MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Reflektörlü Motorcu Yeleği
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Kuba 2013 Modelleri

  1. #1
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    Reklamlar  
    Mondial Motor
    Mondial Motor
    Kuba Motor

    iyi günler, geçenlerde Kuba'nın sıtesıne gırdıgımde 2 tane yenı model gordum. biri Strike 150 diğeri ise XCG 150 ve 100.

    Strike 150'nin fiyatı 2700tl. fakat XCG 150'nin 2150tl ve XCG 100'ün 2000tl. bu XCG'lerın fıyatları benı cok sasırttı. 150lilik motorlar 3000tl'den asagıya ınnmıyor. heleki 2012-2013 modeller. bildigim bi Kanuni Windy150 var 2600 mü 2700mü o da eski motor. yanı 2013 denır model olarak ama kac senelık motor gecmısı var. XCG'ler 2013 model yani CG modellleri de eski ama XCG 2013 yani yenı cıktı. diyecegim, Kuba XCG 150 tip olarak hosuma gitti. 2150tl fiyatı ise acayıp celdi aklımı. yakınımda bi Kuba bayisi var dün gece baktım Strike 150 gelmisti fakat XCG150 varmı bılmıyorum. bu modeller hakkında bi bilgisi olan var mı veya yorum yapabılcek bırı ? fiyatı hakkında. şimdiden tesekkur edıyorum yorumlarınızı beklıyorm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

    konuyu acarken hızlı dusundugum ıcın detaylı bır sunum veremedım kusura bakmayın. 2013 modelleri deyince fotograflı bı konu ve 2013 model motosıkletleri beklenır o markanın. bende o beklentıyı atladıgım ıcın ozur dılıyorum ve hemen bu ek yorumuma fotografları ve site adreslerini eklıyorum kusuruma bakmayın

    Kuba XCG 150-100
    http://www.kubamotor.com/new4/urunlerimiz/touring/xcg150

    Kuba Strike 150
    http://www.kubamotor.com/new4/urunlerimiz/touring/strike150

    Fiyatlar
    Kuba XCG 150-100
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-2013-model-en-ucuz-fiyat-garantili-kredi-kartina-ayda-76-tl-ye-113587629/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-sehrin-yeni-yakisiklisi...ucerlerden-111872859/detay

    Strike 150'nin Sahibinden.com'da vardı 1 tane ilanı 2.750tl'ye fakat su an yok anlamadım bu işi
    Think Nothing! Just Twist The Wrist


    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #2
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 YBR ESD
    Kimse görmemiştir henüz, o yüzden pek yorum yapan olmaz. Siz müsait bir zamanda inceleyip
    burdan paylaşırsınız artık.
    Gerçekten de Çin üretimi olan modeller görüntü olarak kendilerini geliştiriyorlar.
    Bu arada fotoğrafları ekleyeyim

    XCG


    STRİKE
    ugrgnr bunu beğendi.

  3. #3
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    yarın açıksa gitmeyi planlıyorum su anki motorumu geri verdim zaten emanetti yaşlı bi amca vermıstı beni seven biri, plakası yoktu polisler de artık motoru sık gormeye baslayınca durdurup uyardılar gecen aksam tamam dedım bıdaha kullanmak yok verdım gerı kısmetse 1-2 hafta ıcınde yenı bı motosıklet almayı planlıyorum. havalar boyle kotu olursa bu sure uzar fakat ıyı olursa gunluk guneslık olursa yerımde duramıcagım ıcın babama ısrarım daha cok olucak oyle olunca da daha kısa surede gelıcek yeni bebek biri gitmeden biri gelmezmıs ne de olsa.

    bakalım yarın ıncelıyım bıraz bayıde varsa sonra bi de tekrar mondial'ciye gdiyim son kararımı vereyım bakalım. sonrası babamın cuzdanındakı axess kartına kalıyo
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  4. #4
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Yine yeni yeniden Salcano WOLF 125 CC ...
    Elliiyet vaamıı elliiyeett yoksa cezalarda ödeniyo aksesten bilgin olsun
    tezer ve ertuğrul66 bunu beğendiler.
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  5. #5
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    ehliyet alıcam tabi onu da yarın sorucam fiyatını, sonra babamla bı konusup basvurucam. motosikletsiz yapamam bu yuzden çok kısa bı sure ehliyetsiz kullanırım. köy yollarından devam artık napalım
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  6. #6
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Cgler modernleşiyor
    ugrgnr ve Re!S*33 bunu beğendiler.
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150MX, 100HyX
    Alıntı ugrgnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ehliyet alıcam tabi onu da yarın sorucam fiyatını, sonra babamla bı konusup basvurucam. motosikletsiz yapamam bu yuzden çok kısa bı sure ehliyetsiz kullanırım. köy yollarından devam artık napalım
    Forumun en sempatik ehliyetsiz apaçisi sensin uğur kardeşim
    maxi97, ertuğrul66 ve jackonbir bunu beğendiler.

  8. #8
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    artık yok:((
    xcg güzelmiş sanki honda fabrikasında tasarlanmış
    ugrgnr ve jackonbir bunu beğendiler.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  9. #9
    handsome3272 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2011
    Motosikleti
    Mondial 100 MFH 2010
    Çok güzel fiyatıda güzel 2.350 Tl hiç bişey değil gerçekten tipide hoşuma gitti motor al beni diyor resmen.

    parantez aç Honda cb125 den güzel parantaz kapat :D:DD
    Ne Mutlu Türküm Diyene

  10. #10
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumun en sempatik ehliyetsiz apaçisi sensin uğur kardeşim
    sagol mengü abi

    *bu arada abi o imza nedir ya nerden buldun valla süper ya

    Alıntı haojin2005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cgler modernleşiyor
    bi konuda yorum yazmıstım abi CG'ler ile ilgili 2013e girdik CG'lerde hala tık yok. yani bu kadar yıl gectıkten sonra nıye hala aynı tıpteler ? motorunu degıstırme dızaynını modern yap bak nasıl tutuyo dıye. Kuba da yapmıs super olmus

    Alıntı handsome3272 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel fiyatıda güzel 2.350 Tl hiç bişey değil gerçekten tipide hoşuma gitti motor al beni diyor resmen.

    parantez aç Honda cb125 den güzel parantaz kapat :D:DD
    Honda cb12ten guzel mı bılmem de :D kendine gore bi guzellıgı var tabi saglamlıgı acısından nasıldır daha blmıyorum bugun gıdıcem varsa bayıde ıncelıcem
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  11. #11
    tamyak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 250 ABS
    ugrgnr bunu beğendi.

  12. #12
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    kuba model konusunda 90larda kalmış hala..
    rakiplerindeki görseliğin 10 da 1 bile yok bunlarda..

  13. #13
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuba model konusunda 90larda kalmış hala..
    rakiplerindeki görseliğin 10 da 1 bile yok bunlarda..
    90lar ? anlayamadım fakat yıne de normal klasik CG'lerin tipinden daha modernler. bu fikre katılmayan yoktur diye tahmin ediyorum. çok güzel demiyo zaten kimse bu modellere, fıyatına gore iyi
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  14. #14
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Olsa Tükkan sizin
    Kuba markasından hiçbir şart altında motosiklet almam
    kendi resmi internet sitesinde fiyat yazmayan kurum kesinlikle ve kesinlikle bayilerinin çakallıklarını örtmek için böyle yapar
    açın bakın hiçbir modelin fiyatı yok ve ayrı ayrı bayilere sorun hepsi farklı fiyat verir
    Bu Nickin sahibi din dil ırk siyasi görüş sosyal statü ve cinsiyet ayrımı yapmaz
    Ayrıca yapanları da hiç sevmez

  15. #15
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150MX, 100HyX
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuba markasından hiçbir şart altında motosiklet almam
    kendi resmi internet sitesinde fiyat yazmayan kurum kesinlikle ve kesinlikle bayilerinin çakallıklarını örtmek için böyle yapar
    açın bakın hiçbir modelin fiyatı yok ve ayrı ayrı bayilere sorun hepsi farklı fiyat verir
    Ben de bunu demiştim aylar önce, forumda bana verdikleri cevap "her firmanın satış stratejisi farklıdır"
    Aynısını asya motor da yapıyor ve bayiler arası 1000'lerce lira fiyat farkı olan modelleri var.

  16. #16
    eren özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bunu demiştim aylar önce, forumda bana verdikleri cevap "her firmanın satış stratejisi farklıdır"
    Aynısını asya motor da yapıyor ve bayiler arası 1000'lerce lira fiyat farkı olan modelleri var.
    Aynısını Salconaoda yapıyor wolfu Üçler motor yanılmıyorsam 2.500e kadar veriyorlar Ama başka bayilerde 3,500 e kadar bulmam mümkün
    Bunun adı çakallıkdır başka bişey değil
    Yıllar Affetmez !!!!!! Japonca Adım (KUSHİKUTO)

  17. #17
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı ugrgnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    90lar ? anlayamadım fakat yıne de normal klasik CG'lerin tipinden daha modernler. bu fikre katılmayan yoktur diye tahmin ediyorum. çok güzel demiyo zaten kimse bu modellere, fıyatına gore iyi
    eski cg tipi denilen motosikletler vardı..
    honda cg gibi . bu motosiklet bizim ülkemize malesef 90ların sonunda gelebildi..
    yani tip olarak, motor yapısı olarak baya bir degişime ugradı..
    kısacası eski de kaldı..
    tabi hala modernleşmiş halleri satılıyor. ve kullanıyoruzda
    en azından tipi böyle köylü stili yapmasalar iyiymiş
    diger rakiplerinin modellerine bakınca hemen hemen aynı paralara
    güzel görünümlü, spor modeller cıkartıyorlar..

    .. birde şu var
    markanın bu kadar reklamını yapmak için illa 250 punto ile kuba yazmak mı lazım?
    görgüsüzlük..
    küçük bir amblem yap kardeşim, yada düzgün bir logo..
    belirli bölgelere yapıştır adını ..
    hoş dursun
    adamlar yapmış anasını satiim, arial black yazı fontu ile KUBA
    isim zaten faul.
    yazı fontunu büyültüp yazdıgında da . sıctık sıvıyalım olyına geliyor

  18. #18
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    bugun ugradim bayiye gelmemis fakat siparisini coktan vermisler pazartesi elimizde dedi. 2150tl fiyat bicti ve 13 beygir oldgunu slyledi. pzartesi tekrar ugrayarak detayli bilgi edinicem ftograf da alicam

  19. #19
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 YBR ESD
    Alıntı ugrgnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun ugradim bayiye gelmemis fakat siparisini coktan vermisler pazartesi elimizde dedi. 2150tl fiyat bicti ve 13 beygir oldgunu slyledi. pzartesi tekrar ugrayarak detayli bilgi edinicem ftograf da alicam
    Fiyatı giderek düşüyor

  20. #20
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Şehir
    - GoNyA _ MeRaM -
    Motosikleti
    MoNdIaL 135 Mh DrIfT_
    Kanuni yeni modellerinin suyumu çıktı ,
    Reklamlar  

1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)