Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

250cc'den GV650'ye geçiş mantıklı mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaş: 18

    Tecrübe:
    125cc=+1000km
    250cc=+600km (1 günde)
    (hepsi artçılı ve racing tipi motosikletle yapıldı)
    (şehir dışında boş yollarda yaptık - antalya)

    Trafik Bilgisi: Oldukça iyi (uzun hikaye )

    Boy: 195cm

    Kilo: 110kg (%90 kas, %10 yağ) (sırf kalıp )

    Küçüklüğümden beri Cruiser merakım vardı. Bu merakım iyice nüksetmeye başladı artık Racing'lerin uzun yolda konforsuzluğunu ve artçının son derece rahatsızlığını, benim boyutlarıma hiç uymayan motorlar olduklarını farkettim. Ayrıca hız merakım vs. kesinlikle olmadığından Cruiser'a yönelmek istedim. Racing seçmemin sebebi sadece kasa tipini sevmemdi. Bunun dışında herhangi bir modifiye yapmak kesinlikle aklımdan geçmez. Standart tipleri daha fazla seviyorum. Aklımda GV650 var. GV250 denedim, altımda biraz ufak kaldı ve artçılı kullanımda atikliğinin azaldığını farkettim. O yüzden GV650 istedim. Biliyorum yol tecrübeme göre zorlanırım ama kalıbıma çok iyi oturuyor. Henüz kullanma şansım olmadı ama üzerine oturabildim Bazı kişiler "5000-6000km'den önce kullanma" diyor, bazıları "Senin dikkatine bağlı olarak kullanabilirsin" diyor. Sizce bu motosiklete hakim olabilir miyim?

    (Bu arada; motorun hareketlerini kavrayabilmek için boş alanlarda çalışacak bol bol vaktim var)

    Teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Toplam 1600 km tecrübe ile o motosikleti kullanamassın bence HA kullanamassın derken kullanırsın ama ne kadar sağlıklı bir karar olur orası tartışılır

  3. #3

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    Doğru diyorsun da yok ki şöyle kalıbıma uygun bir 250cc

  4. #4
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    gv 250 de gayet iri motor ama ben seni anlıyorum çünkü 193 cm 95 kg yum bisiklet gibi kalıyor motorlar
    johnpetrucci bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    1.5 sene sırf body çalışmıştım o yüzden kötü bir görüntü oluyor. Düşünsenize üstte iri yarı kaslı biri, altında 250cc

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

    600cc diye bir şartım yok ama Cruiser olsun, kalıbıma uysun yeter. Motosikletten beklediğim pek fazla birşey yok.

  6. #6

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Paşa Cruiser lar yapı itibari ile seleleri çok alçakdır ve uzun boylu insanlara göre değildir he Gv Ayaklık fren vites biraz ilerdeymiş Bide yakından 5i110 sefer gördüm aşırı kalıplı görünüyor Orası ayrı ama Başka bi cruiser a bakacak olursan Çok yorar seni ayakların sürekli 2 büklüm olur
    Sado

  7. #7

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    GV250'de çok az büküyordum ama 650'de en ufak rahatsızlık yoktu. Dediğim gibi çok iyi uydu kalıbıma. O yüzden GV650 dedim.

  8. #8
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Maddiyatta sıkıntı yoksa,eğitime git derim.eğitimden sonra babalar gibi bir adet Suzuki V Strom al.
    [IMG][/IMG]

  9. #9
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    1600 km az bence motor tecrubesi için . Şahsen ben hazır olamam 1600 km de 650 lik motor için ama seni bilemem kendini hazır hissediyorsan neden olmasın
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  10. #10
    fromghetto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul sultangazi
    Motosikleti
    TDM 850, Tiger 250
    hacı kendine güven meselesi yaparım diyosan yaparsın ben 1 hafta scooter kullandım ve sonrasında 250 lik tiger aldım (daha önce hiç motosiklet kullanmamıştım) 3000 km (2000 km artçı ile beraber) oldu neredeyse Allaha şükür bi sıkıntı yok ha olmaması için ayrı bi çaba sarfediyorum o ayrı ama söylediğin motor bi cruiser için fazlasıyla atik yani altında cruiser görünümlü bi naked olur diye tahmin ediyorum ona göre hesapla kendine güveniyosan al kapalı alanda alışana kadar dön dolaş karar senin...

  11. #11

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    Maddiyatta sıkıntı yok çok şükür. Eğitime zaten gideceğim. Artçı eğitimi dahil olmak üzere hepsine gideceğim. Ondan sonra kullanabilir miyim dersiniz?

  12. #12
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Ciddi anlamda vücut geliştirmişin anlaşılan %90 kas %10 yağ vay be Neyse bende yukardaki adamlarla aynı fikirdeyim biraz daha yol yapman lazım gv 250 yeğdir
    johnpetrucci bunu beğendi.
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  13. #13

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    Sanki çocuk bisikletini emanetlemişler gibi duruyorum en iyisi kullanmamak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

    Sırf protein tozu. Yoksa 1 senede böyle nasıl olurum

  14. #14
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı johnpetrucci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maddiyatta sıkıntı yok çok şükür. Eğitime zaten gideceğim. Artçı eğitimi dahil olmak üzere hepsine gideceğim. Ondan sonra kullanabilir miyim dersiniz?
    Benim arkadaşım 1.74 ve 75 kilo.Eğitimde ne yaptılarsa adama bisiklet gibi kullanıyor bu aleti

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

    Zaten iri insanlar için birebir bu motosiklet bence.

    Ortadakine binsen gene bisiklet gibi kalacak
    [IMG][/IMG]
    johnpetrucci bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    650'lik mi kullanıyor?

  16. #16
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı johnpetrucci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650'lik mi kullanıyor?
    650 lik ve 1000 lik.Müşteri çıksın hemen satıyor iyi fiyat veriyosa.1 aya kalmaz gene alıyor.

  17. #17

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    Alıntı turkish39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim arkadaşım 1.74 ve 75 kilo.Eğitimde ne yaptılarsa adama bisiklet gibi kullanıyor bu aleti

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

    Zaten iri insanlar için birebir bu motosiklet bence.

    Ortadakine binsen gene bisiklet gibi kalacak
    http://<a href="http://www.yukle.tc"...63.jpg</a></a>
    Malesef aynen öyle

  18. #18
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Ama dediğim gibi bu motosikletlere eğitim şart.Sürücü kurslarında bişey öğrenmiyosun çünkü.

  19. #19

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    Aynen öyle. Özellikle Honda Güvenli Sürüş Eğitimi en iyisi.

  20. #20
    Serdarrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2010
    Şehir
    cadıköy
    Motosikleti
    CBF1000
    Birader sende kemik dokusu yok mu?

    Şaka bir yana 1.90lık bir gv 650 kullanıcısı olarak bu motoru seninle benzer nedenlerden dolayı seçmiştim. Lakin, gördüm ki daha az kalıplı adamlar motor üstünde çok daha iyi duruyor. Bense çok büyük kalıyorum motor üstünde. Çünkü sele oldukça alçak ve makinanın yapısı bir sport cruiser formunda. Melez bir makinadır gv650.

    Ha şimdi performansı ve viraj yeteneği nedeniyle motordan vazgeçemiyorum o ayrı. Sen de mevcut tecrübenle gv650de sıkıntı yaşayabilirsin, ben başlarda yaşadım. Manevrası ve gücü kontrol etmesi ustalık gerektiriyor. Detaylı bilgi için gv650 sayfasına ya da özel mesajla bana sorabilirsin. Ya da bolca gv650 olan bir çarşamba toplantımıza gelebilirsin.

    Alterantif ne önerirsin diyecek olursan: yine 650lik shadow, intruder, dragstar falan derim. Çünkü daha kalıplı görünen makinalar.
    Ama ben onları değil gvyi tercih ediyorum yukarıda anlattığım nedenlerle o ayrı.
    Barış Şuşut bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)