MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
oguzhan6161 Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
15 Kasım 1990 (27)
oguzhan6161 Hakkinda
Biyografi:
Geçmişi olmayanın geleceği de olmaz evlat :D
Yer:
Zonguldak/KDZ.Ereğli
Motosikleti:
Lifan Discovery 150 J9 portakal :D
Mesleği:
Satınalma Uzmanı
Kan Grubu:
AB Rh+
İletişim:
oguzhanaydin8@gmail.com
Ad Soyad:
Oğuzhan AYDIN

İmza


İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.261
Günlük Ortalama Mesajlar
0.42
Fotoğraflar
Toplam Albüm
4
Toplam Resim
20
Genel Bilgiler
Son girişi
15 Temmuz 2017 23:18
Üyelik
29 Ağustos 2009
  1. Benim, elimde kaskla dereyi gecerkenki resmime yorum yapmissin eylulde. Daha yeni gordum. :)
  2. Sana sitem ederek yazıyorum bu ziyaretçi mesajını! Dün ereğlide bir kaza oldu.. arkadaşım beni aradı ve arkadaşın ordaydı senin diye haber verdi..
    sana ulaşamıyorum, girmiosun haber vermiosun, lutfen bilgi ver nerdesin ve ne yapıosun... iyi misin?
  3. burası da facebook gibi oldu baksana duvardan duvara ziyaretçi mesajları uçuşuyor :)
    allahtan iş yerinde face e giremiyoruz. yoksa iş falan yapamazdım ben. bu arada patron da motor kullanıyor. umarım buralara ulaşmıyordur :)
  4. sıkıldım müdür forumdan. arada bir böyle soğuma geliyor. sonra tekrar başlıyorum yazmaya. sen kesme yine de selamı sabahı :)
  5. ilk ziyaretçi mesajımı yazan arkadaşıma buda benim ziyaretçi mesajım olsun. patronun dikkatini çekecek kadar alıştım buralara. gün içinde girip başlıkları okuyor, uzun uzun yorum yazıyorum. en çokta patronun dikkatini çekiyor haliyle. senin de dediğin gibi mt candır :)
  6. Yanma odasını büyütücem sıkıştırma oranı düşecek. 9000 devir ve daha fazla çevirmesi çok normal. Motor 150'likken 10500 devire kadar çıkıyordum. Uzun yolda sürekli 9000-9500 devirde giderdim. Merak etme sorun çıkmaz.
  7. Egzoz orjinal görünümlü modifiye egzoz. Kaynak yapmadım, motoru çalıştırdım 15-20 km gezdim o hâle geldi :D Mavileşeceğini bilsem suyla silerdim egzozu, motoru çalıştırmadan önce. Kapak taşlama yapmam gerek çünkü yanma odası küçük kaldığından sıkıştırma oranı aşırı yüksek, motor vuruntu yapıp 8500-9000 devirden yukarı çıkamıyor. Yanma odasını taşlayıp büyütüp sıkıştırmayı düşürücem biraz. Devir kesici gibi düşünmemek lazım bunu, piston kolunu zorluyor önlemimi almazsam 3000-5000 km sonra krank kırabilir.

    Modifiyede benim tarzım, orjinal görünümü çok bozmadan motor gücünü artırmak.
  8. http://www.motosiklet.net/forum/moto...i-yanmasi.html
    Şurda bir tek fotoğrafı var. Silindir kapağını taşlayacağım biraz, ondan sonra işi bitecek.
  9. Zonguldak'a gelirsem haber ederim :) Motor ustası değilim ama kendi motoru tamir ediyorum her türlü. Ben artık tamiri de aştım kendi modifiye motorumu hazırladım, ufak tefek eksiklikleri kaldı bikaç haftaya mükemmel çalışır duruma gelecek o zaman sol şerit hep benim olacak :)
  10. Arkalık MC X se olur mu, arka çantada takılabilir mi?
Toplam ziyaretci mesajı: 22
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

64 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 64
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu