Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Suzuki DL650A V-Strom & Honda XL700V Transalp

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    V-Strom DL650

    Enduro değil, melezi.. Dahada güzel!
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı tufanbaydemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    DL için benim tahminim en az 20.000TL olur.
    Aman kardeşim ağzını hayıra aç! Deme etme eyleme! Ben bu konularda genelde şanssızımdır. İkinci el alabilirim ancak öle olursa. Daha aşağı insin diye beklerken yükselmesin
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  3. #123
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Mart 2005
    işin kötü yanı koskoca honda yüz milyon dolarlar harcayıp motosikletler üretiyorlar ve tiplerini size sormuyorlar.. honda otomobilde dahi daima öncü olmustur.. son moda HONDA dır

  4. #124

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Tabii ki Transalp,tipi bana göre harika.Ağır olduğuna bakmayın gözünüzü açıp kapatıncaya kadar ortalıktan kaybolur.Arkadaşımın '08 TA'sı ile 175'e çıkıp gazı kesmiştim,daha da gider di.

  5. #125
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Bu konuyu baştan sona inceledim ve tipik Türk muhabbetine dönmüş. Bunun beygir gücü daha güçlü, bunun şekli daha güzel, bu şu kadar basıyo, bu şu kadar heybetli..

    Bahsedilenlerin çoğu boş bana göre. Örneğin TA 650 nin karbüratörlü olması sebebiyle yerden yere vurulmuş yılların efsanesi. Neymiş TA 7 litre yakarken VS 4 litre yakıyormuş. Bunu söylemek ve inanmak bile ayrı komik. Motoron dergisinin şubat sayısını okursanız aynı motorun karbüratörlü ve karbüratörsüz modellerinin karşılaştırmasında karbüratörlü modelin daha az yaktığını görürsünüz. Ha bu demek değildir ki TA 650, VS dan daha az yakacak. Tabiiki öyle değil. Ama bu fark herkesin kafadan attığı gibi neredeyse 2 katı değil 0.5-1 litr arasında değişiyor.

    Ayrıca bir enduro kullanıcısı için beygir gücünün nasıl bir önemi olabilir ki. Motosikletin dayanıklılığı, problemsizliği, onarım maliyetinin kolay ve ucuzluğu, her şartta sorunsuzca ilerleyebilmesi çok daha önemlidir. TA yıllardır tüm bu konularda kendini kanıtlamış bir motosiklet. VS ise gördüğüm kadarıyla çok başarılı bir motosiklet ve fakat öncelikle bir 5 yıl daha geçmeli ve kendini kanıtlamalı bence.

    Ayrıca motosikletin heybeti, şeklinden çok üzerine oturduğunuzda size verdiği his önemli. VS'un üzerinde oturduğumda bana fazla heybetli ve hantal bir motor hissi verdi ki benim gibi 2 metrelik bir adam için bile. Şehiriçindeki çevikliği konusunda şüpheye düştüm. Ama TA ya otuduğumda sanki 192 kg luk bir motor değil de eski motorum XT 125 in üzerine oturmuş gibi hissettim.
    Tüm bu yazdıklarım sonucunda hiç bir motoru savunmuyorum ama tipik tartışma geyikleri olan "kaç basıyo", "kaç beygir" gibi endurocuları ilgilendirmeyen konuları geçelim lütfen.. Çünkü istediği kadar bassın istediği kadar beygiri olsun bir motosiklet sizi dağda yolda bırakıyorsa bunların hiç bir önemi yoktur...

  6. #126
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu baştan sona inceledim ve tipik Türk muhabbetine dönmüş. Bunun beygir gücü daha güçlü, bunun şekli daha güzel, bu şu kadar basıyo, bu şu kadar heybetli..

    Bahsedilenlerin çoğu boş bana göre. Örneğin TA 650 nin karbüratörlü olması sebebiyle yerden yere vurulmuş yılların efsanesi. Neymiş TA 7 litre yakarken VS 4 litre yakıyormuş. Bunu söylemek ve inanmak bile ayrı komik. Motoron dergisinin şubat sayısını okursanız aynı motorun karbüratörlü ve karbüratörsüz modellerinin karşılaştırmasında karbüratörlü modelin daha az yaktığını görürsünüz. Ha bu demek değildir ki TA 650, VS dan daha az yakacak. Tabiiki öyle değil. Ama bu fark herkesin kafadan attığı gibi neredeyse 2 katı değil 0.5-1 litr arasında değişiyor.

    Ayrıca bir enduro kullanıcısı için beygir gücünün nasıl bir önemi olabilir ki. Motosikletin dayanıklılığı, problemsizliği, onarım maliyetinin kolay ve ucuzluğu, her şartta sorunsuzca ilerleyebilmesi çok daha önemlidir. TA yıllardır tüm bu konularda kendini kanıtlamış bir motosiklet. VS ise gördüğüm kadarıyla çok başarılı bir motosiklet ve fakat öncelikle bir 5 yıl daha geçmeli ve kendini kanıtlamalı bence.

