Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
yürekçe Hakkinda

Temel Bilgiler

yürekçe Hakkinda
Biyografi:
Motosiklet, şiir ve deniz..
Yer:
Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
Motosikleti:
Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
Mesleği:
Yolcu
Kan Grubu:
A Rh+

İmza


KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
10.272
Günlük Ortalama Mesajlar
1.91
Fotoğraflar
Toplam Albüm
2
Toplam Resim
4
Genel Bilgiler
Son girişi
Bugün 01:34
Üyelik
02 Ağustos 2006
  1. Merhaba Ekrem bey e ulaşabildiniz mi onu sormak için mesaj yazıyorum.
  2. Selamunaleyküm hayırlı günler bugün spada xfire motora baktım sizce mantıklımı görüştüğüm arkadaşlar r25 in benim için uygun olmayacaganı 1 yıl küçük motor kullandıkdan sonra almam gerektiğini söylediler
  3. İlgine teşekkür ederim kardeşim..
    Yine görüşelim, motorun da hayırlı olsun ;)
  4. Abi,çok geçmiş olsun.Forumda bir bir bucuk yil kadar once meraklarima isik tutmustunuz,telefon ile gorusmustuk.Kaza gecirdiginizden entryleri okurken haberim oldu.Umarim kisa surede iyilesir ve sagliginiza kavusursunuz
  5. ben vahit..
  6. İyi günler abi,konumu yanıtladığınız için teşekkür ederim.Numaramı yazıyorum müsait olduğunuzda konuşabiliriz çok çok teşekkürler. 0553 0942505
  7. Merhaba' BMW F 800 S hakkında bilgi almak istiyorum müsait bir zamanda
  8. Merhaba yürekçe.
    Fizik tedavi hakkında daha detaylı bilgi verirmisiniz.?
  9. İki motor arasında baya fark var Cr1 az titreşimli daha çok konfor odaklı bi motor. Arora 180 ise cg tipi bir motor. Tercih sizin ama ucuz olan daha iyi olur sizin için diye düşünüyorum.
  10. Merhaba Sencer abi. Nasılsın abim?nerelerdesin... Numaranı kaybettim seni arayamadım epeydir,farkındayım hayırsız bir kardeş oldum:) numaranı yazarının abiler bitanesi
Toplam ziyaretci mesajı: 76
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

84 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 84
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu