Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
TATLIHIZ Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
20 Mayıs
TATLIHIZ Hakkinda
Yer:
MaNiSa
Motosikleti:
(14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
Kan Grubu:
O Rh+
Ad Soyad:
İzzet GÖÇMEN

İmza


Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
3.985
Günlük Ortalama Mesajlar
1.43
Genel Bilgiler
Son girişi
06 Ekim 2019 21:21
Üyelik
20 Nisan 2012
  1. Kardeşim 2 kişi 100luk motor sabuncubeli çıkar mi
  2. slm şu manisaya bi bakarmısın
    alüminyum çanta kilit ve menteşesi varmı?
  3. slm
    nasılsın
  4. İzzetim Manisaya gelemedik kusura bakma...nedeni foçadan aliağa üzerinden bergamadan balıkesire bağlandım manisa nasip olmadı...
  5. bilmem navigasyon kullanmıyorum pek.
  6. bi önerin yokmu şunu alabilirsin diye yardımcı ol biraz.
  7. Bu Anasayfaya Nasıl Konu Açıyoruz Biliyormusunuz
  8. İzzet
    artık bir müddet bu motor işini konuşmaktan vaz geç
    kendini geriyorsun
    sağlığın bozulur biraz sakin ol
    zamana bırak zaman her şeye gebedir
    bir bakmışsın elindeki motor 3. 5. bu zamanlarda gelecek
    yorma kendini yaşın genç kardeşim
  9. s.a usta sana sey sorucaktım yaa su oyrumları altında SiSenin dibini göresiye kadar güzelsin sonra mı?herkez güzel bunu yazmışsınyaa imza denilen sey bumu oluyor bunu aasıl yapıyorsun acaba ben ugraştım ama yapamadım bilgi verir msi?
  10. bu ara unuttum sana ehliyet sınavında başarılar
    Allah yüzüne baksın utandırmasın
    panik yapma biliyorum bunu demek kolay fakat ileride bak şu bana diyeceksin amma panik yapmışım çok kolaymış
    ikiteker işini gerçekten bilir onu kendine bırak kukaların arasında kuğu gibi süzülür tekrar başarılar kolay gelsin::gazla::
Toplam ziyaretci mesajı: 14
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

32 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 32
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu