Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
sezerh Hakkinda

Temel Bilgiler

sezerh Hakkinda
Yer:
ankara
Kan Grubu:
O Rh-

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
454
Günlük Ortalama Mesajlar
0.22
Genel Bilgiler
Son girişi
11 Kasım 2019 23:07
Üyelik
09 Eylül 2014

1 Arkadaş

Arkadaşlar gösterme 1 to 1 of 1

172 Beğeni

1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu
  1. Gönenç
    Gönenç bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : 1. Köprüde Bakım-Onarım (Süper başladık Hamdolsun - Muhalif gözü ile )
    O muhabbete hiç girmeyelim. Bizde 34 plakalardan muzdaribiz.radar olan yolda arkadan korna çalmalar, makas atmalar, sinyalsiz sollamalar, genelde hepsinin kulağında telefon, amaçsız bi şekilde beni...
    Tarih: 27 Haziran 2019, 12:03
  2. zabuzaretta
    zabuzaretta bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Asla sahip olmak istemeyeceğiniz motosiklet tipi hangisi?
    Benimde cruiserler hosuma gitmiyo. Ozellikle harley olanlar. Bi motora o kadar para vercemde, eski sistem karburator olucak, gitmicek,yakitida icicek. Bakim masraflarida sizi bi guzel opicek :) yok...
    Tarih: 22 Aralık 2017, 11:10
  3. Kızıl pars
    Kızıl pars bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Lütfen sinyale dikkat edelim.
    Arkadaşlar, Sevgili motosikleti gönül vermiş kişiler. Biliyorsunuz ki hepimiz sinyal vermeyen sürücülerden muzdaripiz. Sinyal vermeyen araç sürücülerine ağza alınmayacak küfürler ediyoruz bir...
    Tarih: 13 Kasım 2017, 11:59
  4. mrferhat
    mrferhat bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : RADYATÖRSÜZ KULLANANLAR..
    Hava sogutmali motorlar uzum yolda hicbir sikinti cikartmaz. Tabi tapa gaz yazin 45 derece sicaginda motoru dusuk hizlarda zorlamazsan.
    Tarih: 12 Kasım 2017, 11:58
  5. RoofRoof
    RoofRoof bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Lütfen sinyale dikkat edelim.
    Arkadaşlar, Sevgili motosikleti gönül vermiş kişiler. Biliyorsunuz ki hepimiz sinyal vermeyen sürücülerden muzdaripiz. Sinyal vermeyen araç sürücülerine ağza alınmayacak küfürler ediyoruz bir...
    Tarih: 11 Kasım 2017, 12:32
  6. G-Strider
    G-Strider bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : 2018 Yamaha NIKEN. 3 Tekerlekli Sıradışı yeni Yamaha modeli
    Deveyi diken insani niken :)
    Tarih: 31 Ekim 2017, 17:57
  7. pintus
    pintus bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : 2018 Yamaha NIKEN. 3 Tekerlekli Sıradışı yeni Yamaha modeli
    Deveyi diken insani niken :)
    Tarih: 25 Ekim 2017, 21:53
  8. bursalıali
    bursalıali bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Asgari Ücretle - MT-09 mu? ys125 mi? almalıyım?
    nedense motosiklet almak için değilde, bir şeylere tepki göstermek için bu başlığı açmışsın gibi. Bu yüzden ben isviçrede çalışıp r1 al diyerek arttırıyorum :)
    Tarih: 05 Mart 2017, 01:23
  9. retox70
    retox70 bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : 0 km 1975 model kasasında motosikletler bulundu
    ne zaman tamamen temiz enerjiye geçilir(doğal kaynaklarla ve doğaya zarar verilmeden). o zaman süze katılabilirim. şuan elektriğin genellikle kömür, doğalgaz ve petrolden üretildiğini biliyosunuzdur....
    Tarih: 16 Aralık 2016, 18:43
  10. computeus
    computeus bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : honda nc750 serisinde kelime Oyunu mu yapıyor
    Bizde hastalık heralde bu. Kendisinin yapmadığı şeyi hor görüp eleştirmek.
    Tarih: 23 Ekim 2016, 22:27
  11. Murat Ustaoğlu
    Murat Ustaoğlu bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
    Usta noldu uretimden kalkcakti hani :P
    Tarih: 27 Eylül 2016, 23:35
  12. mehmetenis
    mehmetenis bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
    Usta noldu uretimden kalkcakti hani :P
    Tarih: 27 Eylül 2016, 20:25
  13. leon99
    leon99 bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Motosikletliler tehlike yaratıyor. Kural tanımıyorlar
    Ilk fotografa bakarsaniz gercekten tehlike yarattigini gorebilirsiniz :)
    Tarih: 06 Eylül 2016, 16:39
  14. ellaksakir
    ellaksakir bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Motosikletliler tehlike yaratıyor. Kural tanımıyorlar
    Ilk fotografa bakarsaniz gercekten tehlike yarattigini gorebilirsiniz :)
    Tarih: 01 Eylül 2016, 12:24
  15. brkylmz
    brkylmz bunu beğendi, post by sezerh Açık thread : Honda Hakkındaki Görüşleriniz
    Honda diyince aklima civic, type-r accord, repsol geliyor Suzuki diyince aklima kimsenin almadigi jipler geliyo Kawasaki denince o gozlerimizi parlatan ninja yesili geliyor. Ama mevzu bahis olan...
    Tarih: 08 Ocak 2016, 01:08
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu