gidondamı amortisor demi acaba iyi gözü saglam bi tornacı yapar onu herhalde
Benim motorada aynı şey oldu 20 liraya düzelttiler tornacıda ama iyi bak çatalda mı eğrilik. Somunlar gevşediğinden çarpmanın etkisiyle gidon kaymışda olabilir boşa masraf etme.
ayrıntılı bi foto atsan söyleyecemde tam göremiyomki dostum
usta o resim sade gidonun şekli gözüksün diye koydum. çatallar pek yamuk gibi gelmiyor. elcik kısımlarıda düz gibi geliyor. ama düz gitmek isteyince anahtarlığın denk geldiği siyağ kısım sağa doğru depoya yakın olarak yamuk duruyor.
dostum tornacıya götür çatallarda yana dogru bi eyilme var uzunlamasına degil 20 30 lira ya temiz iş yaparlar
evet bu kadar olayı anlat o görür zaten
sadece gidon yamuksa ,full sol ve sağa kır elcik ve depo arasındaki mesafeye bak,eğer her 2 elcik mesafesi aynıysa çataldır,değilse gidon.
anhatarın girdiği yeri öndeki kafaya göre referans alıyorsan ,kazadan sonra kafa krenajıda yamuk veya yeni krenajlar oturmamış olabilir.
kafa krenajının tutunduğu braket demiri yamuk oturtulduğu için arkadaşımada da yamuk gözüküyordu
ama abi bu sadece görüntü degilki adam ön lastigin yere düz basması için gidonu 1.5 2 santim çevirmem gerekiyo diyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
1.5 2 santim i görmekiçin çok dikkatli bakman gerek zaten dostum
inşallah iyi biri denk gelir
motor düz gitmeye çalışır ,motorun düz gitmesi için efor sarf etmenize gerek yok.
efor sarfediyorsanız sorun vardır.motor elleri bırakınca bir tarafa çekme yapmıyorsa görüntü olabilir
düz gitmek için efor sarf etmediğinizi ,gider halde sadece bakarak fark ettiğinizden dolayı anladım.
kafa krenajında çizik bile oluşmadıysa büyük kaza olmamıştır.
amortisörlerin birbirine paralel olmaması durumunda tekerlek düz ileriye bakmaz
maşada yamulma ve samun gevşemesi paralelliği bozar.
maşada yamulma gibi şeylerin olmadığını düşünüyorum ,hatta yan yatma gibi hafif kazalarda maşayı tutan samunlarda bile gevşeme olduğunu düşünmüyorum ama yinde bakmak lazım.
burada civata takımı desede çizimi gösteriyor
resme tıklayarak görebilirsin
http://www.hyosungparts.asia/index.p...oducts_id=1063
buda alt parçası
http://www.hyosungparts.asia/index.p...roducts_id=142
amortisörlerin girdiği yerler görünüyor.alt parçanın üst parça ile birleştiği somunula birlikte amortisörler düzeltip tekrar sıkılınca düzeleceğini düşünüyorum
amortisör borularından da olabilir.... bazen yamulmuyor.. sadece gevşetik düzlüğünü ayarlıyorsun... ama bunu çözebilmek için motorun başında olmak bakmak lazım...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
bu şekilde kullanmanın ne gibi sonuçları olabilir?
direksiyon bilyalarından olabilir mi bence ilk buna baktır dağıldıysa sıkıntı yapar
motorun onune gec. on tekeri ayaklarinin arasina sabitle. elinlede gidonu duzeltmek istediğin tarafa çevir. eger duzelmiyorsa sanayiye bi ugra.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)