Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangisi ???

Katılımcı sayısı
27. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • cbf 1000

    17 62.96%
  • fazerS2 / A

    10 37.04%

cbf1000 vs fazerS2/A

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Önecelikle merhaba,
    Haftaya çarşamba gününe kadar gerçekleştirmem gereken bir seçimim var. Suan kullandığım pan-europan ın trafik sıkıntısından ve yaşım için biraz fazla oturaklı bir motor olmasından dolayı değiştireceğim. Aklımdakı modeller fazerS2a ve cbf 1000. Cbf 1000 için hep güzel şeyler söyleniyor fakat fazer ın da tipini daha çekici buluyorum. Fakar hangisinin daha kuvvetli ve oturaklı olduğu benim için çok önemli.(pan europan 328kg fakat 137hp - bana bu gücü aratsın istemiyorum. Alacağım motor beni en azından 3-4 yıl götürmeli) Agırlıkları 200 cıvarı olduğundan çok hafif geleceklerinden korkuyorum. Eski kasa transalp e bindiğimde bisiklet gibi geliyor çünki. Bilenler ve fikri olanlardan yardımlarını rica ediyorum. 2 gun içinde cbf için deneme sürüşüne gideceğim ama fazer ın + ve - lerini pek bilmediğimden sizin de benim için kıyaslamanızı rica ederim.
    İyi günler






    Honda CBF 1000 Teknik özellikler:

    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor hacmi (cc) 998
    Silindir çapı& strok (mm) 75x56.5
    Sıkıştırma oranı 11 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Max güç (ps @ dev/dak) 98 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak) 97 / 6500
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2155x780x1240
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
    Sele yüksekliği (mm) 795 (±15)
    Yerden açıklık (mm) 130
    Yakıt kapasitesi (litre) 19 (4lt yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka 6 kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
    Arka 160 / 60 ZR17 M/C (69W)
    Süspansiyon Ön 41mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
    Arka Gaz şarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Arka 3 piston kaliperli 240x6mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık 228 kg

    Yamaha FazerS2/A Teknik Özellikler
    Motor
    Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
    Silindir hacmi 600 cc.
    Çap X Strok 65.5 X 44.5mm
    Kompresyon oranı 12.2 : 1
    Maks. gücü 98 HP-12.000 devirde
    Maks. Tork 6.44 kg-m-10.000 devirde
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Grup enjeksiyon tipi
    Debriyaj tipi Islak, çok diskli
    Ateşleme TCI
    İlk çalıştırma Elektrik marşlı
    Vites kutusu 6 vites
    Tahrik Zincirli
    Şase
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon Maşa
    Ön teker hareket mesafesi 130 mm.
    Arka teker hareket mesafesi 130 mm.
    Ön fren Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren Tek disk, f 245 mm.
    Ön lastik 120/70 ZR17 M/C (58W)
    Arka lastik 180/55 ZR17 M/C (73W)
    Boyutlar
    Boyutlar (UxGxY) 2.095 x 750 x 1.215 mm.
    Sele yüksekliği 795 mm.
    İki teker arası mesafe 1.440 mm.
    Min.Yerden yükseklik 130 mm.
    Ağırlık 191 kg.
    Yakıt kapasitesi 19 litre (3.6 litre yedek)
    Yağ kapasitesi 3.4 litre

    Birde bunlara ek olarak ABS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Pan'dan inip Fazer'a binmeyi planlıyorsun... Garip...
    Üç boyoz bir kola

  3. #3
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Bu arada söylemeyi unuttum buna benzer 2 kıyaslama yapılmış hepsini okudum fakat kafamdaki pan-european dan sonra bana nasıl bir his vereceği hakkında büyük tereddutlerim var. Benim için max. hızdan çok tork önemli.

    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pan'dan inip Fazer'a binmeyi planlıyorsun... Garip...
    Yaşımla pan-european ı bagdaştıramıyorum. Aslında ben bağdaştırıyorum da kim gorse bu senın mi baba motoru falan diyorlar. Benim de trafikteki sorunlarım ayrıca benzin ve vergi bakımından avantajlardan dolayı boyle birşey düşündüm.

  4. #4
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    fazer şehir içi kullanmda hiç hoş bir makine değil,sadece yüksek devirlerde ve uzun yolda zevkli oysa cbf serileri her devirde yüksek güç üretir daha konforludur hele bu 1000 olunca kesinlikle 1000derim

  5. #5
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Alıntı L.SAHİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fazer şehir içi kullanmda hiç hoş bir makine değil,sadece yüksek devirlerde ve uzun yolda zevkli oysa cbf serileri her devirde yüksek güç üretir daha konforludur hele bu 1000 olunca kesinlikle 1000derim
    fikrin için teşekkürler. Pek bir dikkat çekemedim zaten cevaz geliyor
    cbfebin sanada ayrıca teşekkurler

  6. #6

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Pan'dan sonra Fazer'ın düşük devirlerdeki güçsüz hali seni rahatsız edebilir. Ayrıca yüksek devir kullanma durumunuda gözönüne almalısın. Her 2 motorda 98 bg güç üretiyor ama Honda bunu 8000, Fazer'sa 12000 devirde veriyor. Bunlar ciddi farklar. Pan iri gövdesine rağmen oldukça seri bir motor, daha ince ve çevik ama aynı güçte bir motor olarak ben kesinlikle Honda'yı öneririm. Tasarım açısından Fazer tabiki önde ama sürerken tasarım keyif vermiyor
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  7. #7

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Honda CBF 150 Honda Dylan 150
    Honda CBF 1000

  8. #8
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Çok teşekkurler.
    Kullanım bakımından hepinizin dediği gibi cbf daha mantıklı görünüyor.

  9. #9

    Üyelik
    29 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    AFRİCA TWİN OLMASINI İSTİYORUM
    Evet diğer arkadaşlarında dedikleri gibi,şehir içi ve dış farketmez sen st 1300 zü seçtiysen rahatlığına düşkün birisin.Burada sana benzer rahatlığı cbf1000 sunacaktır.Hem konfor olarak eskisine daha yakın hem agırlıkda senin için önemli olduğundan eskisine daha yakın.Tercihin hondadan yana olsun pişman olmazsın
    MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.

  10. #10
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Alıntı ESAD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet diğer arkadaşlarında dedikleri gibi,şehir içi ve dış farketmez sen st 1300 zü seçtiysen rahatlığına düşkün birisin.Burada sana benzer rahatlığı cbf1000 sunacaktır.Hem konfor olarak eskisine daha yakın hem agırlıkda senin için önemli olduğundan eskisine daha yakın.Tercihin hondadan yana olsun pişman olmazsın
    teşekkur ederim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler