Arkadaşlar her ne kadar yüreğim kle 500 desede yarın ilk işim trabzon honda bayiine gidip crf varmı diye bakmak.
Arkadaşlar her ne kadar yüreğim kle 500 desede yarın ilk işim trabzon honda bayiine gidip crf varmı diye bakmak.
Bunada bak. Pazarlıkla 8000 e alınır gibi.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17499188/detay
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Şans yokki abicim aradim 20 güne kadar gelecek mis
Şu incelemeyede bir bak. Bunu bu forumdan bırı sanırım türkçeye çevirmişti. Tam hatırlamıyorum.
http://www.ridermagazine.com/manufac...ha-wr250r.htm/
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
Honda sıkışır mı?Millet CBF150 ile 1-2 bin km'lik seyahate çıkıyo.Hava soğutmalı CBF150 ile yaz ortasında günde 800 km yol yapanı biliyorum.O bile sıkışmıyosa su soğutmalı crf250 hayatta sıkışmaz.Bir de işin şu boyutu var.Mesela büyük enduro 300 km yol gidebilmek için 80 TL'lik benzin alıcak.Ancak sen 300 km gidebilmek için 40 TL'lik benzin yeterli olacak.Yani aynı benzinle iki kat gezebileceksin.Bence al bi crf250.Yaşadığın coğrafya için en uygun motor bu.Hiç pişman olmazsın.
Valla o konuda haklısın.Seleyi neden dar yaparlar bilmem.Küçük endurolarda böyle bir sıkıntı var.Bir de sele yüksekliği de çok önemli.Mesela Honda CRF250'de 880 cm sele yüksekliği var.Ben 1.75 boyla transalpin sele yüksekliğiyle anca ayaklarım yere değiyo.Ama crf250'de 10 cm daha yüksek sele var.
Boy 1.70 ten kısaysa,yaylaya,dağa,bayıra çıkmayacaksan,devamlı şehiriçinde kullanacaksan tavsiye etmem.
CRF 250 yi de 2 kişi bineceksen tavsiye etmem.
KLE 500 hem şehiriçi hem de enduro yapmak için ideal bir motor. Parçasını yurtdışından 1 haftada getirtebiliyorsun. Geçen ay konjektör aldım 60 sterlin e kargo dahil. Türkiye de 500 TL . Elin anahtar tutuyorsa servise gitmene de gerek yok. 10-15 bin km. de sübap ayarı yaptırırsın o kadar. Marş rublesi max. 50-55 bin km ömrü var. Ben aldığında marş rublesi,zincir ve dişlileri değiştirilerek aldım 55 bin km. deyken. 71 bin km oldu. 3 ay önce marş motoru kömürlerini değiştirdim 10 TL ye mal oldu.
Sele ve motor genel olarak diğer endurolardan dar bu sebeple trafiğe hiç takılmadan en dar aralardan geçebiliyorsunuz.Fakat 250 km. üzerinde yol yapacaksanız k.çınız ağrıyabiliyor. ön jant 21 inç olduğundan ve amortisör hem yağlı hem havalı olduğundan sertliğini kolayca ayarlayabiliyorsun bu yüzden çukur ve tümsekler hiç rahatsız etmiyor. Viraj kabiliyeti 150 km\h nin üzerine kadar başarılı fakat daha yüksek hızlarda ve rüzgarlı havalarda sıkıntı çıkarıyor.Yüksek olmasının tek dezavantajı bu. Şehiriçi yoğun trafikte diğer araçlardan daha yüksek olduğunuzdan bakışınız daha ileride oluyor ve trafiği daha rahat okuyarak hareket ediyorsunuz bu da büyük bir avantaj.
Aklıma gelenler şimdilik bunlar.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
amacın enduro ise crf250 al, trabzondasın köy yollarında rahat edersin. ben de aşık oldum o paraya o motora diyebilirim ki şehir içi kullanacaktım daha çok.
ne varki iki kişi uzun seyahatlere çıkacağım toz toprak asfalt gitsin istiyorum bütçem seninkiyle aynı, trafikte yüksekte olmayı seviyorum. bu sebeple o paraya alabileceğim en iyi motor olan kle500ü düşünüyorum ben de.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
İki kişilik düşünüyorsan KLE500 10.000 km kawasaki kullandım bir kere bile parça masrafım olmadı.. Ayrıca istediğim tüm parçaları en geç 15 gün içinde e-bay dan tedarik ettim.. Bununla birlikte yok ben haftasonları hanımdan kaçar tek basıma dağ tepe, dere bayır dolaşacağım tek basıma diyorsan da CRF250 al derim.. Hatta yukarıda bir arkadaşın verdiği linkteki kawasaki ye de bakabilirsin.. Tercih tamemen senin.. Ama sana tavsiyem kim ne derse desin çok iyi analiz et!! Et ki sonradan pişman olma derim...
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)