Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

kanuni gt 170 hız yapmıyor yapması için ne yapmalıyım ???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Motorun dakikada çevirdiği devir ile arka tekerleğin çevirdiği devir önemli. Aktarma organlarının hiç birine dokunmadan aynı motoru 500 cc de yapsanız son sürat değişmez; son sürate çabuk çıkar. Şanzıman ya da ön arka dişli kombinasyonunu değiştirmek gerekir ki; bu da GT 170 motorunu zorlamak ve yine de sürati arttıramamak demektir. En iyisi motoru değiştirmek.
    search16 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    07 Ocak 2014
    Şehir
    turgutlu
    Motosikleti
    cafe racer 150 cc
    benim motorum 150 cc cafe arka ve on dişli orjınalden ufak acık hava filtresi 100 liralık performans egzoz (lastikler orjınalden kalın) 135 140 arası gıdıyor.kuralla uygun şekilde hadi ibre yanlış desek 1225 kontigaranti. motor debreajı nasıl motoru bırakıyormu yoksa yarım gaz şeklin de mi salıyor bunlar hızı etkiler.

  3. #23
    cece89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Duke 390
    Ve konu koptu gidiyor hadi vurduralımda arkadaş ibrede 280 görsün sonra birimizde haberini paylaşır bariyere sürttü de kafası koptu diye.. Artık üzülme

  4. #24

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Hava ayari karburatorden manifolda giren tarafta olmasi lazim assa dogru bakmasi lazm bnde ole pc de fotograf atarim

  5. #25
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(maltepe-agva)
    Motosikleti
    2014 mt-07 - 2016 xmax 250 abs
    bir insan 100 yapan motor neden maks. 110 yapsın diye masraf yapar anlamıyorum. he desen ki motor sağlıksız çalışıyor ya da şu gibi sıkıntısı var anlarım.

    yanlış anlama motor çin malı diye bu yorumu yapmıyorum. 170 cc eski teknoloji herhangi bir motor. dahası 150 yapıyorken 250 yapmak isteyen adrenalin manyağını az çok anlarım da 100 ne 110 ne?

  6. #26
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı copycat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir insan 100 yapan motor neden maks. 110 yapsın diye masraf yapar anlamıyorum. he desen ki motor sağlıksız çalışıyor ya da şu gibi sıkıntısı var anlarım.

    yanlış anlama motor çin malı diye bu yorumu yapmıyorum. 170 cc eski teknoloji herhangi bir motor. dahası 150 yapıyorken 250 yapmak isteyen adrenalin manyağını az çok anlarım da 100 ne 110 ne?
    düşük cc motorlar için son sürat çok önemlidir. konuyu açan arkadaşın amacı kapışmak mı bilemeyeceğim ama o son sürat adeta bir röntgen. motor yapması gerekeni yapamıyorsa, o sorunu anlamanın en amatörce yoludur son sürat. o hızlarda hava direnci farkını düşününce de 100 ile 110 arasında baya bir sorun farkını bize anlatır. o süratlere hiç çıkmayacak sürücü için bile eğer o sürati denemezse, soruna erken müdahale etmezse yakıt veya parça maliyeti olarak geri dönebilir. zaten bu motorlarla 100ün üzerinde titreşim beni benden alıyor, beni bana bırakmıyor.

  7. #27
    savannah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Extreme max/Kanuni Merlins/Bajaj Boxer
    Alıntı engn48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor bildiğiniz gibi 170lik ama 100 ü geçmiyor hız yapması için ne yapabilirim...
    Motorun bakımları tam mı ? Yani; yağ, yağ filtresi, hava filtresi, lastiklerin hava basıncı, dişli durumu, zincir durumu...

    Bence ilk olarak bunlara bak öyle karbüratör hava ayarı sibop ayarı işine kendin girişme. Bunlar tamsa ve bi sıkıntı olduğunu düşünüyorsan güvendiğin bir kanuni servisine git baktır motoruna
    Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.

  8. #28
    mustbe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Motosikleti
    cbf 150
    bir CBF 150 veyat YBR 125 alsaydın bu soruyu soruyo olmazdın burda
    seninki yolda dökülmesin diye sınırlanmış 100km.ile gerçi oda fazla ama idare eder>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
    muhabbet hep aynı yere gelıyor gercekten . bende de cbf var ama ınanın bı soru soran , motoruyla sorun yasayan herkese keske cbf alsaydın demeyelım artık , zevk butce vs vs tonla sebeb var kı adam onu tercıh etmıs. burası sadece cbf ye ozgu bı form degıl arkadaslar. sozum sıze değil yanlıs anlamayın genel sıtem

  9. #29
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Cbf de 80 kmh hız takıntısı vardır kimse geçmez genelde bu hızı

  10. #30

    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc750x
    Herkese selamlar benim kişişel görüşüm motorun canı ceresi gücü belli çok fazla beklenti içerisine girmemek lazım şehir içi kullanılıyorsa zaten 90-100km bence yeterli ha uzak diyarlara gidiyorum otobanda kullanıyorum gibiyse zaten motorunu değiştirmen daha uygun bunların dışında teknik problem olabilir normalde yapması gerekeni yapmıyordur bunu bulmak içinde kanuni gt170 model motor kullanan arkadaşları bulup karşılaştırmak gerek eğer fark varsa olası sorunu gidermek için servise veya ustana göstermende yarar var güvenli sürüşler

  11. #31
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    üstüne yatarsanız daha hızlı gider

  12. #32

    Üyelik
    16 Nisan 2014
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    kanuni gt 170
    motorun butun bakımları tam. ben 200 vs yapmasını istemiyorum zaten sadece yolda giderken motor 9000 devirde kendisini cok sıkıyor ve serviside yapamıyor bilgisi olan varsa yardım etmesini bilgilendirmesini istemiştim..

  13. #33
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı engn48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun butun bakımları tam. ben 200 vs yapmasını istemiyorum zaten sadece yolda giderken motor 9000 devirde kendisini cok sıkıyor ve serviside yapamıyor bilgisi olan varsa yardım etmesini bilgilendirmesini istemiştim..
    en ucuz yollusundan ön dişliyi 1- 2 diş buyutun.

    bu hızını biraz arttıracaktır fakat hızlanma süresi uzayacak ve düşük viteslerde eski cekişi kalmayacaktır.

    belki eskiden 5 de cıktıgı yokusları 4de cıkar ama uzun yolda yada yuksek hızda daha rahat calısır
    engn48 ve Ahmet Abi bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #34

    Üyelik
    17 Nisan 2014
    engin merhaba aynı motoru bende kullanıyorum birebir aynı sıkıntıları yaşamıştım.. Servis bu motor bu kadar yapar diyor başka bir şey demiyordu fakat ben iki kişi : 185 kg 130 km rahat görüyorum şuan. yapman gereken şu öncelikle benzin deponu tamamen boşalt çünkü bu motorun deposuna su giriyor daha sonra da benzin vanasını çıkart deponun içine giren iki adet beyaz renkli filtre var onları bir falçata yardımı ile çiz ( ama sadece 1 'er kez) daha sonrada deponu tekrar doldur. bir daha hız testi yap değişen varmı bir bak bence

  15. #35
    xman19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2013
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda cb 125 ACE
    Bence ön dişliyi 2 diş büyüt cc yüksek olduğundan bu motora göre çekişde düşüş olur ama diğer motorlara göre pek fark olmayabilir hızın 2 dişte sanırım %14 artış oluyordu örnek olarak 10000 devirde 100 km hızla gidiyorsan 8600 devirde 100 km hızla gidersin 10000 devirde 114 yapar.

  16. #36
    emRRe79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    Salcano wolf 125 s
    bırak dağınık kalsın

  17. #37
    raven71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda xl 200
    [QUOTE=engn48;3320394]motor bildiğiniz gibi 170lik ama 100 ü geçmiyor


    olur öyle
    anlayana sivrisinek saz anlamayana sazı sokmasan da olur (imza istek üzerine değiştirilmiştir).

  18. #38
    porsuk_y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM RC250
    HAYATIMIN GÖZ GÖRE GÖRE YAPTIĞIM EN BÜYÜK HATASIDIR GT170 ama beni son hızı filan pişman etmedi başka sebepleri var kendisine sadece 300km dayanabildim ve sattım....

  19. #39
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Motor 12 beygir. 100 ü geçmesi zaten zor. Memnun değilsen, sağını solunu çok kurcalamadan, değiştir.Hacim çok şey ifade etmez, motor gücüne bakacaksın.Orasıyla burasıyla çok oynarsan hem motora yazık edersin, hem hayatını riske edersin, satmak istersen de elinde patlar. Ortalama bir alıcı kurcalanmış motor almak istemez.

  20. #40
    gt170 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Suanda yok ��
    Benim bir usta var benim motor gt170 150 yi gördü.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)