Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Motorsiklet ve Paradoks Haline Gelen Boy Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    ADANA/CEYHAN/OSMANİYE/KIBRIS
    Motosikleti
    GSX-R 1300 Hayabusa'ya son 153 gün...
    Selamlar Motorsiklet.net ailesi;

    Motorsiklet ve Paradoks Haline Gelen Boy Sorunu

    Arkadaşlar bu denli sorunlardan bıkmış,bayağı ve aşağı bir konu olarak görme ihtimalinizin fazla olduğu kaanatindeyim[Motorsiklet ve Boy sorunu hakkında okuduğum bazı yorumlardan edindiğim bilgiler kadarıyla ]

    187 Boy ve 90 Kilo biri olarak kaç senedir Tutkudan çok artık neredeyse hastalığa dönüşen bu Motorsiklet zevkimi daha iyi(özelikleri,sürüş hakimiyeti vb) ve yakışır(motorun bir parçası gibi görünmek ve/veya üstünde sırıtmamak ) bir düzeyde yaşamak için tenkik-boyut vb konularda araştırmadığım motorsiklet kalmadı

    Son olarak Hayabusa ve/veya 1100 xx arasında kaldım (bildiğim kadarıyla en kalıplı modeller)

    Bu konu hakkında benim bulunduğum sıkıntılar içersinde olan ve sıkıntılarını aşmış arkadaşlarımında olduğunu düşünerek böyle bi konu açma gereği hissettim

    Kalıplı(enduro hariç) bir motorsiklet bulamıyacak mıyım ben?

    Bazı arkadaşlara konu saçma ve gereksiz gelebilir ;kendi görüşlerimdir mazur görmeniz dikelerimle.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Mart 2012
    benim sorunum seninkinden daha büyük aslında 196 boy ve 122 kiloyum ama 50cc lik bi motor kullanıyorum kötü görüntüyü biraz olsun espriye çevirmeye çalışıyorum artık ama komiklikte bi yere kadar tabi bizim için üretilen motorlar enduro tipinde çaresiz onlara yönelmek zorundayız =)

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Kymco Grand Vista 250/CBF 150
    ben gecen yaz elektrikli bisiklet bile kullandim yazin su an cbf 150 ve 250 lik maxi scooter kullaniyorum hicte siritmiyorum o kadarda önemli degil takma kafana bu kadar rahat ol

    Not: 190 boy 90 kiloyum.

  4. #4
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    ben de 190 boy 95 kiloyum. yıllardır da 85 ile 95 kilo arasında gider gelirim. bir çok motosiklet sahibi oldum. şu an hyosung gt650 sahibiyim. 125'lik veya 250'lik genel geçer motorlar dışındaki bütün motorlar hemen hemen standart boyutlarda zaten.

    seninki, vaktinde benim ve diğer bir çok insanın da yaşadığı gibi psikolojik şartlanmadan başka birşey değil.

    üç beş modelin ebatları standartlar dışında. ama 250 cc den sonraki motorlar genelde neredeyse standart ebatlarda.

    endurolar, amacına göre çok farklı kalıplarda üretiliyorlar. ben mesela geçen yıllarda, fuarda tenereye bi bindim şöylesine. 190 boy ile tek ayağımın parmak uçları ancak yere basıyordu. hani sokaktaki adam nasıl sürer onu bilemedim. ama standart 600 - 650 cc, veya üstü motorların mesela genel olarak uzunluğu 200 - 210 cm civarında. çoğunun dingil aralığı 140 - 150 cm arasında. çoğunun sele yüksekliği 79 - 85 cm arasında. çoğunun sele - gidon uzaklığı 70 - 75 cm civarında.

    yani seni aldatan tasarım ve psikolojik şartlanma. Bir de mt03 çok sıkışık bi motor :D

    yani diyeceğim o ki, sürmesinden ve tasarımından keyif alacağın bütçene uygun bir motor al. takma gerisini.
    maxi97 bunu beğendi.
    !?

