Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
MotoAVM
Guray26 Hakkinda

Temel Bilgiler

Guray26 Hakkinda
Yer:
Eskişehir
Motosikleti:
Cbf150, Cbr250 gitti siradakini bekliyor.
Mesleği:
Esnaf
Kan Grubu:
A Rh+
İletişim:
0507 256 09 79
Ad Soyad:
Güray ATALAY

İmza


İnsanlar Bir Yere Giderken Araç Kullanirlar,
Biz ise "Motor Kullanmak" için bir yere gideriz...

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
32
Günlük Ortalama Mesajlar
0.01
Genel Bilgiler
Son girişi
29 Nisan 2014 11:08
Üyelik
06 Aralık 2013

2 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 2 of 2

8 Beğeni

  1. Deryali
    Deryali bunu beğendi, post by Guray26 Açık thread : Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Arkadaslar mobil yaziyorum hatalar icink.bakmayin. Konuya gelince motor hakkinda hic bir yorumda bulunmicam beyenen alsin. Fakat benim icin cok onemli olan bir konuya deginicem oncesinde cbf150 ve...
    Tarih: 27 Şubat 2014, 18:04
  2. savaskayan
    savaskayan bunu beğendi, post by Guray26 Açık thread : Arkadaslar super bi gsx.r1000 buldum. Tavsiye ederim :p
    Bana isin makarasinda gibi geldi. Sirf dikkat cekmek icin acilmis bi ilan gibi. Yarin oburgun gercekten satmak istediginde musteri bulabilicekmi acaba ?
    Tarih: 17 Ocak 2014, 00:03
  3. fearlesboyy
    fearlesboyy bunu beğendi, post by Guray26 Açık thread : Motosikletim olmadığı için bu sitede takılıyorum...
    Ne alaka yav. İns tum site uyeleri senin gibi dusunmuyodur.
    Tarih: 26 Aralık 2013, 17:59
  4. dionysos06
    dionysos06 bunu beğendi, post by Guray26 Açık thread : 2. el motosiklette kredi cikiyor mu?
    Bu motosiklet isi zevk ve keyif degilmidir. Hafta sonu yada bos zamanlarda biniceksiniz. Sahsi fikrim ben o motoru taksitle aldiktan sonra ona keyifle binip gezemem ki aman derim binmiyeyim de...
    Tarih: 23 Aralık 2013, 19:27
  5. Shrieker
    Shrieker bunu beğendi, post by Guray26 Açık thread : Yeni Kasa BMW 1200GS'i sürdükten sonra anladım ki ...
    Hellas sanirim sen konuyu okumadin. Bi oku istersen.
    Tarih: 23 Aralık 2013, 18:14
  6. Nomad_41
    Nomad_41 bunu beğendi, post by Guray26 Açık thread : Bir oğlum oldu
    Hayirli olsun Allah kaza bela gostermesin. Tekerin duz bassin. Grenaj fiyatlari cok yuksek bilmiyorum varmi ama bi koruma topuzu faydali olur diye dusunuyorum.
    Tarih: 17 Aralık 2013, 20:59
  7. MrMaydec
    MrMaydec bunu beğendi, post by Guray26 Açık thread : Kararsızım bir el atın
    Gonlunden geceni al dek isterdim fakat. 40000 km deki motoru alicaksiniz. Ve siz biniceksiz daha sonra satma zamani gelicek ozaman da km 60bin km bulucak peki siz satabilecekmisiniz. Bence az daha...
    Tarih: 13 Aralık 2013, 00:49
  8. zakirhasan
    zakirhasan bunu beğendi, post by Guray26 Açık thread : CBR 125 ile ilk kaza sonrası
    En büyük kazan bu olsun, geçmiş olsun.
    Tarih: 11 Aralık 2013, 19:51