Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi çok güzel açıklamışsın Tek anlamadığım nokta Honda CRF250

    - Displacement______: 249.0 cc

    - Power (claimed)____: 32 hp @ 11,000 rpm

    - Bore & Stroke______: 76.8 mm x 53.8 mm

    - Compression Ratio___: 13.2:1

    - Sprockets_________ : Front : 13T - Rear : 49T

    - Weight____________ : 103 kg ... ...

    Böyle bi alet diilmiydi bu, 2013' te ehlileştirmişler mi, tam çözemedim

    Rica ederim.

    Klr'de ayak marşı mevcut ama Klx S'de mevcut değil.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Kickstarta ne ihtiyacın var anlamadım. Gayet gereksiz. Dağın başında akün biterse ihtiyacın olacak. Boyle durumlarda araç vurdurulur sorun olmaz.

    Ayrıca KLX enjeksiyonlu. LİNK



    Şase ve Arka Salıncak
    KLX250’in boru şekilndeki yüksek gerilimli çelik şasesi hafif ve ince bir yapıya sahiptir. 26.5 derecelik dökme açısı ve kısa dingil mesafesi zorlu koşullarda bile hızlı direksiyon hakimiyeti sağlar. Yeni hafif ve sert alüminyum D tipi arka salıncak yaylanmayı azaltmayı sağlar. Yeni KX yarış tipi zinicr ayarlama zincir gevşekliğini önler, ve tekere aktarılan gücün kaybolmasını önler. Ergonomisi
    Düşük sele yüksekliği ( süspansiyonun düşürülen stoku ile) kullanıcının yerle temasını kolaylaştırır. Revize edilen gidon diktir ve kolaylıkla hakimiyet sağlar. Bu rahat pozisyon ile motosikletin kolaylıkla kullanılmasını sağlar. Ayaklıklar motosikletin orta merkezine yakın konumlandırılması ile motosikletin kolaylıkla kavranması ve muhteşem oturuş pozisyonu edinilmesini sağlar. Bu özellikle Off-Road kullanımlarda işe yarayan bir özelliktir. Yeni sele yapısı ile kullanıcı kolaylıkla motosiklete adapte olması sağlanır.



    Far
    Ön kafa grenajı ve iki lambalı far dizaynı KLX’ e agresiv bir görünüm sağlar. Tamamen Dijital Gösterge
    Tamamen dijital gösterge kolaylıkla okunabilir. Dijital takometre, saat, dijital hız göstergesi tur ölçer özellikleri göstergede mevcuttur. Yakıt enjeksiyonu ve düşük yakıt seviyesi göstergesi lambasıda mevcuttur.



    Süspansiyon
    43 mm ters çevrilmiş ön çatal 16 çeşit süspansiyon ayarı bulunmaktadır. Ön çatal tipi amortisör yağının hava almasını minimize eder. KX-tipi ön çatal koruyucuları, amortisörleri taş, kum vb. dış etkenlerden korur. Uni-Trak arka süspansiyon, yolu kolay kavrama ve harika absorpsiyon sağlar. Gazı arka amortisör 16 çeşit süspansiyon tamamen ayarlanmabilme özelliğine sahiptir. Süspansiyonun tamamen yeni bağlatıları ve revizasyon ayarları motosikletin ön ve arka sallantılarını azaltır, sonuç olarak durağanlık sağlar ve dönüşlerde diklik sağlar. Egsoz Sistemi
    Yeni KLX tamamen paslanmaz çelik egsoz sistemine sahiptir. Peket biçindeki katalizörü (susturucu içine yerleştirilen) ve ara hava sistemi, Euro III emisyon sistemine bağlı çalısır.



    Yakıt Enjeksiyonu
    Gösterdiğini performansı ile KLX250’nin yakıt enjeksiyon sistemi ultra-atomize 10 delikli) enejektörü ile çalışır. Sonuç olarak pürüzsüz motor performansı sağlar, özellikle günlük kullanım devirlerinde. Orta devirden itibaren, motor kolay ve hızlı şekilde devir alır. Bunun haricinde, yakıt enjektörü, düzgün emisyon, kolay marş ve yakıt ekonomisi sağlar.
    halilom bunu beğendi.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    testte kullanılan KLX 250 nin düşük model olması lazım ,2010 sonrasında KLX 250 ler enjeksiyonlu ve genel olarak düşük oktanlı ve pis benzin kullanılmadığı sürece enjeksiyon sorunu yok.
    Türkiye'de Yamaha ve KLX arasında sıfır km de 4.000 Tl.civarında fark var,arada da 11 hp.
    Ben KLX kullanıyorum,memnunum,oldukça gösterişli ve verimli.Fiyat/kalite/verim oldukça iyi.
    Ahmanamra bunu beğendi.

  4. #24
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Çok ağır arazi deneyimim olmadı ama şöyle bir durum var arazide her daim vurduracak yer bulunamayabilir Yav kelimede her yere çekmeye pek müsait affola . YAni kastım akün bitti arazide devam etmek zorundasın ki arazide düşmesi kalkması dereden geçmesi stop ettirmesi falan illaki olucak her seferinde vurdurmak için bayır aşşa yer bulma derdi var o bakımdan . Birde ben vurdurmayı bilmiyom Neyse dediğin gibi çokta kullanılan bir durum değil elbet ama bence arazide gezecek adam için olmazsa olmazlardan biri nacizane fikrim .
    OnrMRT ve KutlayGül bunu beğendiler.
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  5. #25
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok ağır arazi deneyimim olmadı ama şöyle bir durum var arazide her daim vurduracak yer bulunamayabilir Yav kelimede her yere çekmeye pek müsait affola . YAni kastım akün bitti arazide devam etmek zorundasın ki arazide düşmesi kalkması dereden geçmesi stop ettirmesi falan illaki olucak her seferinde vurdurmak için bayır aşşa yer bulma derdi var o bakımdan . Birde ben vurdurmayı bilmiyom Neyse dediğin gibi çokta kullanılan bir durum değil elbet ama bence arazide gezecek adam için olmazsa olmazlardan biri nacizane fikrim .
    arazi için bence bu motor çok iyi ama şehirde kullanılmaz

    http://www.youtube.com/watch?v=14yapHIb4Eo

  6. #26
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Niye kullanılmasın ki ?
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  7. #27
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye kullanılmasın ki ?
    linkteki motoru söylüyorumfar yok plaka yok

  8. #28
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Hee pardon kardeş fark etmemişim. O motor zaten kx 250 2 zamanlı Aşar bizi
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  9. #29
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı Ahmanamra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok ağır arazi deneyimim olmadı ama şöyle bir durum var arazide her daim vurduracak yer bulunamayabilir Yav kelimede her yere çekmeye pek müsait affola . YAni kastım akün bitti arazide devam etmek zorundasın ki arazide düşmesi kalkması dereden geçmesi stop ettirmesi falan illaki olucak her seferinde vurdurmak için bayır aşşa yer bulma derdi var o bakımdan . Birde ben vurdurmayı bilmiyom Neyse dediğin gibi çokta kullanılan bir durum değil elbet ama bence arazide gezecek adam için olmazsa olmazlardan biri nacizane fikrim .
    1,5 metrede vurdurabiliyorsun o konuda sıkıntı yok. Çok rahat çalışıyor Yani kick start ile çalıştırmanın tatlılığı başka tabi
    Ahmanamra bunu beğendi.

  10. #30
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Deniyeyim bakam bi ara
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  11. #31
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Bunların hiçbirine gerek yok. Malum yuasa gibi kaliteli aküde olsa dahi sulu akülerin hepsi çabuk bitiyor. Jelli aküler 5 yıl garantili oluyor ve sorunsuz hiç bitmeden 2-3 yıl kullanılabiliyor. Artık sulu ve jelli arasında fiyat farkı kalmadı. Artık şart koydum ikinci elde olsa sıfırda olsa motosikletim yeni jelli akü takacağım sulular 3 ayda bile bitebiliyor. Oksitlenme, şase boyasına zarar vermesi veya motor boyasına zarar vermesi gibi birsürü sıkıntısı var. Doldurması, şarj etmesi bile sıkıntı.

  12. #32
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    eğer honda 10000 civarına satarsa piyasada tutunur
    bu konu takibimde
    LIDYALI bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  13. #33
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunların hiçbirine gerek yok. Malum yuasa gibi kaliteli aküde olsa dahi sulu akülerin hepsi çabuk bitiyor. Jelli aküler 5 yıl garantili oluyor ve sorunsuz hiç bitmeden 2-3 yıl kullanılabiliyor. Artık sulu ve jelli arasında fiyat farkı kalmadı. Artık şart koydum ikinci elde olsa sıfırda olsa motosikletim yeni jelli akü takacağım sulular 3 ayda bile bitebiliyor. Oksitlenme, şase boyasına zarar vermesi veya motor boyasına zarar vermesi gibi birsürü sıkıntısı var. Doldurması, şarj etmesi bile sıkıntı.
    Benden önceki sahibi çin malı bir jel akü takmış. Üst üste 4 marş yap akü kendini bırakıyordu. Kaldırıp attım hemen yuasa aldım. Motor bir kendine geldi. Akünün de kalitelisi makbul.

  14. #34
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer honda 10000 civarına satarsa piyasada tutunur
    bu konu takibimde
    Sende hep takiptesin aga hiç icraat yok
    jackonbir ve halilom bunu beğendiler.
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  15. #35
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    testte kullanılan KLX 250 nin düşük model olması lazım ,2010 sonrasında KLX 250 ler enjeksiyonlu ve genel olarak düşük oktanlı ve pis benzin kullanılmadığı sürece enjeksiyon sorunu yok.
    Türkiye'de Yamaha ve KLX arasında sıfır km de 4.000 Tl.civarında fark var,arada da 11 hp.
    Ben KLX kullanıyorum,memnunum,oldukça gösterişli ve verimli.Fiyat/kalite/verim oldukça iyi.
    Yanlış anlama üstad fakat arada 11 hp fark yok, klx250s 16 kw wr250r 22,6 kw yani arada 6,6 kw var. 6,6 x 1.34 = 8,8 Hp Arada 9 hpye yakın beygir farkı var. Sadece yanlış olmasın diye söyledim benim hesaplarıma göre bu şekilde düşündüm. Yoksa sizin tecrübe ve bilgilerinizi yüksek birikimli olduğunu tüm forum biliyor.

    www.kawasaki.eu/KLX250/Specifications ve http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/adventure/wr250r.aspx?view=techspecs

  16. #36
    6PaTLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü-Izmir
    Motosikleti
    Asya AS 150T-19A, Lifan LF200 GY6, Hero Karizma R
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlama üstad fakat arada 11 hp fark yok, klx250s 16 kw wr250r 22,6 kw yani arada 6,6 kw var. 6,6 x 1.34 = 8,8 Hp Arada 9 hpye yakın beygir farkı var. Sadece yanlış olmasın diye söyledim benim hesaplarıma göre bu şekilde düşündüm. Yoksa sizin tecrübe ve bilgilerinizi yüksek birikimli olduğunu tüm forum biliyor.

    www.kawasaki.eu/KLX250/Specifications ve http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/adventure/wr250r.aspx?view=techspecs
    yamaha 30 beygir.

  17. #37
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Alıntı 6PaTLaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamaha 30 beygir.
    Tamamda biz ne dedik ? WR250R = 22,6 kw = 30,2 hp

    İyi okumadın sanırım

  18. #38
    6PaTLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü-Izmir
    Motosikleti
    Asya AS 150T-19A, Lifan LF200 GY6, Hero Karizma R
    yamaha 8-9 beygir daha güçlü, yamaha nın son hızı 150 kawaski ise 120 km. Yakıt sarfiyatları da aynı. Son hız uzun yolda kesinlikle önemli.

    ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamda biz ne dedik ? WR250R = 22,6 kw = 30,2 hp

    İyi okumadın sanırım
    sonradan gördüm de düzeltemedim mobilden giriyorum, acı çektiriyor resmen

  19. #39
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Alıntı 6PaTLaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamaha 8-9 beygir daha güçlü, yamaha nın son hızı 150 kawaski ise 120 km. Yakıt sarfiyatları da aynı. Son hız uzun yolda kesinlikle önemli.

    ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:03 ----------


    sonradan gördüm de düzeltemedim mobilden giriyorum, acı çektiriyor resmen
    Elinde klavye ve mouse olacak diğer türlü olmuyor. Hız konusu değişik bir kavram son hız 150 vs olmaz. Son hız 150 yapıyor dediğin motor bir bakarsın 100 kglık adam taşır üstünde motorun üstünede yatmaz max gider 130 km ile. Misal 50 kg bir sürücü üstüne yatarak Kawasakiye 140 rahat göstertebilir. Sürücü ortalama 70 kg olup ve depoya yatmadığı süreçte 140 km rahat görebilir Wr250r'da. Kawasakide 120 km görebilir.

  20. #40
    6PaTLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü-Izmir
    Motosikleti
    Asya AS 150T-19A, Lifan LF200 GY6, Hero Karizma R
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinde klavye ve mouse olacak diğer türlü olmuyor. Hız konusu değişik bir kavram son hız 150 vs olmaz. Son hız 150 yapıyor dediğin motor bir bakarsın 100 kglık adam taşır üstünde motorun üstünede yatmaz max gider 130 km ile. Misal 50 kg bir sürücü üstüne yatarak Kawasakiye 140 rahat göstertebilir. Sürücü ortalama 70 kg olup ve depoya yatmadığı süreçte 140 km rahat görebilir Wr250r'da. Kawasakide 120 km görebilir.
    aynen katılıyorum.
    leons bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)