Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Alkol mü yaşam şekli mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    kişiye göre değişir, bende 2th


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #62
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum senin o içtiğini ben kulağıma damlatıyorum,
    o laflar boy boy...
    nerdesin sen arkadaş la?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yılmazlar'ın lokale de uğrasaydınız bari, çok güzel çorba çıkıyo geceleri.
    bizim cem içince duygusallaşıyor.
    sabah ezanı da okununca önce istifra etti, sonra tövbe istiğfar etti,
    bildiği iyi bi çaycı varımış, oraya gittik.
    yürekçe bunu beğendi.

  3. #63
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o laflar boy boy...
    nerdesin sen arkadaş la?
    ne gökte ne yerdeyim
    bir garip seherdeyim
    aşıkmıyım ben neyim
    sarhoş olamıyorum

  4. #64
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne gökte ne yerdeyim
    bir garip seherdeyim
    aşıkmıyım ben neyim
    sarhoş olamıyorum
    konya'dasın gibime geldi moruk

  5. #65

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim cem içince duygusallaşıyor.
    sabah ezanı da okununca önce istifra etti, sonra tövbe istiğfar etti,
    bildiği iyi bi çaycı varımış, oraya gittik.
    Suluyla kuruyu karıştırmış o, yapma etme dedik dinletemedik böyle tövbestafurullah bir hallere girdi zor zabdeddik.

  6. #66
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne gökte ne yerdeyim
    bir garip seherdeyim
    aşıkmıyım ben neyim
    sarhoş olamıyorum
    Hoşgeldin. Beni ergenlerle yanlız bırakıyosunuz ... Eskilerden kimse kalmadı. Nerelerdesin ?

  7. #67
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin. Beni ergenlerle yanlız bırakıyosunuz ... Eskilerden kimse kalmadı. Nerelerdesin ?
    Boşbuldum,
    dediğin gibi ayarlar bozulmasın diye uzak kalmak istedim, sabır ve gayretiniz karşısında şapka çıkarıyorum,
    Sizi ve muhabbetinizi özlediğim için bir selam vereyim dedim.

    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konya'dasın gibime geldi moruk
    inanmazsın, her han heryerde olma yeteneği kazandım, geçen hafta sabah Iğdır öğlen Ankara akşam ise Edirne'deydim,

  8. #68
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Benelli TnT 250, Hyosung GT250-R
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inanmazsın, her han heryerde olma yeteneği kazandım, geçen hafta sabah Iğdır öğlen Ankara akşam ise Edirne'deydim,
    nasıl bir kuantum dolanıklığı bu?
    "alkol mü? kolada binde 7 alkol var diye 10 senedir içmiyorum"
    tevbekar şarkıcı taygır tayfur

  9. #69
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Radyasyon onkolojisi merkezinde Radyoterapi teknikeriyim.

    Üniverstede alkol ve sigara kullanıyordum. Onkoloji dersinde aldığımız bilgilerden ve hastaların genel durumunun vehametini gördükten sonra alkol ve sigarayı bıraktım.


    Prostattan akciğere beyine memeye ve birçok kanser hastalığının etyolojisinde görülen sebepler arası en başta alkil ve sigara vardır.


    Benim amcam 50 sene sigara alkol içti birşey olmadı diyenlere aldırmayın.

    Misal veriyorum adam 10 sene alkol ve sigara içiyor kanser olmuyor. 2 sene alkil ve sigarayı bırakıyor kansere yakalanıyor. Adam diyor ki “Alkol sigara içerken birşey olmadı bıraktım hasta oldum, alkol sigaranın kansere etkisi olmaz vs.” Onca sene içmiş zaten olan olmuş farkında bile değil hala yanlış yorumluyor...

    Tedavi ettiğimiz hastaya tedavi döneminde kesinlikle içki ve sigara kullanma diyoruz. Adam devam hala devam ediyor. Sağlığını düşünmeyen insana ne olsa fayda etmiyor... Yataklara düşünce, nefes borusuna delik açılınca veya beyin tümörü olunca anlarlar belki...

  10. #70
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Derim, çok dedim, "onun muhabbeti başka" dışında da hiç bir cevap alamadım. =)
    Zira rakıdan anlaşılacak bir şey de yok, baya kötü bir içki. ama mezesi sohbeti masası falan tabii ki on numara faaliyet =)
    Bende o faliyeti sevenlerdenim.

  11. #71
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş çevremde bazan şu konu konuşulur.

    Alkol almak mı hayat tarzınızı belirler....

    Yaşadığınız hayat mı ( inanç, arkadaş, iş,topluluklar .... Vs) alkol almanıza sebeptir.

    Herkes bu konuda özgürdür. Eleştiri yada başka niyetim yok. Olursa biraz bilgi almak isterim.

    Sonuçta benim düşüncem ( imzam da da olduğu gibi )ve inancım belli. Saygı duyulması yada nefret edilmesi gayet normal hakaret olmadığı sürece
    Alkol almak yaşam tarzını etkiliyor bazen. Mesela Cumartesi günü bi arkadaşıma akşam bişeyler yapalım dedim. Cumartesi akşamı sadece içerim dedi. Onun piknik anlayışı bi yerlere gidip içmek. İçerken mangal yapmak. Benimki ise doğal bi ortam bulup kafa dinlemek.

    Yaşadığımız hayatta etkili tabi. Ama bazısına etki eder bazısına etmez. 20 yaşıma gelmeden alkol ot vs her türlü pisliğe batmış haldeydim. Sonra tövbe ettim ve sigara hariç hiç bi kötü alışkanlığım kalmadı. Benim çevreme göre içki içmek kötü alışkanlıktır. Bazı ailelerde ise baba oğul beraber içebilirler. Ben babamın yanında sigara dahi içmem. Aile ve çevrede çok önemli yani.

    Aslında genelleme yapmak zor. Yaşadığımız coğrafyaya görede çok farklılık gösteriyor. 3 sene önce Ramazan ayında İzmir'deydim. Barlar açıktı. Sahilde içenler vardı. Bizim burda yani Aksaray'da ise; alkolik bile Ramazan ayında içmez. Cuma günüde içilmez mesela. Hele öyle dışarda içen görülsün baya büyük dayak yer. Tabi buda ayrı bi saçmalık. Alkol günah. Ramazanı cuması yok bunun.

    Ben ise içene karışmam. Her koyun kendi bacağından asılır sonuçta. İçkili ortamda takılıp içmediğimde olur. Evime arabama içki şişesi giremez. Ama dışarda yada kendi mekanında içen adamada karışamam. Beni ilgilendirmez. Bende içtim bi faydasını görmedim.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  12. #72
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Thracian bunu beğendi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  13. #73
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Şimdilik zorunluluktan 4 teker ile çile dolduruyor

  14. #74
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Radyasyon onkolojisi merkezinde Radyoterapi teknikeriyim.

    Üniverstede alkol ve sigara kullanıyordum. Onkoloji dersinde aldığımız bilgilerden ve hastaların genel durumunun vehametini gördükten sonra alkol ve sigarayı bıraktım.


    Prostattan akciğere beyine memeye ve birçok kanser hastalığının etyolojisinde görülen sebepler arası en başta alkil ve sigara vardır.


    Benim amcam 50 sene sigara alkol içti birşey olmadı diyenlere aldırmayın.

    Misal veriyorum adam 10 sene alkol ve sigara içiyor kanser olmuyor. 2 sene alkil ve sigarayı bırakıyor kansere yakalanıyor. Adam diyor ki “Alkol sigara içerken birşey olmadı bıraktım hasta oldum, alkol sigaranın kansere etkisi olmaz vs.” Onca sene içmiş zaten olan olmuş farkında bile değil hala yanlış yorumluyor...

    Tedavi ettiğimiz hastaya tedavi döneminde kesinlikle içki ve sigara kullanma diyoruz. Adam devam hala devam ediyor. Sağlığını düşünmeyen insana ne olsa fayda etmiyor... Yataklara düşünce, nefes borusuna delik açılınca veya beyin tümörü olunca anlarlar belki...
    Maalesef bende sigarayı bırakamıyanlardanım.Hemde 2 senedir kullanıyorum KLL hastasıyım. Kemoterapi den çıkıp sigara içiyordum. Lanet birşey hem sigara hemde alkol. Maalesef insan olarak zayıf kalıyoruz nefsimiz karşısında

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alkol almak yaşam tarzını etkiliyor bazen. Mesela Cumartesi günü bi arkadaşıma akşam bişeyler yapalım dedim. Cumartesi akşamı sadece içerim dedi. Onun piknik anlayışı bi yerlere gidip içmek. İçerken mangal yapmak. Benimki ise doğal bi ortam bulup kafa dinlemek.

