Yalnız CBR 250R oturuş pozisyonu olarak SS değil, gayet rahat bir motor.
Bu konuda şöyle bir yorum yapayım, gerçek bir motorcu değilse Türkiye'deki SS kullanan adamların çoğu motordan hiçbir şey anlamayan, motosiklet kültürü olmayan, motoru sadece hava atma ve hız aracı olarak göre insanlardır. Zaten baktığınızda çoğunun ilk motordan başlayarak kullandıkları tüm motorlar 600 cc SS'dir. Tesadüfen ölmeden kalmışlardır veya geçmişlerinde "müthiş" SS'li zamanlar geçirip, "o yollardan geçip" kaza yapıp motor kullanmayı bırakmışlardır. Bunların çoğunun parası boldur, kask takmazlar veya tam tersi garibandırlar, 10 yıllık çöp SS ile ehliyetsiz bir iki sene geçirip satmışlardır. Sorsan övünerek "Bende CBR600 vardı sattım" derler. Yaşına bakarsın 20'dir mesela... Tabi buna 125 cc cub kullanıp geçtim deyince de bana komik geliyor. Bir de özellikle paralı olanları (şu kollarına kask takanlardan) küçük motorları kendilerine yakıştıramazlar. Onlar için utanç vericidir, gülünecek bir şeydir 125 - 250 cc motora binmek. Bendeki imaj bu...
Diğer yandan adam gibi korumalarıyla, tecrübesi bol gerçek SS kullanabilen arkadaşlarımız da az sayıda olsalar da vardır. Bunlar özentiden vs değil, gerçekten bu tarzı sevdikleri için kullanıyorlar. Onlara lafım yok.
Kendi adıma SS motorlara hiç özenmedim. İlk tercihim her zaman güçlü bir naked olacaktır ama imkanım olsa üçüncü veya dördüncü motor olarak bir S1000RR, Panigale veya R1'im olsun arada bir bineyim isterdim. Bunların bazıları gerçekten özel motorlar. CBR600RR, R6 ve tüm 600 cc türevlerini ise sıradan buluyorum.