    Ayrıca motosikletin heybeti, şeklinden çok üzerine oturduğunuzda size verdiği his önemli. VS'un üzerinde oturduğumda bana fazla heybetli ve hantal bir motor hissi verdi ki benim gibi 2 metrelik bir adam için bile. Şehiriçindeki çevikliği konusunda şüpheye düştüm. Ama TA ya otuduğumda sanki 192 kg luk bir motor değil de eski motorum XT 125 in üzerine oturmuş gibi hissettim.
    Tüm bu yazdıklarım sonucunda hiç bir motoru savunmuyorum ama tipik tartışma geyikleri olan "kaç basıyo", "kaç beygir" gibi endurocuları ilgilendirmeyen konuları geçelim lütfen.. Çünkü istediği kadar bassın istediği kadar beygiri olsun bir motosiklet sizi dağda yolda bırakıyorsa bunların hiç bir önemi yoktur...
    Yaklaşımın yanlış....Saygısızlığın alemi yok.
    İnsanlar biri birinin görüşüne saygılı olduğu müddetçe sorun yok sanırım....
    Basar, basmaz,kaçar-kaçmaz, az beygir-çok beygir, tork-mork...bırakta insanlar kendisini isediği gibi ifade etsin.
    Üretilen bir fikir yanlış da olsa bir fikirdir ve doğruyu bulmak üzre başkalarını da düşünmeye iter insanlar konuştukça bilgilenirler ve maalesef herkes senin kadar ENTELEKTÜEL ve ufku geniş değil, olamaz da sanırım...böyle bir şey bekleme
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  7. #127
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı tufanbaydemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    DL için benim tahminim en az 20.000TL olur.
    Bugün itibariyle:
    DL 650 A (ABS) V-STROM 2009 model 22.500 YTL

    İşin en kötü yanı 2.el vstrom fiyatlarıda 2-3 gün içinde 1000-1500tl arttı

  8. #128

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün itibariyle:
    DL 650 A (ABS) V-STROM 2009 model 22.500 YTL

    İşin en kötü yanı 2.el vstrom fiyatlarıda 2-3 gün içinde 1000-1500tl arttı
    Unutmuştum, Vallahi bu tahmini yaptığıma kendim bile şaşırdım, ama Suzuki beni daha çok şaşırttı ve fiyatı 22.500 yaptı. Duyumlara göre 2009 yılı için sadece 30 adet DL 650 gelecekmiş Türkiye'ye. O da gidip peşinatınızı yatırdığınızda. Yani 22.500 TLlik fiyat herhangi bir gelişme olmazsa (ÖTV, KDV indirimi vs.) pek de düşmeyecek gibi görünüyor. DL 650 2. elde altın gibi birşey oldu anlıyacağınız. 2 sene önce 15.000 TLye 2007 model alanlar, tepe tepe 30.000km yaptıktan sonra şimdi satılığa çıkardılar. İstedikleri fiyat yine 15.000

  9. #129
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Sevgili Özer ,
    Ben yazımda bir saygısızlık görmüyorum. Eğer daha dikkatli okursan kendi düşüncelerimi belirttiğimi anlatabilmek için "bence" kelimesini bolca kullandım. Bunlar benim fikirlerim ve fikirlerimde sana veya başkalarına katılmak zorunda değilim. Tabii sana katılmıyorum diye de saygısız olmuş olmuyorum.
    Burda herkes kendi düşüncelerini paylaşıyor. Benim anlatmak istediğim her iki aleti bilmeden konuşanlar veya bilerek de olsa taraf tutarak birini yüceltirken diğerini kötüleyenlerden yakınıyorum. Bu iki motor arasında seçim yapmak isteyen ama bu zamana kadar hiç bir bilgisi olmayanlar bu insanlar tarafından yanlış yönlendiriliyor.
    Benim ufkum hakkında da yorumun cidden komik olmuş. Komiksin komik.. :-)

  10. #130
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Özer ,
    Ben yazımda bir saygısızlık görmüyorum. Eğer daha dikkatli okursan kendi düşüncelerimi belirttiğimi anlatabilmek için "bence" kelimesini bolca kullandım. Bunlar benim fikirlerim ve fikirlerimde sana veya başkalarına katılmak zorunda değilim. Tabii sana katılmıyorum diye de saygısız olmuş olmuyorum.
    Burda herkes kendi düşüncelerini paylaşıyor. Benim anlatmak istediğim her iki aleti bilmeden konuşanlar veya bilerek de olsa taraf tutarak birini yüceltirken diğerini kötüleyenlerden yakınıyorum. Bu iki motor arasında seçim yapmak isteyen ama bu zamana kadar hiç bir bilgisi olmayanlar bu insanlar tarafından yanlış yönlendiriliyor.
    Benim ufkum hakkında da yorumun cidden komik olmuş. Komiksin komik.. :-)
    Tüm bu yazdıklarım sonucunda hiç bir motoru savunmuyorum ama tipik tartışma geyikleri olan "kaç basıyo", "kaç beygir" gibi endurocuları ilgilendirmeyen konuları geçelim lütfen.. Çünkü istediği kadar bassın istediği kadar beygiri olsun bir motosiklet sizi dağda yolda bırakıyorsa bunların hiç bir önemi yoktur...

    insanların '' geyik '' yapmalarını kritize eder ve ne zaman hangi konuya nasıl yaklaşılması geretiğini dile getirdiğin an senin işine gelmeyen konuların olduğunu ifade etmiş oluyorsun.....oku ve yorum yapmadan geç o zaman ama bırakın klasik geyik muhabbetini ya da bir endurocu şu ve bu ilgilendirmez yorumunu yapma o zaman
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  11. #131
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Site yönetimi lütfen Özer'i moderatör yapın çünkü kendisini şimdiden öyle hissediyor. Tabii eğer moderotör olursan senin aksini düşünen kimseye yazı da yazdırmazsın.
    Neyse didişmeyi bırakalım en iyisi.
    Ben hala lafımın arkasındayım. Konu eğer bir enduro motosikletse dayanıklılık ve sorunsuzluk , hız ve beygir gücünden önemli gelir diye düşünüyorum hala.

  12. #132
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Site yönetimi lütfen Özer'i moderatör yapın çünkü kendisini şimdiden öyle hissediyor. Tabii eğer moderotör olursan senin aksini düşünen kimseye yazı da yazdırmazsın.
    Neyse didişmeyi bırakalım en iyisi.
    Ben hala lafımın arkasındayım. Konu eğer bir enduro motosikletse dayanıklılık ve sorunsuzluk , hız ve beygir gücünden önemli gelir diye düşünüyorum hala.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  13. #133
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Ayrıca geyik yapılmamasını istememin sebebi benim gibi bu motosikletler hakkında gerçek bilgi elde etmek için bu konuya bakanların geyikten çok elle tutulur birşeyler görmek istemesi.

    Yarın itibariyle motosikletime kavuşuyorum. Gerçi 2007 model benim motosikletim yani karbüratörlü ve 650 cc olan ama yine de inceleme ve deneyimlerimi buradan yazacağım. En kısa zamanda da bir DL 650 kullanıp karşılaştırmasını yapmayı planlıyorum.

  14. #134
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar onu bunu bilmem.. Motosikletlerin babası Cruıser motorlardır. Onlar Custom Classıc tirler. Babadırlar.. Ancak Türkiye'de şartlarında öğrendiğim bi'şey var.. Cruıser lar Türkiye'ye göre değil. Alçak sele büyük eğlence sunmakla beraber karteri asfalta vurmak an meselesi.. O sebeble türkiyede enduro 1. numara; Amerika gibi gelişmiş yolları asfalatı kaliteli ülkelerde chopperlar cruıser lar mesafe motorları 1numaradır..
    Ben Asyaya gideceksem; F650 GS ya TA alırım. Avrupa ya gidip birazda fantezi olurda off road gibi stabilize gider macera yaparım dersem V-Strom alırım... Kalın Sağlıcakla...
    Ama AMERİKA da olsam. New York tan Los Angeles a gidecek olsam ne DELE ne TA alırım..
    HYOSUNG GV650 Yİ 71 hp LİK 210 KM HIZI VE KONFORU VE TORKU İLE TEK GEÇERİM...


    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  15. #135

    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul.bahçelievler.BARAN
    Motosikleti
    .MOTOR USTASI
    Dl 650 üzerine Motorsiklet Tanimiyorum Haralet Yapmaz şanzımanda Sorun çıkarmaz Enjektörler Arıza Yapmaz şimdiyekadar Birtane Dl650 Motorunu Söküp Yapmadım Zaten Kimse Daha Dl650 Motoru Sökmemiş

  16. #136
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Arkadaşlar bu başlığı ağustos 2008 de ben açtım. Bir moderatörümüz 2006 daki bi başlıkla birleştirdi. Neyse uzun araştırmalar hayaller ve planlar sonucu Ramzey 200cc crossumu Aralık 2008 de sattım ve geçen ay boncuk v-strom DL650A mı aldım. İkinci el tertemiz bi makine. Allah herkese gönlündekini nasip etsin. Keyifli sürüşler dilerim...

    İşte resimler...











    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  17. #137
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Distortedman harika görünüyor.. Allah kaza bela vermesin...