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    maşallah sizi ne ile beslediler 190 boy 90,100 kilo ağırlıklar..bi benim mi malzemeden çalmışlar? gerçi neye binsem yakışıyorum

  6. #6

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Galiba benim malzemeden baya çalmışlar 1,61 boy 63 Kilo bi motor bulamadım kende göre

  7. #7
    istanbulccc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    VFR 800
    Bence bu sorunu kullanan kişiden çok etraftan gelen yorumlar belirliyor, 1,5 yıl ninja 250r kullandım bu sürede saplanmış gibi diyenler çoktu, daha sonra vfr800'e geçtim ama yinede uzun kalıyorum. Tavsiyem bu konuyu pek kafanıza takmamanızdır. Boyum 1,92 kilo 95

    Enduro iyi hoşta, ancak 10 yıl sonrasına belki Yaş 33
    Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km

  8. #8
    feliçita - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    PİAGGİO BEVERLY 500**2006**
    1.58 boy+65 kg=yamaha majesty
    apachi'ler ve kendini apachi hissedenler beni yasaklı listesine ekleyin...

  9. #9
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Tecrübede sıkıntı yoksa 1000cc herhangi bir racing alabilirsin altında yine küçük durabilir ama sırıtmaz.Sonuçta Kenan Sofuoğluda 1.83 boyunda.
    tecrübe yoksa hyosung öneririm 1000rr yanında kardeşi gibi kalıyor
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  10. #10
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    tamamen piskolojik bir sorun seninki....
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  11. #11
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamen piskolojik bir sorun seninki....
    aynen katılıyorum. ben eskiden cup kullanıyordum ben kendim 1,85 75 kiloyum arkamada 1,96 100 kilo arkadaşımı alıp geziyordum hiçde sorun olmuyordu bizim için ama motor için orasını bilemem
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  12. #12
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    anladığım kadarıyla güçlü ve torklu aynı zamanda rahat makineler bakıyosunuz enduro hariç
    size uygun fazer 8 olabilir cbf 1000 olabilir suzukinin 1250f i var 1250 f bu arada deli torklu bi makine cbf 1000 kullanıyorum gayet rahat torklu bi o kadarda güçlü uzun yol ve şehir için yormayacak şekil olarakta güzel bi motor öneririm
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000

  13. #13
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Önemli olan başkasının nasıl gördüğü değil, sizin o motoru kullanırken ne hissettiğiniz.

  14. #14

    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    ADANA/CEYHAN/OSMANİYE/KIBRIS
    Motosikleti
    GSX-R 1300 Hayabusa'ya son 153 gün...
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önemli olan başkasının nasıl gördüğü değil, sizin o motoru kullanırken ne hissettiğiniz.
    Aslında haklısınız, bir çok arkadaşımda budenli ''pskolojik'' bir sorun olduğunu düşünüyor, işin açıkcası bende düşünmüyor değilim ancak gelgelelim; ben razı olsam gönül razı olmuyor ...

    Şu benim külüstür arabayı satarsam üstüne 3-5 daha bulur bulmaz bi Hayabusa alıcam artık yeter

  15. #15

    Üyelik
    01 Mart 2012
    ne güzel uzun boylusunuz işte daha ne ben bibuçuk boyla ayak uçlarıyla durmaya çalışıyorum. daha ne istiyorsunuz yahu

    durmak için kaldırım yada mantara ihtiyacınız yok üstelik ;)

  16. #16
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    öncelikle iç dünyandaki sorunları çözmek lazım....bana kalırsa en komik bazı kadınlar gözüküyor motor üzerinde cok ufaklar v strom ve onun gibi büyük endurolara bınerler depoya yapısıyolar gidona yetişmek icin buda bana göre cok absurt bir durusa neden oluyor onlar icin, demek istediğim kadınlarla dalga gecmek degil tabiki bana komik gelen bir durum ama bunlar o kişilerin iyi ,guzel motor kullanmasına engel degil o kocaman motorları idare edebildiğine inandıgın ve kullanımdan zevk aldıgın sürece sorun yok nasıl gözükürsen gözük senin durumda tam tersi ama motorlar üzerinde cok büyük duran motosiklet yarıscılarıda var adam yarısıyor yani sonucta motorlar guclu alet senın ne kadar buyuk oldugunun bir önemli yok seni kapıp gider valla
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  17. #17
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrübede sıkıntı yoksa 1000cc herhangi bir racing alabilirsin altında yine küçük durabilir ama sırıtmaz.Sonuçta Kenan Sofuoğluda 1.83 boyunda.
    tecrübe yoksa hyosung öneririm 1000rr yanında kardeşi gibi kalıyor
    Ali eminmisin 174cm diye geçer kenanın boyu heryerde
    benimde 183 77kg cbf 150ye biniyorum bir ara video çekmiştim de arkadan görünüm epey farklıymış

    bisiklet sürseniz demek yerlere yatacaklar peki cruiser motosikletlere baktınız mı. Genelde ya enduro ya chopper seçerler boy fazlası olanlar.. ya da kilo

  18. #18
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    elbise mi bu??

  19. #19

    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    ADANA/CEYHAN/OSMANİYE/KIBRIS
    Motosikleti
    GSX-R 1300 Hayabusa'ya son 153 gün...
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ali eminmisin 174cm diye geçer kenanın boyu heryerde
    benimde 183 77kg cbf 150ye biniyorum bir ara video çekmiştim de arkadan görünüm epey farklıymış

    bisiklet sürseniz demek yerlere yatacaklar peki cruiser motosikletlere baktınız mı. Genelde ya enduro ya chopper seçerler boy fazlası olanlar.. ya da kilo
    cruiserlar'dan Kawasaki VN 1500-1600 'lar aslında çok heybetli ve kalıplı ancak fiyatları çok el yakıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de 190 boy 95 kiloyum. yıllardır da 85 ile 95 kilo arasında gider gelirim. bir çok motosiklet sahibi oldum. şu an hyosung gt650 sahibiyim. 125'lik veya 250'lik genel geçer motorlar dışındaki bütün motorlar hemen hemen standart boyutlarda zaten.

    seninki, vaktinde benim ve diğer bir çok insanın da yaşadığı gibi psikolojik şartlanmadan başka birşey değil.

    üç beş modelin ebatları standartlar dışında. ama 250 cc den sonraki motorlar genelde neredeyse standart ebatlarda.

    endurolar, amacına göre çok farklı kalıplarda üretiliyorlar. ben mesela geçen yıllarda, fuarda tenereye bi bindim şöylesine. 190 boy ile tek ayağımın parmak uçları ancak yere basıyordu. hani sokaktaki adam nasıl sürer onu bilemedim. ama standart 600 - 650 cc, veya üstü motorların mesela genel olarak uzunluğu 200 - 210 cm civarında. çoğunun dingil aralığı 140 - 150 cm arasında. çoğunun sele yüksekliği 79 - 85 cm arasında. çoğunun sele - gidon uzaklığı 70 - 75 cm civarında.

    yani seni aldatan tasarım ve psikolojik şartlanma. Bir de mt03 çok sıkışık bi motor :D

    yani diyeceğim o ki, sürmesinden ve tasarımından keyif alacağın bütçene uygun bir motor al. takma gerisini.
    Yorumunu gözden kaçırmışım,çok teşekkür ederim bilgiler ve tavsiyler için,
    Sanırım öyle yapıcağım bende;yaptığım plana göre 1 seneye kadar 2000-2001 model bir hayabusa alıcam inşallah...

    şuanda aradığım şey ise 190lık birisinin hayabusa üzerinde ki fotografı

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    paradoks değil, bende kaos haline geldi.. 600 srad emanet gibi duruyor altımda
    1.90-90;


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)