    Yaşadığımız hayatta etkili tabi. Ama bazısına etki eder bazısına etmez. 20 yaşıma gelmeden alkol ot vs her türlü pisliğe batmış haldeydim. Sonra tövbe ettim ve sigara hariç hiç bi kötü alışkanlığım kalmadı. Benim çevreme göre içki içmek kötü alışkanlıktır. Bazı ailelerde ise baba oğul beraber içebilirler. Ben babamın yanında sigara dahi içmem. Aile ve çevrede çok önemli yani.

    Aslında genelleme yapmak zor. Yaşadığımız coğrafyaya görede çok farklılık gösteriyor. 3 sene önce Ramazan ayında İzmir'deydim. Barlar açıktı. Sahilde içenler vardı. Bizim burda yani Aksaray'da ise; alkolik bile Ramazan ayında içmez. Cuma günüde içilmez mesela. Hele öyle dışarda içen görülsün baya büyük dayak yer. Tabi buda ayrı bi saçmalık. Alkol günah. Ramazanı cuması yok bunun.

    Ben ise içene karışmam. Her koyun kendi bacağından asılır sonuçta. İçkili ortamda takılıp içmediğimde olur. Evime arabama içki şişesi giremez. Ama dışarda yada kendi mekanında içen adamada karışamam. Beni ilgilendirmez. Bende içtim bi faydasını görmedim.
    Anlattığımız şey benim de tespitin. Mesela normalde cuma namazına giden adam içki içtikten sonra cuma ya ara verir yani içki hayatının akışını değiştirir. Yada tersi içki yi bırakan ve günah olduğuna inanıyorsa cumaya gitmeye başlar.

  15. #75

  16. #76
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alkol;
    Tedavi etmez ama acıyı hafifletirdi.
    Şimdi;
    Öyle çok ve öyle çok içmek istiyorum ki; sarhoş olup bir kaç gün hiç bir şey hatırlamayatım diyorum ama buzdolabında 1 litre rakı var 10 aydır elimi sürmüyorum.

    Sonuçta, nasıl denir..
    Şerefe!!!

  17. #77

    Üyelik
    16 Kasım 2017
    "Biraz Neşemi Bulsam

    Rüzgar gibi deli dolu
    Yağmur gibi sırılsıklam
    Bulutlar gibi yüksek
    Biraz değişik olsam
    Güneş gibi yansa içim
    Ateş bassa yüzümü
    Birini gördüğümde
    Şöyle titresem biraz
    Biraz hüzünlü olsam
    Kederden içsem biraz
    Ve özlesem birini
    Biraz da hasret kalsam
    Biraz neşemi bulsam
    Gönlüm de coşsa biraz
    Biri aklımı alsa
    Biraz da aşık olsam"

  18. #78

    Üyelik
    13 Ekim 2013
    Bence ikisi de belirlemez. Çok şükür kendi beynim var benim, kendimi yaşadığım çevreye göre şekillendirecek değilim. Çevremde alkol kullanan da var, sigara kullanan da, bunu keyif için adam gibi tüketen de var, adamlığını bozup abartan da. Çevremdekileri hiç bu özelliklerine göre yargılamadım, yargılamam da. Herkesin kendi tercihi. Ters gördüğüm birşey varsa uyarımı yapar geçerim, o kişinin hayatına ben karışamam. Sadece bir yanlış yapıyor diye kimseyi de silmem. Ha yapılan yanlışlar burdan köye yola almaya başladığınıda hesabı kapatırım o ayrı konu.

    Zaten bence bizim toplumun genel sorunu bu ikilem. Herkes kendini düşüncesini doğrularını bırakıp ya çevresinden şekilleniyor, ya da dediğim dedik diyip çevresini şekillendirmeye çalışıyor.
    killingroad bunu beğendi.


    ANES MOTOR
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)