Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
İlk defa vstormun kötü bir yanından bahsedildiğini görüyorum.Üstelik transalp ve vstormu ikisini de kullanmış birinden.Hatasız kul olmaz.İşte transalp daha çok enduraya kaçıyo.Beni de tercih konusunda en çok çelişkiye düşüren nokta bu.Aslında vstormun duruşu beni daha çok cezbediyo ama transalpin de enduro tarafı.Aslında artçının ayağının yanması elemek için en büyük sebep.Ama vstorm hiç mi gitmez dağ yolunda.Hiç tecrübe ettiniz mi vstormu dağ yollarında?
v-strom ile köy yolu dediğimiz toprak-çamur yolda gittim. Ayrıca jeep'lerin geçerek iyice yolu bozduğu, cross motorların rahat geçtiği, tam bir balçık şeklinde çamurlu yolda kullandım ama bir yerde motoru devirdim. Yani o kadar çamurda, lastik açısından kaybediyorsun çok yavaş geçmek zorunda kalıyorsun. (Kasım 2007 ercova yaylası-off-road oyunları)
Aslına bakılırsa her iki motor da çetin arazi koşulları için değil. Eğer yok ben daha çok arazide kullanacağım dersen daha cross tarzı bir şey alacaksın. KTM veya Kawasaki KLR650 veya Yamaha XT gibi. Bunlar biraz daha arazi tarzı. Tabii bunlardan da daha ileri arazi olanlar da var..
TA %30'luk arazi koşulları için uygun dersek, vStrom için de %20 arazi koşulları içindir diyebiliriz. Tabii dişli lastik takılırsa arazide büyük fark yaratır, her iki motor da.
Bence Yeni TA Vstrom karşısında tipten biraz kaybediyor çünkü Vstrom 650 TA 700 cc ama dışarıdan bakınca sanki VStrom 750 TA ise en fazla 600 gibi duruyor onun haricinde Ben tip hariç TA ın Vstrom a pabuç bırakacağını sanmam neden derseniz gayet basit çünkü TA yenilenirken rakibi belliydi neden onun altında kalsın bu Honda için akılsızlık olmazmı en azından rakibi ile boy ölçüşecek şekilde üretilmiş olması gerekmezmi o nedenle ben aralarında TA aleyhinde fazla fark olacağını sanmam
Bence de tipten kaybediyor, hele hele farı hiç olmamış.. Ne o öyle wolksvagen kaplumbağa araba farı gibi... Ben de eski Aprilia Pegaso'ma araba farı takmıştım ama o mecburiyetten idi. Yedek parçası bulunamıyordu o yüzden araba farı takmıştım, binaların üst katlarını gösteriyordu
DL'nin büyük göstermesinin bir nedeni ise benzin deposunun TA'dan daha büyük oluşu.
Transalpe yandan bakınca çok güzel duruyo ama önden berbat.Far batırmış görüntüyü.Vstorm tipte 10 basar transalpe.
Haklısınız Vstrom un görsel dizaynı kesinlikle daha iyi TA teknik olarak Vstrom u katlayamayacağı ve en fazla onunla aynı olacağına göre görüntü fazlasıyla tercih Vstrom olmalı, TA ise daha çok arazi tarzını benimseyenleri memnun edeceğe benziyor
yaklaşık 3 senedir aktif motosiklet kullanırım. V-stormdan tek şikayet boyunun yüksek olması onun dışında en ufak bir şikayet dahi duymadım
Peki arkadaşlar v-stromunu satıp ABS'li v-strom almak niye. İnsanlar motorunu satarken zarar eder. Biraz öyle zarar etmiş oluyorsun, birde ABS liyi alabilmek için bir sürü para ediyorsun. Değermi acaba? Yani ABS'li olması bu derece şartmı? Mesela ağır makine yağmurda çok riskli oluyor vb. bir nedeni vardamı birçok insan satıp ABS li versiyonunu alıyor
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
ABS sistemi, frenleme anında tekerleri kilitler iseniz, yaptığınız hatayı telafi edip, tekerlere dönmesi için müsade eden bir sistem.
Şahsen ben 2 senedir motosiklet kullanmama rağmen, ben panik frenlemede tekerleri kilitlemem diyemiyorum.
Kişisel bir tercihtir bence ama ben teknolojiye güvenen kullanıcılardanım. Ve VStrom alsam ABS'li olanını tercih ederim.
Yaklaşık 13 senedir aktif motosiklet kullanırım. v-stromdan tek şikayetim boyunun daha alçak olması Ben de tam tersine yüksek seviyorum... Özellikle yerden açıklık.. Kaldırıma transalp'de olduğu kadar rahat çıkamıyorum. Bir de sele yüksekliği fazla olunca trafik içinde giderken 2-3 araba önümü görmemde iyi fayda sağlıyor.
bence her sey yerlı yerınde olmus. honda moda yaratıyor. bundan sonrakı cıkacak yenı modelelr hondayı ornek alacaktır.. ön lastıgın kucultulmesı ıyı olmus sehır ıcınde de kullanıslı .. sanırım cıft far ve genıs goruntu ınsanların hosuna gıdıyordu ama bundan sonra daha derlı toplu modeller one cıkacak
Motoplus fuarı sonunda sonunda ufukta görünmeye başladı. Aksilik olmaz gidebilirsem yeni TA ve V-stromu birebir fiziken inceleyip biraz daha kesin fikirlere sahip olmaya çalışacağım. Aklım hala karışık. Bide 2009 v-stromda yeni renkler var. Siyah simsiyah olmuş. Çok sevdiğim titanyum grinin jantlarıda gri olmuş ki hiç sevmedim. Jantta siyah cok hosuma gidiyor nedense. Turuncusuda var. Süper olmuş ama sanki Heeeyyt ben farklıyım ben asiyim falan diyen birisi alır sanki onu. Turuncuya alışık değilim hiç. Ama düşünebilirim. Bide beyaz var sanki Yamaha TDM900 ü andırıyor gibi geldi ama o rengi hiç düşünmem, polis motoru gibi bir his uyandırdı bende. Birde Suzukinin Gebzedeki merkezini 2009 fiyatları için aradım henüz açıklanmadı dediler.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
ikiside iyi ancak transalpin ön farı göz alıştıkca daha iyi gelecektir zamanla...
konu hortlamış madem hayatımın aşkını açıklıyorum
v-strom DL650 bu motor rüya gibi umarım birgün sahip olurum. .
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
v strom diyorum hiçbir eksiği yok en çok hoşuma giden yeri ise jantlar ın celik jant olması saygılar
Hissettiğin gibi yaşa...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)