Bi deneyin bir yerde gördüm işinize yarayabilir..
Bi deneyin bir yerde gördüm işinize yarayabilir..
eğer temsilciye hemen ulaşırsam derdimi sakin biçimde anlatıyorum
ama zor yoldan ulasırsam isteğimi öfkeli ve baskın sekilde anlatıyorum, bu nedenle gerek yok
nerede boş beleş iş sen varsın oarada :D forum seni ciddiye almıyor bilmeni isterim ;)
salih gene kaşıntı mı tutuyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------
https://youtu.be/WTx6wElGHe4 bu şarkı sana gelsin
Ya eskiden for engiliş denilen menüye geçiyordum birisi çıkıyordu müşteri hizmetlerine bağlarmısınız diyordum bağlıyorlardı, şimdi o menüde tuşlu seçenek olmuş..Bir iki kere telefon kırdım şu lanet menüler yüzünden..
yav adamı sırf göstermelık 3 4 gün uzaklaştırıyorlar
ben sayamadım kac oldugunu artık, hala geri dönüyor bumerang gibi
süperonline internetim için 1 haftadır müşteri hizmetlerini arıyorum, bağlanmak çok kolay. "arama nedeniniz nedir" dediği zaman "tarife değişikliği" diyin o zaten firma için maddi açıdan önemli diye hemen temsilciye bağlıyor.
böyle çakal bunlar. müsteri temsilcisi açıncada derdimi anlatmaya başlıyorum.
1 haftadır yaşadıklarım gerçekten sinir bozucu, kimse işini düzgün yapmıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)