Dl-650 V-Strom & Kle650 Versys
-
Daha önceki topik uygun açılmadığı için yeni başlık açmayı uygun gördüm. 650 cc, çift silindirli, enduro-touring klasmanında, injeksiyonlu, yeni teknolojiye sahip, rakip sayılabilecek motorlar.
SUZUKİ DL-650 V-STROM
Motor
Tipi
4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, çift buji, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV
Sübaplar
4, silindir başına
Soğutma sistemi
Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi
645 cm3
Çap
81,0 mm
Strok
62,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,5 : 1
Maksimum güç
67 hp / 8800 dd
Maksimum tork
60 Nm / 6400 dd
Aktarma
Tipi
Zincirli
Şanzıman sıralaması
6-vites
Elektrik
Ateşleme tipi
Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi
Elektrikli marş
Ölçüler ve kuru ağırlık
Toplam uzunluk
2290 mm
Toplam genişlik
840 mm
Toplam yükseklik
1390 - 1420 - 1450 mm (ön cam yüksekliği ayarlanabilir)
Aks arası mesafe
1555 mm
Zeminden yükseklik
165 mm
Sele yüksekliği
820 mm
Kuru ağırlık
194 kg (197 kg ABS'li)
Yakıt depo kapasitesi
22 Litre
Şasi
Ön süspansiyon
Yay ön yükleme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon
Eklem tip, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Ön fren
Çift disk, (ABS versiyonu da mevcut)
Arka fren
Disk (ABS versiyonu da mevcut)
Ön lastik ölçüsü
110/80-R19 M/C (59H) Tubeless
Arka lastik ölçüsü
150/70-R17 M/C (69H) Tubeless
KAWASAKİ KLE 650 VERSYS
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 10.6:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
MAKSİMUM GÜÇ/TORK : 64 PS/8.000 rpm / 61 N.m (6.2 Kgf.m)/6.800 rpm
KARBURATÖR : Enjeksiyon 38mm x2 (Keihin)
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 25' / 108 mm
SÜSPANSİYON ÖN/ARKA : 41 mm teleskopik çatal / Ayarlanabilir Arka Amortisör
LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17
FREN ÖN / ARKA : Çift Disk 300 mm,çift piston kaliper / Tek Disk 220 mm,tek piston kaliper
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 150 / 145 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2125 x 840 x 1315 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1415 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 840 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 19 Lt
KURU AĞIRLIK : 181 Kg
MENŞEİ : Japonya
Kullanan, bilgi sahibi olan kişilerin yorumlarını bekleriz
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Reklamlar
-
bu grubun içerisine yeni HONDA transalp XL 700 de girebilir diye düşündüm,hem V twin hemde teknik karnesi çok benzer verileri içeriyor.
http://img116.imageshack.us/img116/3...2008195ao8.jpg
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
TA'ın elimizde sadece teknik verileri olması, ayrıca bir önceki topikte özellikle bu 2 modelin karşılaştırılma isteği sonucu, bu şekilde açtım. Yeni TA gelsin, onuda değerlendiririz.
Sv biraz ufak kalıyo Pınarcım. Büyük abilerinin arasında ezilmesin
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
bence kesinlikle v-storm rakip tanımaz
-
tapıkıde SUZUKİ DL-650 V-STROM
-
suziki DL STROM tek geçerim abi kibar kaslı istanbul trafiğine uygun kaba değil aynı zamnada uzun yol motoru fuarda baktım çok beğendim önümde adamın biri geldi verdi kaporayı aldı bitane yaa bende öle baktım fotoraf çektim işde
-
2004 DL 650 Vstrom sahıbıyım bu motorun olumlu yönlerinı sıralarsak
1. yakıt olayı (22 lt ile 450 km cıvarı)
2. sehır ıcı kolay kullanım
3. arazıde super performans
4. uzun yolda keyıflı bır surus
5. rahat yolcu selesı
6.yakışıklı bır makına )
daha ne dıyım kı anlatılmaz yasanır
pınarcım burası safkanların topığı adresı karıstırdın galıba
[B]BMW R 1200 GS[/B]
[B]O Benim Herseyim [/B][B]Başkası yalan [/B]
-
sadece yeni transalp değil yeni F650 yi de katmak gerekir ama Kaiserin amacı farklı, deutschland deutschland über alles demek için açmış topiği
İşin şakası bir yana önceki topictede yazmıştım; v storm kaba ve eski ama kendini kanıtlamış bir motor, versys ise sınıfını bulamamış, Türkiye distribütörünün tarafından yanlış stratejileri yüzünden gerçek bir seçenek olamamış ancak modern, zevkli ve adı gibi çok yönlü bir motor. Bence teknik olarak bir handikapı endurodan çok naked gibi durmasıdır.
Ben F650 GS kullanıyorum ve gözüm versys te, vstorm benim için hiçbir zaman bir alternatif olmadı.
-
Pınarcım cc olarak değil, boyut olarak biraz ayak altında kalıyorsun malum
Bırakın binmeyi, henüz grenajına bile dokunamadığımız makinaları şu anda buraya koymanın bir anlamı yok bence.
Beni az çok tanıyanlar polemiğe girmediğimi, gayet objektif olduğumu bilirler. Volkan, bu üst cc karşılaştırması olsaydı R1200 Gs Dl 1000'den iyidir diye yorum alırdın benden. Selamlar,
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
08 Aralık 2007, 12:58
#10
vstorm un ne olduğu bile belli değil çok cirkin bi motor,koca kafalı bisey versys çok yakışıklı ve yenilikci duruyor
-
08 Aralık 2007, 13:13
#11
TanImsIz adlı üyeden alıntı
vstorm un ne olduğu bile belli değil çok cirkin bi motor,koca kafalı bisey
versys çok yakışıklı ve yenilikci duruyor
Güzellik göreceli bir kavram öyle deme bence..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
08 Aralık 2007, 13:59
#12
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
08 Aralık 2007, 18:30
#13
Kesinlikle her ikisi de Enduro değil.Bu nedenle Transalp ve F 650 ile kıyas da edilemezler bence.Ama her ikisi de kendi sınıfında güzel motorlar tabii.
-
08 Aralık 2007, 18:54
#14
Tabii ki her ikisi de "Toprak yolda da gidebilen TOURING".(Arazi demiyorum buraya dikkat lütfen) Melez makinalar bunlar ve Enduro ile karıştırılmamalı. Ama illa ki seçim dersen ben DL derim.
-
09 Aralık 2007, 02:07
#15
:)
Versys
maddi durumum elverdiği anda almayı düşünüyorum
2003/2004 model TA GS fiyatına 2007 Versys alınabilliyor...
[B][COLOR="Red"][CENTER]sonun başlangıcı :)[/CENTER][/COLOR][/B]
-
09 Aralık 2007, 02:34
#16
sarrrman adlı üyeden alıntı
2003/2004 model TA GS fiyatına 2007 Versys alınabilliyor...
Demek ki TA ve GS, Versys'ten iyi
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
09 Aralık 2007, 03:22
#17
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
09 Aralık 2007, 03:39
#18
:)
değerlendirmeyi buna göre yaparsak haklısın ;)
bu durumda Türkiye de bulunan en iyi otomobiller
şahin doğan toros
2. elde en çok onlar prim yapıyor ...
[B][COLOR="Red"][CENTER]sonun başlangıcı :)[/CENTER][/COLOR][/B]
-
09 Aralık 2007, 04:00
#19
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
11 Aralık 2007, 23:05
#20
Versys'le buralara gidemezsin, en büyük fark bu işte
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler