Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Suzuki DL650A V-Strom & Honda XL700V Transalp

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım EnduroDeniz. 5km. üzerinde devreye giriyorsa yeter. Tabiki düşmeyi %100 engelleyecek bi teknoloji beklemiyorum...

    Valla ben 2006 DL mi satılığa çıkardım ve yakın zamanda ABS'li 2008 ya da 2009 modelini alacağım başka bir motosiklete hiç bakmayı düşünmüyorum bile çok keyifli gerçekten kusursuz bence ancak çok daha fazla parası olan belki GS'lere sarılır ama gerek varmı?
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben 2006 DL mi satılığa çıkardım ve yakın zamanda ABS'li 2008 ya da 2009 modelini alacağım başka bir motosiklete hiç bakmayı düşünmüyorum bile çok keyifli gerçekten kusursuz bence ancak çok daha fazla parası olan belki GS'lere sarılır ama gerek varmı?
    GS'lere hiiiç gerek yok bence... Tipsiz şeyler Kendim için konuşuyorum 650cc yeterli bir enduro için

  3. #103
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı EnduroDeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bundan önceki motorum 2001 Transalp idi... Sonra vStrom'a geçtim... Evet artçının bacağı çok ısınıyordu.

    Bence de Honda TA'ın bir efsane olması ve rakibinin bulunmayışından dolayı rahattı.. Ama karşısına vStrom çıkınca apıştı, 2008'de büyük bir yenilemeye gitmek zorunda kaldı. vStrom'dan önce rakipleri olan Kawasaki KLE 500 ve BMW F650'ye büyük fark atarak devirmişti. Ama bundan sonra işi iyice zorlaştı vStrom karşısında.



    vStrom'da ABS'yi devre dışı alma seçeneğinin olmaması dezavantaj. Yani arazide iken ABS'yi kapatamıyorsunuz... Olsun ben memnunum.. Zaten bu motorla çok çetin arazi koşullarına girilmez. TA'da da kapatma opsiyonu var mı bilmiyorum
    İlk defa vstormun kötü bir yanından bahsedildiğini görüyorum.Üstelik transalp ve vstormu ikisini de kullanmış birinden.Hatasız kul olmaz.İşte transalp daha çok enduraya kaçıyo.Beni de tercih konusunda en çok çelişkiye düşüren nokta bu.Aslında vstormun duruşu beni daha çok cezbediyo ama transalpin de enduro tarafı.Aslında artçının ayağının yanması elemek için en büyük sebep.Ama vstorm hiç mi gitmez dağ yolunda.Hiç tecrübe ettiniz mi vstormu dağ yollarında?

  4. #104

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk defa vstormun kötü bir yanından bahsedildiğini görüyorum.Üstelik transalp ve vstormu ikisini de kullanmış birinden.Hatasız kul olmaz.İşte transalp daha çok enduraya kaçıyo.Beni de tercih konusunda en çok çelişkiye düşüren nokta bu.Aslında vstormun duruşu beni daha çok cezbediyo ama transalpin de enduro tarafı.Aslında artçının ayağının yanması elemek için en büyük sebep.Ama vstorm hiç mi gitmez dağ yolunda.Hiç tecrübe ettiniz mi vstormu dağ yollarında?
    v-strom ile köy yolu dediğimiz toprak-çamur yolda gittim. Ayrıca jeep'lerin geçerek iyice yolu bozduğu, cross motorların rahat geçtiği, tam bir balçık şeklinde çamurlu yolda kullandım ama bir yerde motoru devirdim. Yani o kadar çamurda, lastik açısından kaybediyorsun çok yavaş geçmek zorunda kalıyorsun. (Kasım 2007 ercova yaylası-off-road oyunları)

    Aslına bakılırsa her iki motor da çetin arazi koşulları için değil. Eğer yok ben daha çok arazide kullanacağım dersen daha cross tarzı bir şey alacaksın. KTM veya Kawasaki KLR650 veya Yamaha XT gibi. Bunlar biraz daha arazi tarzı. Tabii bunlardan da daha ileri arazi olanlar da var..

    TA %30'luk arazi koşulları için uygun dersek, vStrom için de %20 arazi koşulları içindir diyebiliriz. Tabii dişli lastik takılırsa arazide büyük fark yaratır, her iki motor da.

  5. #105

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Bence Yeni TA Vstrom karşısında tipten biraz kaybediyor çünkü Vstrom 650 TA 700 cc ama dışarıdan bakınca sanki VStrom 750 TA ise en fazla 600 gibi duruyor onun haricinde Ben tip hariç TA ın Vstrom a pabuç bırakacağını sanmam neden derseniz gayet basit çünkü TA yenilenirken rakibi belliydi neden onun altında kalsın bu Honda için akılsızlık olmazmı en azından rakibi ile boy ölçüşecek şekilde üretilmiş olması gerekmezmi o nedenle ben aralarında TA aleyhinde fazla fark olacağını sanmam

  6. #106

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    Alıntı enolaguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence Yeni TA Vstrom karşısında tipten biraz kaybediyor çünkü Vstrom 650 TA 700 cc ama dışarıdan bakınca sanki VStrom 750 TA ise en fazla 600 gibi duruyor onun haricinde Ben tip hariç TA ın Vstrom a pabuç bırakacağını sanmam neden derseniz gayet basit çünkü TA yenilenirken rakibi belliydi neden onun altında kalsın bu Honda için akılsızlık olmazmı en azından rakibi ile boy ölçüşecek şekilde üretilmiş olması gerekmezmi o nedenle ben aralarında TA aleyhinde fazla fark olacağını sanmam
    Bence de tipten kaybediyor, hele hele farı hiç olmamış.. Ne o öyle wolksvagen kaplumbağa araba farı gibi... Ben de eski Aprilia Pegaso'ma araba farı takmıştım ama o mecburiyetten idi. Yedek parçası bulunamıyordu o yüzden araba farı takmıştım, binaların üst katlarını gösteriyordu

    DL'nin büyük göstermesinin bir nedeni ise benzin deposunun TA'dan daha büyük oluşu.

  7. #107
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Transalpe yandan bakınca çok güzel duruyo ama önden berbat.Far batırmış görüntüyü.Vstorm tipte 10 basar transalpe.

  8. #108

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Haklısınız Vstrom un görsel dizaynı kesinlikle daha iyi TA teknik olarak Vstrom u katlayamayacağı ve en fazla onunla aynı olacağına göre görüntü fazlasıyla tercih Vstrom olmalı, TA ise daha çok arazi tarzını benimseyenleri memnun edeceğe benziyor

  9. #109

    Üyelik
    28 Şubat 2008
    yaklaşık 3 senedir aktif motosiklet kullanırım. V-stormdan tek şikayet boyunun yüksek olması onun dışında en ufak bir şikayet dahi duymadım

  10. #110
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Peki arkadaşlar v-stromunu satıp ABS'li v-strom almak niye. İnsanlar motorunu satarken zarar eder. Biraz öyle zarar etmiş oluyorsun, birde ABS liyi alabilmek için bir sürü para ediyorsun. Değermi acaba? Yani ABS'li olması bu derece şartmı? Mesela ağır makine yağmurda çok riskli oluyor vb. bir nedeni vardamı birçok insan satıp ABS li versiyonunu alıyor
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  11. #111

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    ABS sistemi, frenleme anında tekerleri kilitler iseniz, yaptığınız hatayı telafi edip, tekerlere dönmesi için müsade eden bir sistem.
    Şahsen ben 2 senedir motosiklet kullanmama rağmen, ben panik frenlemede tekerleri kilitlemem diyemiyorum.

    Kişisel bir tercihtir bence ama ben teknolojiye güvenen kullanıcılardanım. Ve VStrom alsam ABS'li olanını tercih ederim.

  12. #112

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    Alıntı modify adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaklaşık 3 senedir aktif motosiklet kullanırım. V-stormdan tek şikayet boyunun yüksek olması onun dışında en ufak bir şikayet dahi duymadım
    Yaklaşık 13 senedir aktif motosiklet kullanırım. v-stromdan tek şikayetim boyunun daha alçak olması Ben de tam tersine yüksek seviyorum... Özellikle yerden açıklık.. Kaldırıma transalp'de olduğu kadar rahat çıkamıyorum. Bir de sele yüksekliği fazla olunca trafik içinde giderken 2-3 araba önümü görmemde iyi fayda sağlıyor.

  13. #113

    Üyelik
    28 Şubat 2008
    Alıntı EnduroDeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 13 senedir aktif motosiklet kullanırım. v-stromdan tek şikayetim boyunun daha alçak olması Ben de tam tersine yüksek seviyorum... Özellikle yerden açıklık.. Kaldırıma transalp'de olduğu kadar rahat çıkamıyorum. Bir de sele yüksekliği fazla olunca trafik içinde giderken 2-3 araba önümü görmemde iyi fayda sağlıyor.
    boyu 1.75 olanlar için konusuyorum tabi

  14. #114

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    Alıntı modify adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boyu 1.75 olanlar için konusuyorum tabi
    Tahmin etmiştim Kimisi de tek ayak kullanıyor...
    Ben kawasaki KLE500 ikinci el alacaktım bi zaman.. Adam daha motoru yeni almış ve daha hiç kullanamadan satıyordu.. Hayrola yeni almışsınız, niye bu kadar çabuk satıyorsunuz dedim.. "Boyum yetmiyor" dedi

  15. #115
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Mart 2005

    bence far gusel

    bence her sey yerlı yerınde olmus. honda moda yaratıyor. bundan sonrakı cıkacak yenı modelelr hondayı ornek alacaktır.. ön lastıgın kucultulmesı ıyı olmus sehır ıcınde de kullanıslı .. sanırım cıft far ve genıs goruntu ınsanların hosuna gıdıyordu ama bundan sonra daha derlı toplu modeller one cıkacak

  16. #116
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Motoplus fuarı sonunda sonunda ufukta görünmeye başladı. Aksilik olmaz gidebilirsem yeni TA ve V-stromu birebir fiziken inceleyip biraz daha kesin fikirlere sahip olmaya çalışacağım. Aklım hala karışık. Bide 2009 v-stromda yeni renkler var. Siyah simsiyah olmuş. Çok sevdiğim titanyum grinin jantlarıda gri olmuş ki hiç sevmedim. Jantta siyah cok hosuma gidiyor nedense. Turuncusuda var. Süper olmuş ama sanki Heeeyyt ben farklıyım ben asiyim falan diyen birisi alır sanki onu. Turuncuya alışık değilim hiç. Ama düşünebilirim. Bide beyaz var sanki Yamaha TDM900 ü andırıyor gibi geldi ama o rengi hiç düşünmem, polis motoru gibi bir his uyandırdı bende. Birde Suzukinin Gebzedeki merkezini 2009 fiyatları için aradım henüz açıklanmadı dediler.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  17. #117
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    ikiside iyi ancak transalpin ön farı göz alıştıkca daha iyi gelecektir zamanla...

  18. #118

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .
    .
    . Birde Suzukinin Gebzedeki merkezini 2009 fiyatları için aradım henüz açıklanmadı dediler.
    DL için benim tahminim en az 20.000TL olur.

  19. #119

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul_Avrupa Yakası
    Motosikleti
    piaggio x9 evolution
    konu hortlamış madem hayatımın aşkını açıklıyorum

    v-strom DL650 bu motor rüya gibi umarım birgün sahip olurum. .
    [COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]

  20. #120
    tatlisert45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Dominar 400UG
    v strom diyorum hiçbir eksiği yok en çok hoşuma giden yeri ise jantlar ın celik jant olması saygılar
    Hissettiğin gibi yaşa...


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler