Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
ufoz Hakkinda

Temel Bilgiler

Yaş
56
ufoz Hakkinda
Yer:
İstanbul
Motosikleti:
Suzuki Inazuma, Benelli BN125
Mesleği:
mütekait mühendis
Kan Grubu:
O Rh-

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.324
Günlük Ortalama Mesajlar
1.41
Genel Bilgiler
Son girişi
15 Ekim 2020 10:22
Üyelik
31 Mart 2018
  1. Öğleden sonra yazarım.
    23 nisan etkinliklerindeyim.
  2. Hocam numaram 0539 784 76 25 beni caldirirmisin yada ben seni arayayim bi sekilde iletisim kuralim sorunumuz birebir ayni bende videosuda var izlermisin bir senin sorunla kiyaslama acisindan
  3. Kazasız belasız kullanın.
    Bende iki saat önce aldım. Servis 10 gün test etti. Hatta 500 bakımınıda yapacaktık neredeyse diye şakalaştık. Servisten sonra işim vardı 10-15 km kullandım. Bir sıkıntı yok şimdilik.
    Servisin söylediği özellikle ateşleme kabloları çok ince. O yüzden değiştirmişler. Eziliyor sürekli. Fabrikayada bunu bildirdiler.
    Ayrıca motorun iki kez servise girdiğiyle ilgili belgede aldım.

    Servise kızmıyorum. Adamlar ellerinden geleni yapıyor sağolsunlar. Arada gittiğinizde 15-20 lira bahşiş verin. Daha çok ilgileniyorlar.
    Benim motoru 10 günde bayağı toplamışlar. Eskisinden daha tok geliyor çalışması sesi falan.
  4. merhaba hocam
    dün akşam motoru teslim aldım.
    servisin dediğine göre beyindeki soketler gevşekmiş ve kablo oynadıkça bu problemi yapıyormuş. Kabloları sabitlediklerini yani bantladıklarını söylediler. Dün teslim alıp 8 km kadar kullandım herhangi bir sıkıntı yaratmadı. Bu akşam da ve hafta sonu da deniycem. Size burdan tekrar yazarım gelişmeleri.
    İyi forumlar.
  5. Tamam. Şase noda çıktı şimdi tekrar.
    Şase nolarımız arasında 500 fark var. Benimki 997 ile bitiyor.
    Bende 48 kmdeyken oldu ilk. İkinciside servisden aldıktan 2km kadar sonra.
  6. LY0PBA200JKD01431
  7. saolun hocam bi de yokuş yukarıydı :s
    40. km’de oldu
    geçen hafta cumartesi aldım
    07.04.2018
  8. Bu arada geçmiş olsun. O motoru 2km itmek hiçte kolay iş değil.
  9. Kaç kmde oldu.
    Ve motoru hangi tarihte satın aldınız.
Toplam ziyaretci mesajı: 17
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

3 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 3 of 3