Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
engin_deniz Hakkinda

Temel Bilgiler

engin_deniz Hakkinda
Biyografi:
hayat sürünce güzel
Yer:
istanbul
Motosikleti:
tracer 900 - kayınço scooter
Mesleği:
MotoBike Jeans designer - cad cam
Kan Grubu:
O Rh-
İletişim:
0000000
Ad Soyad:
ENGİN ŞENSES

İmza


Motobike jeans.
www.motobikejeans.com

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.113
Günlük Ortalama Mesajlar
0.43
Fotoğraflar
Toplam Albüm
1
Toplam Resim
2
Genel Bilgiler
Son girişi
Dün 14:47
Üyelik
26 Mart 2012
  1. Bişey dicem bulent abi. Bu arada abi diyorum. Yas olarak sanirim benden buyuksunuz :) 24 yaşındayım ben. Yakit sarfiyatiniz ne oldu ? Hesap ettiniz mi ?
  2. Engin fiyat 16200, biraz tuzlu ama motor gerçekten çok temiz, egzoz süper, çok güzel sesi var, lastik sıkıntım var, 2008 üretimi lastikler, taş gbiler, değiştirmek gerekecek. Arka kaldırma sehpası falan da vardı onu da verdi sahibi. Sahibindendeki en mantıklı makinaydı ilanlar arasında, sadece çok uzaktı bana ama aldık geldik bir şekilde işte.

    Egzozun orjinali durmuyor ama dursun da istemiyorum zaten :) katalitik kovertör iptal tabii, ağırlıktan 3-4 kilo kazancım olmuştur muhtemelen, bi de k%n hava filtresi var. Çok memnunum, tek dezavantajı basınca çok yakması :) alttaki mesajda yazdığım 2.5 senede 500 değil, 5000 km olacaktı bu arada.
  3. :-) hadi hayirli olsun eşşek Arın
  4. Bizim Ankara topacında yazdım, özellikle konu açmadım, bikaç resim daha çekersem açarım belki, daha önce bahsettiğim Muğlada ki motoru aldım, sahibine kanım ısındı, eleman çok temiz kullanmış, daha doğrusu kullanmamış, 2.5 sene de 500 km yapmış sadece :) ER6 topacına da koyayım getirirken çektiğim bir iki resmi.
  5. cok iyi fiyat yaw, benim gozum su Mugla da bi tane var, bal renginde, ona takildi ama alet 2008 model 10bin km. de, egzoz var ekstra olarak bi de 500 liralik arka hugger, adam 17 istiyor, yuh dedim ben de, onla karsilastirinca senin fiyat supermis valla. ER6 yi kaca sattin, benimki hala ilanda, arayan soran yok valla, biraz daha dusureyim mi diye dusunuyorum fiyati.
  6. Selam Engin, fazer topacinda da yazdim, fiyati burdan sorayim dedim, Horneti kaca aldin, kac km, de model ne? Benimkini satabilsem ben de Hornet dusunuyorum da, kullanabildin mi hic aldiktan sonra, yakit tuketimi, gidisi falan, Er6 dan sonra nasil?
  7. Dostum selam,

    Sen inazuma yakıt tüketimi sormuşsun ama bende sana Er6n yakıt tüketimini sorabilir miyim? O motoru düşünüyorum da, birde yağ tüketimi ne durumda senin motorun kaç model gibi sorularım da olacak sakıncası yoksa.

    selamlar.
    Caner
  8. eğer istanbul anadolu yakasında isen 100 liraya bırakabilirim istediğin yere getirebilirim yalnız çantası yok odada aksesuar gibi duruyor.
  9. Davetin için sağol kardeşim lâkin bu hafta çok isim var başka bi zaman onsaalu size iyi eğlenceler DIKKATLI GIDIN...
  10. sağol abıcım tesekurler...vala benım passaportum vizem beynelminel ehliyetim var..bi motora yesil sigorta greenkart cıkarmak gerekiyordu onuda ipsala da gumrukte cıkarttım 60 euroya okadar...yani senın sıfırdan baslıyorsan..pasaportun olucak yunan konsolosluktan vize alıcaksın beynelminel ehliyet vede yesil sigorta gerekmekte...
    hemen fiyatlarda..
    pasaport fiyatları nette arastır hatırlamıorum..benımki 10 yıllık..
    vize yunan kons.luguna 130 lira harc parası
    beynelminel ehliyet ilk ise 280 yeniletmet 180 lira
    yesil sigorta green kart 60 euro 15 gunlugu 1 yıllı 380 euro ıstedıgın zamana göre fiyat değişir..
    saygılar .. :)
Toplam ziyaretci mesajı: 19
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

39 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 39
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu