik farkı var.2.el almayı düşünüyorsan eğer servis ve arıza sorunları yaşayarak motosikletten de soğuyabilirsin.Şimdi Hyosung kullanan bir kaç arkadaş bana kızabilir fakat inanın Cbr250,YZF125 ve GT250'yide yakından gördüm keza Yamaha'nın bu konuda önde olduğu aşikar.
Bu işi en az zararla atlatmak isterim ve sabrederim dersen karenajsız bir naked motosiklet kullanmanı tavsiye ediyorum sana.Sonuç olarak mutlaka yatması,hoplaması,zıplaması olacaktır tecrübeyle sabittir.Hem düşünce çok fazla için acımaz hem de motosiklet tepkilerini öğrenmiş olursun üstelik gidon turu daha geniş olucağı için ufak cc süpersport motosikletlere göre kullanımı daha rahattır.Satın al kirala yada arkadaşın varsa kullandırtmasını iste.Ybr 125 ve Cbf 125 bu iş için biçilmiş kaftan.Lastik konusuna gelicek olursak Yamaha'nın fabrika çıkışlı Michelin Pilot Street lastikleri şuan için bana yetiyor.Bunun dışında genel olarak bu tür motosiklet sahibi kardeşlerimiz Pirelli Diablo Rosso Corsa II kullanıyor.Hyosung'un fabrika çıkış lastiği İRC yada Shinko'ydu sanırım ve çoğu kişi yol tutuşu konusunda tatmin edici cevaplar vermiyor.
Ben MT Revenge Mat Siyah kask kullanıyorum şuan ki fiyatı 285 tl sanırım alternatif olarak Agv K3 yada K4 orta bütçe için ideal bana göre.4Riders hörgüçlü ceketimden de memnunum.Aynı şekilde 4Riders elviden kullanıyorum.İstersen çoğu mağaza yada internet sitesinde başlangıç paketleri adı altında satılan ürünlerde var 1200 1300 tl civarı tam ekipman olarak.İşin bu kısmı bütçene bağlı anlayacağın.Kendine ne kadar değer veriyorsan o kadar harcarsın gibi klişe bir cümle de kurmuş olayım.Youtube'da Altın Elbiseli Adam ve MotorcuMuhabbeti isimli kanallara göz gezdirirsen rehber olucaklarını düşünüyorum.
Not : Bunları marka sevdalısı olduğum için söylemiyorum sonuçta bana bedava motosiklet yada ekipman vermiyorlar.Kısa bir süre önce benim de kafamda aynı sorular vardı ben tercihimi bu şekilde yaptım ve şuan da memnunum değerlendirmesini kendi bütçen ve isteğine göre yapabilirsin.Şimdiden hayırlı olsun.
İstanbul (Güngören-Bakırköy) / 2014 YAMAHA YZF-125R MAT GRİ / İnstagram : ilkerakdaag
-
ilkerakdag adlı üyeden alıntı
Yamaha YZF125R kullanıyorum.Benim de ilk ufak cc süpersport motosikletim sele yüksekliği seni rahatsız etmezse eğer ( öyle düşünüyorsan ) içtenlikle öneririm.Daha öncesinde motosiklet deneyimin olmadığı için 250cc ve 2 silindirli bir motosikleti 125 cc tek silindirli bir motosiklete göre kullanman ve kavraman daha zor olacaktır.Ayrıca Yamaha ve Hyosung arasında parça ve işçilik farkı var.2.el almayı düşünüyorsan eğer servis ve arıza sorunları yaşayarak motosikletten de soğuyabilirsin.Şimdi Hyosung kullanan bir kaç arkadaş bana kızabilir fakat inanın Cbr250,YZF125 ve GT250'yide yakından gördüm keza Yamaha'nın bu konuda önde olduğu aşikar.
Bu işi en az zararla atlatmak isterim ve sabrederim dersen karenajsız bir naked motosiklet kullanmanı tavsiye ediyorum sana.Sonuç olarak mutlaka yatması,hoplaması,zıplaması olacaktır tecrübeyle sabittir.Hem düşünce çok fazla için acımaz hem de motosiklet tepkilerini öğrenmiş olursun üstelik gidon turu daha geniş olucağı için ufak cc süpersport motosikletlere göre kullanımı daha rahattır.Satın al kirala yada arkadaşın varsa kullandırtmasını iste.Ybr 125 ve Cbf 125 bu iş için biçilmiş kaftan.Lastik konusuna gelicek olursak Yamaha'nın fabrika çıkışlı Michelin Pilot Street lastikleri şuan için bana yetiyor.Bunun dışında genel olarak bu tür motosiklet sahibi kardeşlerimiz Pirelli Diablo Rosso Corsa II kullanıyor.Hyosung'un fabrika çıkış lastiği İRC yada Shinko'ydu sanırım ve çoğu kişi yol tutuşu konusunda tatmin edici cevaplar vermiyor.
