Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Teşekkürler :)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Burgman 400
    Şu an anasayfada 4 manşet 1 de alt haberim var ve hemen hemen üye olduğumdan beri anasayfada genelde sürekli haberlerim oluyor..Bazen diğer üyelerinde bu tarz haber yayınlama yaklaşımlarını görüyorum (bazen iznin olmadan yayınladık diyorlar ) bu hoşuma da gidiyor..Bir işe yaramak güzel..Şu beginner seviyesindeki ingilizcemi geliştirsem çok haber yakalıyorum da... Teşekkür ederim..
    Her insanın kalbinde uğurlayamadığı birisi vardır, her kapı çaldığında gözün kulağın onu arar..


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Aha geldi yine

  3. #3
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    hakiko girdi oyuna 90 +3. haydi hakiko gözümüz senden gelicek haberlerde

  4. #4
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Burgman 400
    5 olmuş manşet haberim..
    Her insanın kalbinde uğurlayamadığı birisi vardır, her kapı çaldığında gözün kulağın onu arar..

  5. #5
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Hacı dayım çok issizsin ya nasıl basariyon bizede anlat :(
    Sektörü söyle bizde o ise girelim :(

  6. #6

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı dayım çok issizsin ya nasıl basariyon bizede anlat :(
    Sektörü söyle bizde o ise girelim :(
    Kanka hakiko da asker galiba ahahha.

  7. #7
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Burgman 400
    Kendime ait dükkanım var bazen yemek bile yiyemiyorum bazen salak salak oturuyorum işyerini kapatıp birde akşam motosikletçiye gidip birşeylerle uğraşıyorum..Dün akşam gidip bir motor bloğu taktım bajaja onunla uğraştık bir cbf ile uğraştım bir tane cbrye grenaj demiri taktım onuda ters takmışım hele diyom bu bir garip duruyor gece işyerine gelip haber araştırıyorum gün içi mutlaka ya birileri ile ya kavga ediyorum ya uyuz ediyor :D
    Her insanın kalbinde uğurlayamadığı birisi vardır, her kapı çaldığında gözün kulağın onu arar..

  8. #8

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı hachiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendime ait dükkanım var bazen yemek bile yiyemiyorum bazen salak salak oturuyorum işyerini kapatıp birde akşam motosikletçiye gidip birşeylerle uğraşıyorum..Dün akşam gidip bir motor bloğu taktım bajaja onunla uğraştık bir cbf ile uğraştım bir tane cbrye grenaj demiri taktım onuda ters takmışım hele diyom bu bir garip duruyor gece işyerine gelip haber araştırıyorum gün içi mutlaka ya birileri ile ya kavga ediyorum ya uyuz ediyor :D
    Bırak şimdi hakiko işi hangi torbacıyı kullanıyorsun nasıl bi kafa bu. (kızma he takılıyos)
    mchi bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    ne dükkanın var hackiko belki kaçırdığımız bişeyler vardır
    maaşlı çalışan olup patronun eline bakmak zor:/

  10. #10

    Üyelik
    13 Mayıs 2016
    Senin yaptığın işi onedioda hatta daha basit sitelerde biraz susleyip yapanlar birsuru para kazaniyor.
    Beleşe çalışma m dostum.
    En azından bi mevki makam versinler modluk neyim


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)