    Arkadaşlar bence burada yapılan her tartışma geyikle bitmeye mahkum.. F650GS de iyi, V-Stromda- TA da..

    Benim 2.ci motorum ya GV650 Cruıser, ya BMW F650GS ya V-Strom olacak. Ama TA çiler lütfen kızmayın ama gerçekten hiç TA düşünmedim. Elbette süper efsane falan ama.. Motor teknik olarak olur ama birazda sürücünün duygularını yansıtması gerekir..

    Mesela GV650 bende duygu olarak durgun asi ve isyankar ve çabuk sinirlenen sakin bir insan profilini yansıtırken; V-Storm ise bana hep aniden yapılan çılgınlığı çağrıştırır. Ne biliyim. GV650 ye bindim mi? Aklıma Bodrum gelir... V-Strom'a bindim mi Kuzey Avrupa aklıma gelir. TA'e bindin mi de aklıma İran-Pakistan ve Hindistan geliyor... Neden? B.İ.L.M.İ.Y.O.R.U.M..
    Kızamaca yok bende yansıttığı duygu yada duygular öyle, işte.. Yoksa hiçbir motor kötü değil.. Kullanıcı bu motorlardan hangisini alsa memnun olacağı aşikar.. Motorların sıfırları 23000 lira yahu.. Memnun olunmaz mı...
    Kalın Sağlıcakla..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  18. #138
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GV650 ye bindim mi? Aklıma Bodrum gelir... V-Strom'a bindim mi Kuzey Avrupa aklıma gelir. TA'e bindin mi de aklıma İran-Pakistan ve Hindistan geliyor... Neden? B.İ.L.M.İ.Y.O.R.U.M..

    Selka
    bunun nedeni motosikletlerde kullanılan teknoloji ve görünümleriyle ilgili sanırım. Yani eski kasa tenere, transalp, africa twin gibi eski teknolojiye sahip motorlar doguyu anımsatırken vstrom gibi günün teknolojisini yakalamış ayrıca gürünüş olarakta digerlerine oranla daha agresif göründügü için batıyı anımsatıyor. En azından benim düşüncem bu

  19. #139
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    memnuniyet parayla olculmez kisi sadece kendini kandirir,motor konusunda insanin bi tarzi vardir,,saydiginiz motorlar benzer olsa da olmasa da aslinda her motor birbirinden cok farklidir..
    keza ayni model 2 motor bile cok farkli hissettirir insana,hem gidis hem pozisyon olarak..
    kisaca son cumlenize katilmiyorum
    saygilar sunuyorum..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  20. #140
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    [QUOTE=DISTORTEDMAN;1452336]Arkadaşlar bu başlığı ağustos 2008 de ben açtım. Bir moderatörümüz 2006 daki bi başlıkla birleştirdi. Neyse uzun araştırmalar hayaller ve planlar sonucu Ramzey 200cc crossumu Aralık 2008 de sattım ve geçen ay boncuk v-strom DL650A mı aldım. İkinci el tertemiz bi makine. Allah herkese gönlündekini nasip etsin. Keyifli sürüşler dilerim...

    İşte resimler...







    Aklın yolu birdir
    Allah güzel günlerde kullanmak nasip etsin biraderim...inşallah uzun yıllar keyifle kullanırsın. Bir kardeş öğüdü: ABS olsa da, Bu Motosiklet hantal olmaktan öte çok kuvvetli ve agresif...Gaz açarken önündeki alanın uzun ve boş olduğundan emin ol alışana kadar


    Alıntı saltano adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dl 650 üzerine Motorsiklet Tanimiyorum Haralet Yapmaz şanzımanda Sorun çıkarmaz Enjektörler Arıza Yapmaz şimdiyekadar Birtane Dl650 Motorunu Söküp Yapmadım Zaten Kimse Daha Dl650 Motoru Sökmemiş
    Usta size bir sorum olacak DL ile ilgli tam olarak DL650
    HU (Horizons Unlimited) diye harika bir Amerikan sitesi var ve orada bazı DL650 kullanıcıları (Dünya turu ve uzun yol yapanların sitesi) bazıları çok sıcak ülkelerde Motosikletin bazen ateşleme sorunu ile karşılaştıkları, motosikletin rölantide teklemeye başladı ve stop ettiğini yazmışlar. Bir - iki dakika bekledikten sonra hiç bir şey yokmuş gibi marş'a basıp devam ediyorlarmış. Bazılarında FI yanmış ama yine hiç bir sıkıntı olmadan yollarına devam etmişler.
    Hiç biriside Turunu yarım bırakmamış. Hatta biri 160bin mil yapmış DL 650si ile.

    Bu sorunun kaynağı ne olabilir bir fikrin varmı? ilgine peşinen teşekkürler
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler