ceza yedim itiraz hakkında

Katılım
9 Nis 2023
Mesajlar
32
merhabalar benim ehliyetim yok ve yapmadıgım seyler yüzünden ceza yazmıslar bunlara itiraz hakkım var mi kaskım oldugu halde kasksızlıktan yazmıs hatalı sollama dıyor sollama yaptıgım yok vs yardımınızı beklıyorum
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ehliyetsiz araç kullanmanın cezası 8190 TL olarak aklımda kalmış. Sizin yediğiniz cezalar toplamı bu rakamın altındaysa bence hiç suyu bulandırmayın ve 15 gün içinde ödeme yaparak indirim kazanın. İtirazınız sonrası öteki türlü işin içine ehliyetsizliğinizi de katarlarsa probleminiz daha da büyür.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Son zamanlarda da böyle konular moda oldu. Yok dur ihtarına uymadım, yok ehliyetsiz araç kullandım nasıl itiraz ederim. Yakında alkollü motor kullandım haksızca ceza yazdılar konusunu bekliyorum. Bir an hindistan polislerinin uygulaması geldi aklıma nedense seyir halinde iken kurala uymayana sopayı basıyordu. :) Egzozu bağırttıranların kafasını egzoza dayayıp gaz açıyorlardı. Neden bizim ülkede olmaısın. Trafik kültürü oraya doğru gidiyor zaten. :)
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
ödeme yapmadan itiraz edemezsin, yanlış bilmiyorsam.

bana da düzgün çalıştığına pek şahit olmadığım ışıklarda kırmızı ışık cezası kesmişlerdi. e-devlette şans eseri fark etmiştim, bildiri falan da gelmemişti. 2 sene kadar bi süre ödemedim, iptal oldu.
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,233
Motosikleti
DUKE 250
yukarda arkadaşın dediği gibi ödeme yapmadan da itiraz edemezsin,
video kaydı gibi kesin net bir kanıt yok ise boşuna uğraşmış olursun.
ehliyetsiz vs. bir halde iken polisi de gıcık ettiysen ceza kitleyecek birşeyler illaki bulur ve yazar.
ilave olarak inşallah ders olmuştur ve bir daha ehliyetsiz motosiklet kullanmazsın.
 
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
293
İtiraz için cezayı ödeme şartı yok.Sadece erken ödeme avantajı ve davayı kaybederseniz ceza yüklü bir ceza ise faizi olabilir. Onun dışında ödenmeden itiraz edilemez gibi bir kural yok.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
kanıtın yoksa zaten haksız cıkacaksın.

ehliyetsiz arac kullanana yalan dolan bulabildikleri tüm cezaları yazsınlar bence :)
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
merhabalar benim ehliyetim yok ve yapmadıgım seyler yüzünden ceza yazmıslar bunlara itiraz hakkım var mi kaskım oldugu halde kasksızlıktan yazmıs hatalı sollama dıyor sollama yaptıgım yok vs yardımınızı beklıyorum

Ehliyetin olmadığı için % 1 milyon da haklı olsan itirazda etsen bir işe yaramaz kamera kayıtın varsa belki kaskı filan iptal ettire bilirsin ama onun haricinde hiç uğraşma derim, bence erken ödeme yap daha az ceza ödersin bu arada ben 5-6 taneden fazla cezamı iptal ettirmiştim tabi kayıp ettiklerimde oldu,
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,538
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
- Ceza plakaya mı, kişiye mi yazıldı. Ne şekilde ceza yazılmış?
- Cezaya itiraz etmek için ödeme şartı yok. Sulh Ceza mahkemesine ceza iptali için başvuru yapılabiliyor.
- Ehliyetsiz araç kullanma. Rahat et.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Ehliyetin olmadığı için % 1 milyon da haklı olsan itirazda etsen bir işe yaramaz kamera kayıtın varsa belki kaskı filan iptal ettire bilirsin ama onun haricinde hiç uğraşma derim, bence erken ödeme yap daha az ceza ödersin bu arada ben 5-6 taneden fazla cezamı iptal ettirmiştim tabi kayıp ettiklerimde oldu,

sırf ehliyeti olmadığı için haksız çıkar diye bi şey yok.

vaktiyle ehliyetsiz birisi kaza yapmış, suçlu ise ehliyetli karşı taraftı.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Doğru. Haklıysa o cezalar iptal edilir, ehliyetsiz araç kullanmaktan yeni ceza kesilir. İtiraz edecekseniz benim ehliyetim yok ki, ben nasıl motosiklet süreyim demeniz gerekir. O da yalan beyan olur.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Ehliyeti olmayana ceza yazarlar sonra plaka sahibinede ehliyeti olmayana araç verdiği için ceza yazarlar. Ortada kargaşada varsa olay mahkemeye gider. Yakında onunda tebligatı gelir.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Konuları karıştırmamak gerek arkadaş ehliyetsiz sürdü ve yakalandı ise memurun ceza yazması kadar doğru bir şey yok.

Amaaaa memurun bu arkadaşın yapmadığı şeylerden de herhangi bir sebepten dolayı ceza yazması iftiraya girer.

Bu da resmen memurun suçu ve cezalandırılmalı, tabi memur nasıl olsa ispat edemez etse bile hakkımda çooooook zor dava açılır diye rahat davranıyor. Hakkı olmadığı halde kendince cezalandırıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
odemeden itiraz edilmiyor denmis. ama ediliyor sulh mahkemeydi galiba dilekce ye gecerli sebeplerinizi ruhsat vb varsa kanitlarinizi yazarak itiraz edebiliyorsunuz..arabama yanlislikla yazilan park cezasina itiraz etmis cezayi sildirtmistim..
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,728
Ne olmuş yani trafikte 3 kişiyi katlettiysem? Bunun için ceza mı yazılırmış?
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
"Ülkeye kimliksiz kaçak girene para veriyorsunuz,
Ehliyetsiz araç kullandım diye bana ceza yazıyorsunuz.
Adil değil."

Diyerek itiraz et.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
16.7.2023 tarihli Yeni Şafak gazetesinden:

http://www.yenisafak.com/gundem/kacarken-polisi-sehit-etti-4545759

Kaçarken polisi şehit etti
İstanbul Kağıthane’de polisin şüphe üzerine durdurmak istediği motosiklet hızını artırarak polis memuru Alp Efe Bekit’e çarptı. Ağır yaralanan Bekit kaldırıldığı hastanede şehit oldu. 21 yaşındaki motosiklet sürücüsü Osman Boyraz’ın ehliyetsiz, motosikletinin de trafikten men ve hacizli olduğu öğrenildi.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
16.7.2023 tarihli Yeni Şafak gazetesinden:

http://www.yenisafak.com/gundem/kacarken-polisi-sehit-etti-4545759

Kaçarken polisi şehit etti
İstanbul Kağıthane’de polisin şüphe üzerine durdurmak istediği motosiklet hızını artırarak polis memuru Alp Efe Bekit’e çarptı. Ağır yaralanan Bekit kaldırıldığı hastanede şehit oldu. 21 yaşındaki motosiklet sürücüsü Osman Boyraz’ın ehliyetsiz, motosikletinin de trafikten men ve hacizli olduğu öğrenildi.


bu yüzden diyorum zaten; polisten mi kaçıyor, çek vur.

başkasının canı yanma ihtimali yerine sucu işleyen cezasını bulsun.
 
Katılım
25 Ağu 2019
Mesajlar
243
Az bile yapmışlar gidip 50 bin 100 bin tl motora verip 10 bine ehliyet alamıyorsanız binmeyin abi aynısı gidip bilmem kaç yüz bin lira motora para verip ekipman ne abi yağğ diyen mallar içinde geçerli. Teksas olduk anasını satayım sanki ülke bir çete ordusu beyler men polisten kaçtım len felan normalleştirmeyin şunları artık. yaklaşık 3 senedir hergün şu aletin üzerindeyim bir tane polisle tartıştığımı bana sıkıntı çıkardığını bilmiyorum önce sen düzgün ol sonra gidip işini yapan insanları eleştirirsin eğer haklı bir davan varsa ehliyetim yok polisten kaçtım bana ceza yazdı ne yapsaydı ödül mü verecekti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst