Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
immortalboss Hakkinda

Temel Bilgiler

immortalboss Hakkinda
Yer:
amerika
Kan Grubu:
AB Rh-

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.946
Günlük Ortalama Mesajlar
0.40
Genel Bilgiler
Son girişi
08 Nisan 2014 12:18
Üyelik
01 Nisan 2007

12 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 12
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

59 Beğeni

1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu
  1. HUN
    HUN bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Yazın kaç numara yağ kullanıyorsunuz ??
    Şu yağ şu dereceye kadar korur demek yanlış olur.10-40 yağın kalınlığı,vizikozitesi,donma noktası gibi bir sürü şeyi anlatıyor.Motosikletinizin kullanma kılavuzunda yazan yağı kullanmanız her zaman...
    Tarih: 05 Temmuz 2019, 18:19
  2. bursalıali
    bursalıali bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Teorim imkansız mı?
    :flower::queen: Onu bilmiyorum sayın felon ama arabayı 2 tekerlek üzerine alıp havada kalan lastiği de yedek lastik ile değiştirenler var. :)
    Tarih: 02 Temmuz 2018, 02:23
  3. Adem Balkan
    Adem Balkan bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Yamaha crypton hakkında bilinmeyen özellikler ve olumlu , olumsuz yönleri
    Metehan abi cub benim gözümde innova ve arkasından crypton gelir.(Türkiye de olmayan modelleri saymıyorum.) 130 kiloysan crypton biraz cılız kalabilir abi.Gidiş konusunda sıkıntı yaratmaz.Cbf gibi...
    Tarih: 22 Ocak 2018, 22:27
  4. Shamy
    Shamy bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : castrol 10w50 power racing (azap sorusu )
    Bence motosikletin kullanma kılavuzunda ne yazıyorsa o değeri kullanın derim.Sonuçta mühendisler bir çok teste tabi tutarak bu sonuçları çıkarıyorlar.Bende castrol 10-40'cılardanım.Bir ara biraz daha...
    Tarih: 26 Kasım 2016, 22:46
  5. zatingen
    zatingen bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Açık Hava Filtresi
    Motosikletin o filtreye uygun yapılmamış kardeşim.Sesi hoşuna gidecek,gaz koluna asılacaksın.Bu yüzden yakıt artacak.Sonra filtre normal filtreye göre daha fazla toz alacak.Piston çizilecek.Ve 10000...
    Tarih: 05 Kasım 2016, 16:43
  6. daia
    daia bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Mal motorcular buraya :)
    Bir tane de ben yazayım.Yaş 17.Mobylette ile tavuk servisi yapıyorum.Ağırlığım 45 kg civarında...Bir yokuş var ama öyle böyle bir yokuş değil.Arkaya attım 50 kg civarında tavuğu.Kaptırdım...
    Tarih: 07 Ağustos 2016, 18:35
  7. abulut
    abulut bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : İnsan Dışkısıyla Çalışan Motosiklet : TOTO
    Bence bu motor çalışmaz.:)Herkes aynı oktanda yapamaz yaa.Ben yaparım 100 oktan :D Arkadaş yapar 90 oktan ...Cık olmaz bu iş.Vuruntulu çalışır o zaman.Bir de bu kaç zamanlı?? Toto... Ne...
    Tarih: 03 Kasım 2013, 14:33
  8. ceyceypad
    ceyceypad bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Motosikletle Yurt Dışına Çıkanlar Babanızdan Fabrika Mı Kaldı?
    Mükemmel cevap. :) Gece vakti güzel tebessüm yarattı bende.
    Tarih: 11 Ekim 2013, 21:41
  9. speed_dream
    speed_dream bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Paket Servis Yapanlar Canınız Kaç Para?
    Motosikletle değil ama arabayla çılgınlıklar yaptım yalan yok.85 km yolu arabanın bir tarafını yırtarak gittim.Maksimum 15 dk oynuyor.Hiç gerek yok böyle şeylere...Kuryenin gittiği yol 10 km...
    Tarih: 14 Aralık 2012, 17:55
  10. tr100a
    tr100a bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Mal motorcular buraya :)
    Bir tane de ben yazayım.Yaş 17.Mobylette ile tavuk servisi yapıyorum.Ağırlığım 45 kg civarında...Bir yokuş var ama öyle böyle bir yokuş değil.Arkaya attım 50 kg civarında tavuğu.Kaptırdım...
    Tarih: 24 Kasım 2012, 03:48
  11. ygk
    ygk bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Senetli Satış iİle İlgili Bilgisi Olan
    Hocam çok geçmiş olsun.Senet sepet işleri bazen böyle sorunlara yol açıyor.Bence yapılacak şey aracı geri almak.Adama da güzelce anlat.Motor indirmiş bir de umarım verdiğin sağlamlıkla alırsın...
    Tarih: 13 Kasım 2012, 18:49
  12. maxi97
    maxi97 bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : bu 2. el alınır mı?
    Hocam eğer motor 1100 km ise garantilidir.Garanti kağıdına bakarsın.En son yapıldığı km kaç ise oradan da tahmini bir rakam elde edebilirsin.Bu adama nakit olarak vereceksin 3950.Diğer aldığın yerde...
    Tarih: 11 Kasım 2012, 04:51
  13. [Turan]
    [Turan] bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : yeni bir motoru en iyi performans için iLk 4000 km yi nasıL kuLLanıLmalıdır
    Kardeşim ben de senin gibi rodaj vs. konulara çok baktım.Rodaj kelimesinin anlamını sana güzelce anlatayım.Rodaj parçaların birbirine alışma sürecidir.Bu sadece motor aksamı değil.Diğer tüm...
    Tarih: 10 Kasım 2012, 20:47
  14. abdullah05
    abdullah05 bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : yeni bir motoru en iyi performans için iLk 4000 km yi nasıL kuLLanıLmalıdır
    Kardeşim ben de senin gibi rodaj vs. konulara çok baktım.Rodaj kelimesinin anlamını sana güzelce anlatayım.Rodaj parçaların birbirine alışma sürecidir.Bu sadece motor aksamı değil.Diğer tüm...
    Tarih: 10 Kasım 2012, 20:32
  15. vlknsyrn
    vlknsyrn bunu beğendi, post by immortalboss Açık thread : Honda CBR 600F4i Bizim Oğlancık
    Güle güle kullan üstad. :) Yalnız anlamadığım şey o farlar nasıl öyle? Aydınlatıyor mu gece? Film çekilmiş yada lazerle karartılmış gibi duruyor.
    Tarih: 26 Temmuz 2012, 13:20
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu