merhabalar benim ehliyetim yok ve yapmadıgım seyler yüzünden ceza yazmıslar bunlara itiraz hakkım var mi kaskım oldugu halde kasksızlıktan yazmıs hatalı sollama dıyor sollama yaptıgım yok vs yardımınızı beklıyorum
Ehliyetin olmadığı için % 1 milyon da haklı olsan itirazda etsen bir işe yaramaz kamera kayıtın varsa belki kaskı filan iptal ettire bilirsin ama onun haricinde hiç uğraşma derim, bence erken ödeme yap daha az ceza ödersin bu arada ben 5-6 taneden fazla cezamı iptal ettirmiştim tabi kayıp ettiklerimde oldu,
16.7.2023 tarihli Yeni Şafak gazetesinden:
http://www.yenisafak.com/gundem/kacarken-polisi-sehit-etti-4545759
Kaçarken polisi şehit etti
İstanbul Kağıthanede polisin şüphe üzerine durdurmak istediği motosiklet hızını artırarak polis memuru Alp Efe Bekite çarptı. Ağır yaralanan Bekit kaldırıldığı hastanede şehit oldu. 21 yaşındaki motosiklet sürücüsü Osman Boyrazın ehliyetsiz, motosikletinin de trafikten men ve hacizli olduğu öğrenildi.