Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Motora Hyosung GT250r ile Başlamak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    ne kadar mantıklıdır sizce? (5-6 aylık 125cc tecrübem oldu sadece. pek trafiğe çıktığım bile söylenemez şehir içi sadece) çok konu okudum ama ikna olmadım. sınıfına göre kalıplı oluşu ile insanı cezbediyor ama bu büyük yapısını kontrol edebilir miyim bilmiyorum. fazla eğimli bir duruşu var sanki boyum yeter mi bilmiyorum. cbr düşündüm önce ama uzun süre kullanacağım için hoşuma gitmedi görüntüsü. hyonun krank kırma sorunları filan varmış ama apaçi değilim ben 250lik motorun egsozunu açıp yüksek devirlerde gezmem. hyosung sahiplerinden detaylı açıklama bekliyorum.
    yaş 21
    kilo 70
    boy 1.76


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Kalipli olusu onemliyse yzf125 r da bi secenek olabilir ama 125lik iste

  3. #3
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    gt250r direk başlamak için pek uygun değil. emsallerinden daha ağır olduğu için rampada durman gerektiğinde yada keskin virajlarda seni zorlar. gidon açısı küçük olduğu için de pek fazla tur mesafesi olduğu söylenemez. bu sebepten dolayı ss motor kullanmak istiyorsan kullanımı daha rahat ve daha hafif bi motorla o oturuş ve sürüş pozisyonuna alışman daha mantıklı olur. ama karar senin tabi. şimdiden hayırlı olsun kazasız sürüşler

  4. #4

    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Alıntı gsxr600 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalipli olusu onemliyse yzf125 r da bi secenek olabilir ama 125lik iste
    uzun boy lazım onun için. ayrıca hyodan daha eğik bi oturuş pozisyonu var diye biliyorum yamaha yzf125 in. çok güzel gözüküyor orası ayrı ama yeni başlayanlar için zor.

  5. #5
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Kırank kırma sorunlarını takma 2008 ve sonrakilerde devir kesici var yani o sorunu yaşamazsın, 2008 bazılarında yok, yani st kanuni olarak gelenlerde devir kesici vardı. Kullanımı ise diğer yarış tipi motorlar gibi alışmak gerek, biraz ağrılara katlanacaksın
    atid bunu beğendi.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  6. #6
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motora racing ile başlamak bence bir zulümdür, kim domalan bir pozisyonda motor sürmek ister anlamam, hele genelde düşük hızlarda şehiriçi kullanılacaksa. Bu arada domalan bir mantar türüdür detaylı bilgi için google'a bakınız
    TATLIHIZ ve anaconda84 bunu beğendiler.

  7. #7
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora racing ile başlamak bence bir zulümdür, kim domalan bir pozisyonda motor sürmek ister anlamam, hele genelde düşük hızlarda şehiriçi kullanılacaksa. Bu arada domalan bir mantar türüdür detaylı bilgi için google'a bakınız
    Mengü kopardın beni
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  8. #8
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Oturuş pozisyonu ile ilk defa motora binen birisi için uygun değildir. Sürücü bi yandan motorun üstünde o rahatsız pozisyonda debriyaj vitesle uğraşırken bir yandan trafiği okumak biraz zor olacaktır. Yine de altından kalkılamayacak birşey değil
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  9. #9

    Üyelik
    17 Ağustos 2012
    Şehir
    KONYA
    gt 250 r motor sahibi olarak çok memnun kaldım ilk racinğ motorum 172 boyum var rahatlıkla ayaklarım yere basıyor.vede çok az yakıyor.135-145 tl arası.3.5 litre en fazla.
    o kadar sorunuda yok ama fazlada sıkıştırmadan kullanmak lazım 6 bin km bindik sonrada kaza yaptık yapmasaydık uzun yıllar binerdik.

  10. #10

    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oturuş pozisyonu ile ilk defa motora binen birisi için uygun değildir. Sürücü bi yandan motorun üstünde o rahatsız pozisyonda debriyaj vitesle uğraşırken bir yandan trafiği okumak biraz zor olacaktır. Yine de altından kalkılamayacak birşey değil
    eğer alırsam boş mekanlarda bol bol pratik yaparak o rahatsızlığı minimuma çekebilirim belki. hemen bugün alıp yarın trafiğe atlamam dediğiniz gibi heyacan yaparımve kazalara davetiye çıkar. boş alanda bol bol egzersiz yapayım düşmeden

  11. #11
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Ehliyet kursundaki kral125 hariç hayatımda hiç motora binmemişken GT250r aldım. Motoru eve arkadaşım getirdi. Debriyajın, vitesin, frenlerin yerlerini öğretti. 7000km'dir kullanıyorum. Pek bir tehlike atlatmadım. Eğer biraz sürüş yeteneğin varsa, biraz da aklı başındaysan sorun olmayacaktır. Boyun da ideal motor için. En fazla 1-2 defa sağa sola yatırırsın park ederken ya da düşük hızda stop edince.
    atid bunu beğendi.
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -

  12. #12

    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Alıntı karahisar003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gt 250 r motor sahibi olarak çok memnun kaldım ilk racinğ motorum 172 boyum var rahatlıkla ayaklarım yere basıyor.vede çok az yakıyor.135-145 tl arası.3.5 litre en fazla.
    o kadar sorunuda yok ama fazlada sıkıştırmadan kullanmak lazım 6 bin km bindik sonrada kaza yaptık yapmasaydık uzun yıllar binerdik.
    geçmiş olsun ciddi bir kaza mıydı? sürücü hatasından mı kaynaklandı yoksa başka bir şey mi?

  13. #13
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    niye Ninja 250r düşünmüyorsun?cbrden daha kaslı motor.sürüş pozisyonu rahat.pek domaltmaz insani :D bide 250lik yzf gibi 125likte deil
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  14. #14
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    ninja nin acayip bı dönüş rahatlığı var hyo ya göre bence racing motora alışan biri icin bu dezavantaj al hocam hyo yü az eline sahip çık yoksa g.t atar hyo

  15. #15
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora racing ile başlamak bence bir zulümdür, kim domalan bir pozisyonda motor sürmek ister anlamam, hele genelde düşük hızlarda şehiriçi kullanılacaksa. Bu arada domalan bir mantar türüdür detaylı bilgi için google'a bakınız
    proyuris bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  16. #16

    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Alıntı KeaSH-07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye Ninja 250r düşünmüyorsun?cbrden daha kaslı motor.sürüş pozisyonu rahat.pek domaltmaz insani :D bide 250lik yzf gibi 125likte deil
    bütçe kısıtlı kararsızım ninjalara göz atayım tekrar.

  17. #17

    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    ninja çok pahalı ya zaten ekipmandan kısma gibi bi şansım yok. önce güvenlik. konu güncel. hyosung kullanıcılarından detaylı yorum bekliyorum.

  18. #18
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı atid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja çok pahalı ya zaten ekipmandan kısma gibi bi şansım yok. önce güvenlik. konu güncel. hyosung kullanıcılarından detaylı yorum bekliyorum.
    Kendinize güveniyorsanız başlayabilirsiniz
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  19. #19

    Üyelik
    27 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Ninja ile Hyosung arasındaki fiyat farkına bakıldığında, hyosung alman çok daha makul. Ayrıca yukarıda bahsedildiği gibi artık Hyolarda var olan bazı kronik problemlerde çözülmüş. Kısacaalacağın motorun kalitesinde şüphe yok. Ancak sürüşüne alışman gerekiyor. Eee o kadar da olsun. Gülü sevince dikenlerini biraz göz ardı etmek lazım. (Gülü seven dikenine katlanır.)

  20. #20
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    dostum hayırlısı olsun gt250 r için korkma tarzın ss ise ve limitlerinde kullanırsan uzun süre seni tatmin eder..125 lik motoru birkaç ay sonra satmak isteyeceksin ancak 250 cc iyi bir başlangıç hacmidir.tavsiye ederim..
    atid bunu beğendi.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)