Ben MT Revenge Mat Siyah kask kullanıyorum şuan ki fiyatı 285 tl sanırım alternatif olarak Agv K3 yada K4 orta bütçe için ideal bana göre.4Riders hörgüçlü ceketimden de memnunum.Aynı şekilde 4Riders elviden kullanıyorum.İstersen çoğu mağaza yada internet sitesinde başlangıç paketleri adı altında satılan ürünlerde var 1200 1300 tl civarı tam ekipman olarak.İşin bu kısmı bütçene bağlı anlayacağın.Kendine ne kadar değer veriyorsan o kadar harcarsın gibi klişe bir cümle de kurmuş olayım.Youtube'da Altın Elbiseli Adam ve MotorcuMuhabbeti isimli kanallara göz gezdirirsen rehber olucaklarını düşünüyorum.
Not : Bunları marka sevdalısı olduğum için söylemiyorum sonuçta bana bedava motosiklet yada ekipman vermiyorlar.Kısa bir süre önce benim de kafamda aynı sorular vardı ben tercihimi bu şekilde yaptım ve şuan da memnunum değerlendirmesini kendi bütçen ve isteğine göre yapabilirsin.Şimdiden hayırlı olsun.
Teşekkür ederim bilgi için eğer motor alıcak olursam sonra onuda satıp tekrar motora geçme şansım olmaz çünki yaşadığım şehir küçük ve naked i satmam kolay olmaz birini alabilirim artık düşersede kader sağlık olsun derim uzun süredir araba kullandıgım ıcın motora alışık değilim ehliyet kursunda ve motoru olan ybr gibi arkadaşlarımda n öğretmelerini ve kullanmayı öğreneceğim ekipman olarak herşey dahil 500tl den fazla harcayamam şuan için önce aracımı satıcağım veya direk motorla takas ediceğim birde yzf 125 için kalın lastik önerirmisin ben arka lastiğin ve önün biraz kalın olmasını istiyorum bu konularda napabılırım acaba ? jantında degısmesımı gerek yada maks ne kadar kalınlıkta lastık takabılırım
-
Yamaha iyi hoş da sen 18 binde motora o parayi mi vereceksin anlamadim o paraya cbr 'nin sıfırını alırsın he ille yzf alicam diyorsan en fazla 7-8 binde olsun 18 bin çok şahsen ben alırken yaşından ziyade km sine bakarım
-
Boyunuz kısa falan değil, eğer bacak boyunuz orantılıysa 1.70 boya gayette kullanırsınız yzf'yi.
-
lickup adlı üyeden alıntı
Boyunuz kısa falan değil, eğer bacak boyunuz orantılıysa 1.70 boya gayette kullanırsınız yzf'yi.
1.65 boylada kullanırsın, ama rahat kullanamazsın 1.70 arkadaşım var benim motorumda yere parmak ucuyla değiyor uyarıyım. 1.65 arkadaşım motorun park ayağını kapatamıyor.Arkadaş ayağım yere tam bassın istiyorum demiş ilk gönderide o yüzden böyle yazdım.
-
lickup adlı üyeden alıntı
Boyunuz kısa falan değil, eğer bacak boyunuz orantılıysa 1.70 boya gayette kullanırsınız yzf'yi.
teşekkür ederim bu bilgi bi nebzede olsa rahatlatti gerçekten
ben sadece bilgi almak amaçlı o ilanları koydum cunkı en yakınımda yasadıgım sehırde olan yzf125 ilanı o 2 sı haklısınız motosiklete gore km yuksek bencede ancak takas yapma veya 0 alma imkanım var fakat 0 için farklı şehire gitmem gerke çünki tokatta yaşıyorum ve burada 0 satan yamaha bayisi görmedim başka yerler satarmı bilmiyorum araştırmam gerek sanırım 2,el takas için düşünüyorum 0 alırsam aracı satıp 0 alırım bende araştırdıgıma göre boyuma göre rahat kullanabiliceğim kanatini getirdim artık
-
eğer mutant değilse cbr 125 250 r125 gibi motorlara her türlü rahat biner 170 boyla.
cbr250 düşün bence.
-
telike adlı üyeden alıntı
eğer mutant değilse cbr 125 250 r125 gibi motorlara her türlü rahat biner 170 boyla.
cbr250 düşün bence.
Öneri ve cevabınız için teşekkür ederim size birşey sorabilirmiyim acaba neredeyse konuda %70 cbr250 tavsiye edildi ama benım aklımda yzf125 ve hyo yatıyor FAKAT cbr250 nin yedek parça bolluk fiyat açısından ve servis ağı olarak nasıl acaba tavsiye ediyorsunuz ama bunlarda benım goz onumde acaba bu konularda farkı varmı mesela tokatta yaşıyorum ve yamaha servisi yok alırsam 250km yola gitmek zorundayım servis için ve parçalarıda pahalı bu konuda ne dersiniz acaba
-
Bi kere Hyo yu kesinlikle unut. Tecrübesiz birisi için
1- Çok güçlü
2- Çok büyük ve ağır
3- Gidon sele arası çok fazla
Eğer YZF de parmak ucunda anca duruyorsan Hyo da kullanırken tam supermen modunda olursun.
Bence senin seçeneklerin CBR 125 ile Yzf125 olsun.
Öyle 125 lik 2-3 ay sonra yetmez sıkılıp 250 lik almak zorunda kalırsın diyenlere de kulak asma. Hep yazıyorum, bir motorla son hız yapabiliyor olmak o motorun limitlerine ulaştığını göstermez. Adam daha 125cc de viraj alamıyor ama düz yolda top speed görebildiği için bana artık 125 lik yetmiyor diyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)