Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

honda activa

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Mart 2006
    bilgiler için çok tşk ederim.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    mkcelikkol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBR1000RR'07
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    abi sen anlamadın resim çekmek iş değil ben alırım motoru çatıya koyar resmini çekerim ama motorla çatıya çıktım dersem yemezler bizde resimler fake demiyoruz zaten o motor o kayalarda gitmez diyoz ...yemedik yani senin anlayacağın....

    allahtan ağrı dağında resmi yok ağrıya çıktım dersin yoksa
    sayin bbrr (adini bilsem adinla hitap ederdim)
    bir konuda haklısın. kayalarin uzerinde ki fotograflar icin motorun uzerinde degildim. ama motoru kimi zaman iterek, kimi zaman cekerek oraya kadar gittim. (senin catiya cıkartma misali )
    burda onemli olan activa ile engel tanımazsın

    saka bir yana diger fotograflarda mesela o kayaliğın arasindan gecerken falan motorun hakkını yemeyelim beni bile tasidi. gerci o zaman simdikinden 20kg daha hafiftim

    herkese iyi aksamlar,

    unutmadan,
    bence en iyi motor bindigin motordur.


    bunu neden soyledigimi bende bilmiyorum, sadece icimden geldi
    tedbirli olmak pisman olmaktan daha iyidir

    http://www.bikepics.com/members/mkcelikkol/

  3. #23
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    çelikkol yapma din kardeşiyiz kaya tırmanışı yaptı yazmışın ciddiye alıp alacaklar o motoru sonra toprak yolda gittim de anlarım dere yatağı diyon activa dere yatağında nasıl gider gücü yetmez oraya motoru koyupta resim çekmeyle olmuyo son resimdeki yere cross motorlar bile girse zorlanır activayı gasgas yapmışın valla
    haklısın abi. benim 110ft iki kişi bile activayı geçiyor denedik özellikle. benim ibreye göre activanın son hızı 70km/h. ayrıca kayalara çıkmaz rampalarda bayılıyor motor resmen. sadece adı honda bence hondanın en berbat motoru. innova desen tamam derim.

    rampa çıktı diye motor iyi denmez. benim motorda çıkıyor. activadan hızlı olmasına rağmen bayılıyor rampalarda. bizde çok gezdik ama motor süper alın demedik yani. bende motoru kaldırıyorum bahçeye koyuyorum merdivenden indirip ama motor merdivenden bile indi demiyom
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  4. #24
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    unutmadan,
    bence en iyi motor bindigin motordur.
    valla buna diyecek bişi bulamadım senin motor f 650 gs olunca buurda saygı duyarız...
    ha bu arada adım Barış

    ichallein hemen arkasına aynı avatar başka nickle shadow45 hayırdır...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  5. #25
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    arkadaşlar.. yapmayın gözünüzü seveyim tamm activa daha taşa tırmanamaz o kesin ancak fotoğrafları gördünüzse ve oralara motor bi kamyonetin arkasında çıkarılmadıysa. tali yol çakul yol dahi olsa gitmiş demektir.. yani kısacası tepe yollarında dağ yollarında servist ilastik tamiriydi gibi yardımın olamayacağı yerlerde çekilmiş bu fotoğraflar.. bu da activanın sorunsuz alet olduğunun kanıtıdır.
    geçen yıl activayı istiyordum ço karaştırdım. 1 sayfada bi arkadaş özelliklerini yakıtını felan net olrak vermiş tekrar yazmicam. ortak görüş ise ucuz kullanım maliyeti ve dayanıklılıktı. hız aranıyorsa maliyetine bakmadan BWS al derim ben. oyle bi alet yok gazlarken düşüyordum az daha.ancak activa eminim bu zor şartları aşmıştır. zaten tüm kuryelerin tercih sebebide budur yoksa ucuz bi scooter değil ilk alımda.
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden*** şam piiii yonnn ***

  6. #26
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    muritu
    kuryeler acitiva değil genelde ybr155 cg125 gibi vitesli modeller tercih ederler. activa genelde pizzacılarda var. pizzayıda dağa taşa götürmediklerine göre sorun yok zaten. mobilet de çıkar oralara ama belli bi limiti vardır. dayanıklıdır ama rampalarda diğerlerinden yetersiz.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  7. #27
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    muritu

    bizim amacımız kimseyi kötülemek değil ama 100 cc bir motora 125 cc parası verip almak akıl karı değil sadece bunu anlatmak istedim..benim bir önceki sayfada ki ilk mesajıma bakarsan bu motor hakkında ki bilgimin teorik değil pratik olduğunu görürsün...bu arada hatırlatması beat ve activa aynı motora sahip sadece kasaları farklı modeller activa metal kasalı beat plastik kasalı..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  8. #28
    mkcelikkol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBR1000RR'07
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı
    haklısın abi. benim 110ft iki kişi bile activayı geçiyor denedik özellikle. benim ibreye göre activanın son hızı 70km/h. ayrıca kayalara çıkmaz rampalarda bayılıyor motor resmen. sadece adı honda bence hondanın en berbat motoru. innova desen tamam derim.

    rampa çıktı diye motor iyi denmez. benim motorda çıkıyor. activadan hızlı olmasına rağmen bayılıyor rampalarda. bizde çok gezdik ama motor süper alın demedik yani. bende motoru kaldırıyorum bahçeye koyuyorum merdivenden indirip ama motor merdivenden bile indi demiyom
    ya sahip oldugum en ozel motor olan activa nın gururu oksansın diye anılarımızı paylastık amma dalga gectiniz ya. uzuldum bak simdi.

    sevgili Baris,
    Marmarise selamlar. oralara gelmek istiyorum bu yaz. oyle birsey gerceklesecek olursa tavsiyelerini bekler, tanısmak isterim...

    herkese iyi bir hafta dilerim...
    tedbirli olmak pisman olmaktan daha iyidir

    http://www.bikepics.com/members/mkcelikkol/

  9. #29
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    ya aradaşlar ben yanlı şsöyledim kuryeler den çok servisler kullanıyor evet .ama bu motorun dayanıklılığının kanıtına örnekti. bende kullandım, ve çook kişiyle görüştüm. activayı gözümü kapar alırım sorun çıkarmaz az yakar. hız sorunu diyorsanız evet. ancak motor honda ve 2 kişiyle rampada rahat çıkar netekim MKÇELİKKOL çıktığını söylüyor. ön boşluğunda yük taşır sorunsuz kullanırsın. ama tercih kişilere kalmıştır tabii. saygılar.
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden*** şam piiii yonnn ***

  10. #30
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı mkcelikkol adlı üyeden alıntı
    ya sahip oldugum en ozel motor olan activa nın gururu oksansın diye anılarımızı paylastık amma dalga gectiniz ya. uzuldum bak simdi.
    arkadaşım sen de resimdeki kayalara bak bi de motora. çıktı zorlanmadı değil çıkardım denir. gerçekçi olup da kırıcı olduysam napabilirim. kayalara bakarsan motorun kendi gücüyle çıkamayacağını anlarsın zaten.
    arkadaş activa nasıl diye sormamış bi kıyaslama yapmış.

    işte meşhur kayalar
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  11. #31
    mkcelikkol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBR1000RR'07
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı
    arkadaşım sen de resimdeki kayalara bak bi de motora. çıktı zorlanmadı değil çıkardım denir. gerçekçi olup da kırıcı olduysam napabilirim. kayalara bakarsan motorun kendi gücüyle çıkamayacağını anlarsın zaten.
    arkadaş activa nasıl diye sormamış bi kıyaslama yapmış.

    işte meşhur kayalar

    guzel fotograf walla


    herkese gunaydinlar, iyi gunler arkadaslar
    tedbirli olmak pisman olmaktan daha iyidir

    http://www.bikepics.com/members/mkcelikkol/

  12. #32
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50


  13. #33
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bu..bu..nedir bu mevlut dostum?
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  14. #34
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    bende merak ettim nedir mevlut =)
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  15. #35
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    bu nedir evet çok güzel bir soru açıklamayı unutmuşum kusura bakmayın karşımızda lahmacun pide salonu var activanın arka kaporta çıkmış yolda giderken hep ses çıkarıyormuş saç olduğu için bende bi el atayım dedim taktım kasayı otutturdumm dedim sizlerle paylaşayım hem tanımış olursunuz görmüş olursunuz dedim activanın içi nasıl die merak edenler vardır

  16. #36

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha BWs
    Merhaba scooterda en kalitelisi bence YAMAHA BWs100.Bu çok göreceli bir kavram fakat yapılan testler,kullanım sonuçları, parça dayanıklılık, kaza v.b. gibi tüm sonuçlar dikkate alındığında bws açık farkla önde gider.Ayrıca bws nin kalın geniş tekerleği ve süspansiyonlarının rahatlığı çoğu kazaları önleyen türden.çukurlardan bu motorla transit geçebilirsiniz.ayrıca istanbul şehir içindeki tümseklerde durmayı bırakın yavaşlamanıza bile gerek yok.ben hiç yavaşlamadan direk geçiyordum ve hiç sarsmıyor çook rahat.frenleri ani frenlerde yumuşak (otobüs kamyonlardakı RETARDER gibi) çok rahat hissettirmeden durmanızı sağlıyor.frenler hatasız ve sağlamdır.

    BWs nin ivmelenmesi çoooook yuksek olduğundan aşırı seri ve güçlü bir motordur.rampada iki kişi bile aniden hızlanabilen bir motor.kaliteli malzemeye sahiptir.şık bir motordur.düşerseniz plastikleri kırılmaz.üzerinden araba geçmesi gerekır kırılması için.
    DEZAVANTAJI: BWs benzini koklamaz içer demişti biri aynen öyle.otomobil kadar yakar.Km de 100 120 kuruş arası yakar.Fakat kesinlikle hakkını verir.İki zamanlı motora sahiptir.benzine ilave motor yağı koymalısınız.


    Torununuza miras bırakabilirsiniz...ömürlük bir motor bws 100..SAYGILARIMLA....

  17. #37

    Üyelik
    02 Aralık 2009
    lo yazı yazın

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Haziran 2010
    kardeş kymco hepsinden güzel eğer scooter düşünüyorsan al bi 125 lik kymco gez toz banamısın demez motor

  19. #39
    zor999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    MONDIAL 100 KH
    honda activa konforlu,fakat hızlanmada yetersiz ne de olsa scooter.mondeal 100 kh hızlanmada daha iyi,rampadada.fakat güvenlik ve konfor hondada.

  20. #40
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı zor999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda activa konforlu,fakat hızlanmada yetersiz ne de olsa scooter.mondeal 100 kh hızlanmada daha iyi,rampadada.fakat güvenlik ve konfor hondada.
    Tamamdır.. Kaptım ben işi


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler