TVS Apache
+Yakıtı çok düşük
+Sportif vücut hatları
-Aksesuar bulmak zor
-2. el değeri düşük
TVS Apache
+Yakıtı çok düşük
+Sportif vücut hatları
-Aksesuar bulmak zor
-2. el değeri düşük
Dediğin gibi görüntü olarak güzel,yakıtı az (1 depoyla 2 kişi istanbuldan bilecik söğüt'e gidip geri döndük) + hp emsallerine göre az daha yüksek. az titreşim var, gaz verdikçe titriyor titredikçe gaz veresim geliyor aksesuar olarak zaten koruma demiri ön barı çanta demiri vs vardı üzerinde. 2. eli ucuz (zaten ben son sahibiyim)
kle 500
en sevdiğim özelliklerini 2 ye indiremem.saymaya başlarsam bu gece bitmez
sevmediğim özelliği motor çok yüksek olduğundan koyduğun yere biraz dikkat istiyor..
ve gene çok yüksek olduğundan çok rüzgarlı günlerde sağa sola biraz savuruyor.
Hyosung GV 250
+Yakıtı performansına göre düşük
+hiçbir motorun taklidi değil kendi karakteri var
+sorun çıkarmıyor
+titremiyor
+ürettiği güç tatmin edici
+yedek parça en ufa vidasına kadar bulunabiliyor
-aksesuar yok özel yaptıracaksınız yada başka motorlarınkini alıp uyduracaksınız
-servislerinde büyük oranda iş yok
-parçaları pahalı
-boş vites sorunu yeni başlayanları zorlayabilir
düşük yakıt tüketimi yüksekliği ve gücü
sele nin dar olması yedek parça sıkıntısı
+ Görüntüsünün hoşuma gitmesi
+ Her yönden ekonomik olması
- Çinli etiketi-dolayısıyla burusan suratlar (insanları alalım bu kısma)
- cc tatminsizligi. ( bu da bana ait )
F650GS
+Düşük ağırlık merkezi ve geniş gidonuyla çok rahat şehir içi kullanım.
+Ben bu yola girmem dememesi.
-Saçma pahalı aksesuar fiyatları
-Titreşimi neyse de 5000 devirden sonra aynaların iptal olması
-selesinin 3 saatten sonra ağrı yapması
Mcx 150
+Emsallerine göre tork ve hız daha yüksek.
+PArçaları çok ucuz olması.
+Görünüşü bana göre çok güzel.
+Diğer çinlilerden kat kat saglam olması.
-Servislerin kötü ve işciliğe çok para almaları.
-Motor yüksek devirde titreşim.
-Fabrika çıkışı lastikleri.
Michelin arka lastiğim 340 lira 110-80-17
100 mg Superboy
Kuyruk kısmını çok seviyorum süper tasarımı var.
Virajlarda çok iyi yatıyor daha hiç kaçırmadı.
Vergisi yok.
Çok yakıyor (benimki ama)
Yaktığı kadar gitmiyor, emsallerine göre kalkışı zayıf.
Durmuyor.
kinroad xt 250 çapır
az yakıyor 100 km de 3 litre...
80-90 km ye kadar çok çabuk hızlanıyor...
90 km den sonra titreşim had safhanın da üstünde... titreşim konusunda herkesle yarışabilirim...
depo hacmi az... 200 km de bir yakıt almak zorundayım...
Hyosung GV 250
+Tasarım
+Performans(Yakıt tüketimi,oturuş pozisyonu,sorunsuz vb.. diye sıralamaya devam ederim ama benim için en önemli 2 özelliği söyledim.)
-Distribitörü ve bir kaçı hariç servislerinin çoğu yaramaz.Yedek parça fiyatları Güney Kore fiyatlarına göre çok çok pahalı.
-Yüksek hızlar(110km den sonra) bütün cruiserlar gibi çok rüzgar yiyor.
Tek sevdiğim özelliği yedek parça bolluğu yetkili serviste çok anlayışlı güler yüzlü ama ben görmüyorum (yetkili servis benim çünkü ) onun harici ybr 125 yuvarlak kafayla aynı yani sevilecek bir tarafı yok
Tek sevmediğim özelliği orjinal lastikler.Evet bu kadar..
TVS:
- Uzun yolda yorar. (durmadan 100km üstü çok zor)
- Kendine has bir egzantirik sesi var.
- Zayıf elektrik tesisatı. Zenon takmak zor. Farlar rölantide sönükleşiyor.
- Titreşimden zamanla bazı parçalardan ses gelmeye başlıyor. (Koruma demiri, kafa camı tarafları...)
- Lastik ölçüsü sıkıntı.
+ CBF'den az yakar.
+ CBF'den çok kaçar.
+ Hızlanma 80 km/s ye kadar 250cc motorlar ayarında.
+ Maskülen. Agresif şık tasarımlı.
+ Gayet sağlam. Yolda bırakan nadir Apache vardır. (Lastik patlaması dışında)
+ Parçası orjinal YBR parçalarına göre UCUZ.
FZ6N:
- Kızlar devamlı yolunuzu kesiyor. Fotoğraf çektirmek istiyor. Çok kızlı kullanmaya alışmak gerekiyor.
- Aşırı kızlı kullanmaktan polisler durdurabiliyor sık sık.
+ Kızlanması çok iyi. 4sn altında 0-100 kızlanması var.
+ Kızı hissettirmiyor.
Sevdiğim özellikleri; ağırlığı, selesinin yüksek olmayışı, yolda giderken yola oturması, beklenenden daha fazla gücü olduğunu hissettirmesi...
Sevmediklerimse, yedek parçalarının haliyle pahallı oluşu ve şu aralar varyatör kayışı yüzünden tın tın gitmem...
KTM Duke 200
+ Yol Bilgisayarı
+ Hafiflik (125 KG)
- Artçılı kullanım için küçük sele
- Hafif olsun diye bazı yerlerde kullanılan dayanıksız plastik ve aliminyum aksamlar (örn: rüzgarlık vida yuvaları, fren ve vites pegleri)
Motoran CBS 150
+ Yakıtı çok iyi. (ortalama 2.5litre) (en sevdiğim)
+ Çekişi iyi.
+ Hafif.
+ Devir ve vites göstergesi var.
+ Far aydınlatması çok iyi.
+ Vites geçişleri. (en sevdiğim)
- Titreşim.
- Çinli.
- Sele sert. (en sevmediğim)
- Ampul patlatıp duruyor.
- Lastikler. (en sevmediğim)
- Kalite zayıf.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)