Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Eski model 600cc motor alınır mı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Alper600RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR650F
    Arkadaşlar merhaba. Konu açamak istemezdim ama geçrekten işin çıkılmaz noktasındayım. Bajaj rs200 kullanıyorum. bayadır motor bende artık iyce tecrübelendiğimi düşünüyorum 600 cc ss motorsiklet kullanmak istiyorum artık. Bu konuda bütçem 30 bine kadar var zorlasam en fazla 33 falan olur. bu fiyat aralığında olan motorlar 50 bin 60 bin km de 2008 2009 2006 model falan oluyor.. internette okuduklarımda ise kimi eski model alma bela olur masraf çıkarrtır motordan soğursun demiş kimi ekspertiz raporuna göre alınmalı değiş kimi motor önemli demiş inanın kafam çok karışık biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi bütün yorumlarınızı özenle okuyacağım sürekli kontrol edeceğim. lütfen bi öneri sunun abi bana artık motordan soğudum her gün sahibindende takılmakdan bıktım


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    çok eskiye bakma cbr650f alırdım ben olsam 40-50 binde al temizse ne olucak

  3. #3
    dogukanb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2018
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Cbr 600fa bence alınabilir

  4. #4
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Ninja 250r
    Katılıyorum 2008/2013 arası Cbr 600FA alınabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

    Ss şart değilse z800 - ST675r - fazer8 - cb650f gibi 2011 ve üstü birçok model alınabilir bu bütçeyle

  5. #5
    Alper600RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR650F
    600fa da güzel makine ama ben 600rr gsxr 600 srad r6 düşünüyorum. r6 istediğim fiyattta istediğim kasa yok o yüzden bakmıyorum bile.

  6. #6

    Üyelik
    22 Ağustos 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tracer 700
    Hiç uğraşma kardeşim o bütçeye al temiz bir mt07 en az 2 yıl tüm gazını alır senin.
    gckumbasar bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yok
    33 bin TL bende olsa bugün gider aşağıdakini alırım. 10 yıllık 4 silindirli 600 cc çöplere para verme.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...83305103/detay
    newmoto76 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alma..üzülürsün.. 600 cc ss makina birde üzerine yaşlı makina çok gereksiz.. Arada piste çıkıcam diyosan al..Ama Trafik için dünyanın en gereksiz motosikleti bunlar..

  9. #9
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    İlk önceliğin ABS olsun, sonra bütçene göre en iyi tercihi yap benim fikrim. ABS'siz alma babuş, Allah korusun.

    Motorunu aldıktan sonra kendi motorunla alacağın bir hakimiyet eğitimine katıl, sonra bütçeni ayarlayıp yol eğitimi. Motoruna alışınca(5000 km) piste de girmek isteyeceksin, imkanlarını zorlayıp CSS Seviye 1-2'i mutlaka al.

    Lütfen motosikleti bir ömür boyu süreceğini unutma ve bütçe ayarlamanı ona göre yap. Eğer bu saydıklarımı yapamıyorsan şu an için ertele, 1 yıl sonra tekrar bak.

    Yolun açık olsun, unutma büyük güç büyük sorumluluk ister
    SRDR KTM 390 ve Alper600RR bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    01 Eylül 2006
    iyi bir ustan varsa alınır yoksa bir motor parası bile harcatırlar adama. Yani motor meselesi değil usta meselesi


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)