Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Trafık kazası mağdurları tazminat için konuya

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Eylül 2017
    Şehir
    ANKARA,İZMİR,İSTANBUL,ANTALYA
    Motosikleti
    SYM Symphony 125
    Geçirmiş olduğunuz trafik kazalarindan dolayi haklılık oranınıza gore tazminat alma hakkınız var. sizde ve yakınlarınız 10 yil icerisinde ölümlü veya yaralanmalı trafik kazalarına karıştıysanız eğer duyuralım lütfen , hic bir magdurun hakkı sigorta sirketlerinde kalmasın , cunku yüksek meblalar söz konusu


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Eylül 2017
    Şehir
    ANKARA,İZMİR,İSTANBUL,ANTALYA
    Motosikleti
    SYM Symphony 125
    GÜL HASAR YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ
    Kişilerin kaza sonucu uğradığı bedensel zararı ve mağduriyetini görmek öncelikle bu alana yönlenmemizin nedeni.
    • Kaza nedeniyle alınmış ağır bedensel zararlar sonucunda sigorta şirketleriyle nasıl bir yol izleneceğinin mağdur tarafından bilinmiyor olması.
    • Dosya oluşturma aşamasında aksayan, yürümeyen evrak takiplerinin doğru ve kısa sürede yapılması gerekliliği.
    • Kaza sonucu bedensel zarara uğramış insanların tedavilerinin hastanelerde doğru yapılması konusunda yardımcı olmak.
    • Kaza sonucu hayatını yitiren kişilerin eş ve çocuklarının, kendileri için doğan yasal haklar konusunda aydınlatılması gerekliliği. Her Türlü Bilgi İçin Bizi Arayabilirsiniz

    0850 840 45 46
    0539 371 45 00
    YasinC bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    25 Ocak 2019
    konuyla ilgili ne kadar tazminat alacağınızı öğrenmek istiyorsanız. https://garantikazatazminat.com/ bu site üzerinden bakıp inceleme yapabilirsiniz. Aynı zamanda ne kadar tazminat alacağınızı da anlık görebiliyorsunuz. https://garantikazatazminat.com/tazm...nasil-yapilir/

  4. #4
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Sevgili akbabalar,

    Yıllar önce trafik kazası geçirmiş kişileri tazminatlarından pay koparma hevesiyle arayıp rahatsız ediyorsunuz. Bunu yapmayın. Zaten tazminat alacak olan kişiler bunu yapmak için sizi yıllarca beklemiyor, kaza olduktan sonra süreci başlatıyorlar. İnsanları boşuna rahatsız etmeyin ve kendinizden iyice tiksindirmeyin.

  5. #5
    harabe35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2017
    Arkadaşlar 24 nisanda trafik kazası geçirdim ve el bileğide kırık ve kasık bölgesinde dikiş var. Kaza gününden 2-3 gün sonra bu hasar danışmanlık akbabaları farklı farklı firma isimleriye arayıp duruyorlar en az 5-6 firma 2 şer kez aramıştır. Amaçları sizin alacağınız tazminattan pay koparmak. Görüyorum ki beni arayan firmalardan biri bu başlığa da reklam yapıştırmış. İnternette şu yazıya denk geldim.
    https://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/noyan-dogan/vatandasi-kandirip-sigorta-tazminatini-nasil-aliyorlar-40863771

  6. #6
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Eğer ölümlü yaralanmalı bir sıkıntı yoksa araca gelenb hasar sebebiyle değer kaybı ile ilgili hiç hak edilen rakamı alan oluyor mu?

    MArt ayı ortasında yaşadığım ve yüzde yüz haklı olduğum kaza için değer kaybı başvurusunda bulunacağım. Motorda yürür durumda olduğu halde kafa demiri, çamurluk, amortisör içi tüpler ve far değişti, 7bin tl hasar kaydı oluştu. Plastik aksamda değer kaybı vermediklerini biliyorum ama benim değişen parçaların çoğu bu gruba girmiyor. Her şey servisinde pırıl pırıl orjinali ile karşı tarafın sigortası tarafından değiştiği halde artık satışta hasarlı görüntüsü var. Yarın bir gün satmaya kalksam ölücüler hemen fiyat kırmaya çalışacak. Ortalama fiyatın altında olma ihtimali ile karşı karşıya kalacağım.

    Bu durumda yaşanılacak gerçek değer kaybını alınamıyor ve motosikletlerde düşük deniyor, buna itiraz eden dava açan da oluyormuş hatta dava açma amaçlı avukatlar tarafından aranıp, hak edilen para alınsa dahi bazı uyanık avukat masrafları yüksek gösterip alacağınız parayı kuşa çevirebiliyormuş.

    Hiç bu durumla karşılaşan ve hak ettiği değer kaybını alan var mıdır?

  7. #7

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Şöyle bir yazı yazmıştım 3 yıl kadar önce. Tutarlar değişebilir;

    Öncelikle mış, miş, öyle dediler, bunu söylediler, bi arkadaşımın arkadaşı avukatmış gibi söylemler yok. Buyrun benden değer kaybı bilgi ve tecrübeleri. Okuyun okutun.

    Bu güne kadar aracıma 2 defa çarpıldı. Bir tanesinde 4 araçlık zincirleme kazada 2.araç, ikincisinde park halinde evimin önünde.

    Birincisinde benim arkamda VW Golf V vardı. Adamın araba hava yastıkları da açılınca pert oldu. Aslına bakarsanız bana gereğinden fazla hasar aldı gibi geldi. Benim arabada tampon boyası kalkması ve sol far ayaklarının kırılması haricinde hiçbirşey olmadı. Çok az da bagaj kapağının tampona deydiği yerde işlem yapıldı. Yine de tampon ve farı değiştirdim hasar 2.750 TL

    İkinci kazada, da 750 TL hasar vardı. Her iki kazada da tutanağım var. Tutanaksız iş yapılmaz. Damperi vuran adam kendi ustasına yönlendirdi. Ben dedim tutanağı tutalım, ustan yaparsa tutanağı yırtarız, yok yapmam derse veya pahalı derse gider yaptırırım. Irk belirtmiyorum. Bu topraklarda yaşayan insanların hemen hepsi ahlaksız. İnsanla uğraşmamak için mutlaka tutanağınızı tutun. Sonra oydu, buydu herifin peşinde %100 haklı halinizle kıvranırsınız.

    Beni ikinci kazada aracı verdiğim servisten bilgilerimi almış bir avukat aradı. Efendim hasarlarınız var. Sayacağım evrakları yollayın, bir de vekalet verin, eee, biz %20 + kdv ile paranızı alalım. Sanki bana %18 kdv parasını alıp bir de fatura kesecek. Dedim bana kesecen mi fatura? Yok şirket değilsin kesemem. Eee ne bu %18, efendim yıl sonunda biz kesiyoruz faturayı biryerlere. Hadi oradan! Dedim okumam yazmam internetim var. Ne diye bu adamlara boşuna para vereyim. Sigorta bilgi gözetim merkezi var. Orada hasar tarihi ve diğer gerekli bilgiler girilince kazanın tüm detaylarına, tutanaklara, eksper raporlarına kusur oranına karşı tarafın sigorta bilgilerine falan ulaşıyorsunuz.

    Aradım karşı tarafın sigortasını (Maphre) Dedim neler lazım. O da saydı;

    Tutanak, eksper raporu, başvuru dilekçesi, iban numarası, fotoğraflar. Hepi topu 5 kalem evrak, toparlayıp genel merkezlerine gönderdim.

    Zincirleme kazadaki 2.750 TL hasar için 1.050 TL gönderdiler!!

    Sonra damper kazasına baktım. O da maphre. Yine toparladım evrakları, yine yolladım, 750 TL hasar için 580 TL yolladılar!!

    Şimdi en önemli madde başkalarına para kaptırmayın. Kendi işinizi kendiniz halledin. İnternet, okuma-yazma ve banka hesabı herkeste var. En önemlisi bu.

    Tutanağınızı babanızın oğlu olsa tutun. İnsanlar kaza yerinden 2 metre uzaklaştığınızda telefonunuza bakmamaya, inkar etmeye, yalan söylemeye daha da saçması tehdit etmeye başlıyor. İnsanla uğraşmayın. Evrakla uğraşın.

    Değer kaybı, mahkemeyle, bilirkişiyle, savcıyla v.s. değil. Karşı tarafın trafik sigortasıyla hallediliyor. Sigortacılar da eğer %100 haklıysanız sizin onları mahkemeye vermenizi beklemiyor. Çünkü bu sefer mahkeme, avukat, vekalet ve bilirkişi ücretlerini faiziyle ödüyorlar. %100 haklıysanız çok uğraştırmadan 2 hafta içinde paranızı veriyorlar.

    Değer kaybını eksper belirliyor. Eksperi de sigorta şirketi tutuyor. Onunla siz uğraşmıyorsunuz.

    %100 haklıysanız adamın sigorta primi daha da yükseliyor, haksızlığının cezasını maddi olarak daha da fazla ödüyor.

    Siz bunları yaparken karşı tarafın bundan haberi olmuyor. Sigorta şirketiyle muhatap oluyorsunuz.

    Bu tip haklar ülkemizde genelde bir furya halinde alınıyor. İnsanlar tarafından hak edilip, millet uyanıp, büyükler isyan edince estek-köstek deyip törpüleniyor, kısıtlanıyor veya sizle alakası olmayan bir fona devrediliyor hatta tamamen kaldırılıyor. Hakkınızı hemen alın

    Kaza tarihinden itibaren 2 yıl içerisinde talebinizi başlatabiliyorsunuz. Adam A sigortasından B ye geçmiş olsa da hasar tarihinde A da olduğundan o şirketten paranızı istiyorsunuz. Bana ne kardeşim benim müşterim değil ki bu adam denmiyor.

    Paranızı alın kardeşim. Satarken adamlar aa hasar kaydı, vah vah değişmiş demeyi biliyorlar.

    Bu arada aracınız yüksek kilometrelerdeyse, yalnızca tamponda düzeltmeler olacaksa hatta 1 tampon değişecekse, araba yaşı büyükse falan ya hiç alınamıyor ya da değer çarpanı küçülüyor ve az para alıyorsunuz.


    inşallah herkese bir rehber olur.
    gezginkral ve harabe35 bunu beğendiler.

  8. #8

    Üyelik
    03 Şubat 2020
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle bir yazı yazmıştım 3 yıl kadar önce. Tutarlar değişebilir;

    Öncelikle mış, miş, öyle dediler, bunu söylediler, bi arkadaşımın arkadaşı avukatmış gibi söylemler yok. Buyrun benden değer kaybı bilgi ve tecrübeleri. Okuyun okutun.

    Bu güne kadar aracıma 2 defa çarpıldı. Bir tanesinde 4 araçlık zincirleme kazada 2.araç, ikincisinde park halinde evimin önünde.

    Birincisinde benim arkamda VW Golf V vardı. Adamın araba hava yastıkları da açılınca pert oldu. Aslına bakarsanız bana gereğinden fazla hasar aldı gibi geldi. Benim arabada tampon boyası kalkması ve sol far ayaklarının kırılması haricinde hiçbirşey olmadı. Çok az da bagaj kapağının tampona deydiği yerde işlem yapıldı. Yine de tampon ve farı değiştirdim hasar 2.750 TL

    İkinci kazada, da 750 TL hasar vardı. Her iki kazada da tutanağım var. Tutanaksız iş yapılmaz. Damperi vuran adam kendi ustasına yönlendirdi. Ben dedim tutanağı tutalım, ustan yaparsa tutanağı yırtarız, yok yapmam derse veya pahalı derse gider yaptırırım. Irk belirtmiyorum. Bu topraklarda yaşayan insanların hemen hepsi ahlaksız. İnsanla uğraşmamak için mutlaka tutanağınızı tutun. Sonra oydu, buydu herifin peşinde %100 haklı halinizle kıvranırsınız.

    Beni ikinci kazada aracı verdiğim servisten bilgilerimi almış bir avukat aradı. Efendim hasarlarınız var. Sayacağım evrakları yollayın, bir de vekalet verin, eee, biz %20 + kdv ile paranızı alalım. Sanki bana %18 kdv parasını alıp bir de fatura kesecek. Dedim bana kesecen mi fatura? Yok şirket değilsin kesemem. Eee ne bu %18, efendim yıl sonunda biz kesiyoruz faturayı biryerlere. Hadi oradan! Dedim okumam yazmam internetim var. Ne diye bu adamlara boşuna para vereyim. Sigorta bilgi gözetim merkezi var. Orada hasar tarihi ve diğer gerekli bilgiler girilince kazanın tüm detaylarına, tutanaklara, eksper raporlarına kusur oranına karşı tarafın sigorta bilgilerine falan ulaşıyorsunuz.

    Aradım karşı tarafın sigortasını (Maphre) Dedim neler lazım. O da saydı;

    Tutanak, eksper raporu, başvuru dilekçesi, iban numarası, fotoğraflar. Hepi topu 5 kalem evrak, toparlayıp genel merkezlerine gönderdim.

    Zincirleme kazadaki 2.750 TL hasar için 1.050 TL gönderdiler!!

    Sonra damper kazasına baktım. O da maphre. Yine toparladım evrakları, yine yolladım, 750 TL hasar için 580 TL yolladılar!!

    Şimdi en önemli madde başkalarına para kaptırmayın. Kendi işinizi kendiniz halledin. İnternet, okuma-yazma ve banka hesabı herkeste var. En önemlisi bu.

    Tutanağınızı babanızın oğlu olsa tutun. İnsanlar kaza yerinden 2 metre uzaklaştığınızda telefonunuza bakmamaya, inkar etmeye, yalan söylemeye daha da saçması tehdit etmeye başlıyor. İnsanla uğraşmayın. Evrakla uğraşın.

    Değer kaybı, mahkemeyle, bilirkişiyle, savcıyla v.s. değil. Karşı tarafın trafik sigortasıyla hallediliyor. Sigortacılar da eğer %100 haklıysanız sizin onları mahkemeye vermenizi beklemiyor. Çünkü bu sefer mahkeme, avukat, vekalet ve bilirkişi ücretlerini faiziyle ödüyorlar. %100 haklıysanız çok uğraştırmadan 2 hafta içinde paranızı veriyorlar.

    Değer kaybını eksper belirliyor. Eksperi de sigorta şirketi tutuyor. Onunla siz uğraşmıyorsunuz.

    %100 haklıysanız adamın sigorta primi daha da yükseliyor, haksızlığının cezasını maddi olarak daha da fazla ödüyor.

    Siz bunları yaparken karşı tarafın bundan haberi olmuyor. Sigorta şirketiyle muhatap oluyorsunuz.

    Bu tip haklar ülkemizde genelde bir furya halinde alınıyor. İnsanlar tarafından hak edilip, millet uyanıp, büyükler isyan edince estek-köstek deyip törpüleniyor, kısıtlanıyor veya sizle alakası olmayan bir fona devrediliyor hatta tamamen kaldırılıyor. Hakkınızı hemen alın

    Kaza tarihinden itibaren 2 yıl içerisinde talebinizi başlatabiliyorsunuz. Adam A sigortasından B ye geçmiş olsa da hasar tarihinde A da olduğundan o şirketten paranızı istiyorsunuz. Bana ne kardeşim benim müşterim değil ki bu adam denmiyor.

    Paranızı alın kardeşim. Satarken adamlar aa hasar kaydı, vah vah değişmiş demeyi biliyorlar.

    Bu arada aracınız yüksek kilometrelerdeyse, yalnızca tamponda düzeltmeler olacaksa hatta 1 tampon değişecekse, araba yaşı büyükse falan ya hiç alınamıyor ya da değer çarpanı küçülüyor ve az para alıyorsunuz.


    inşallah herkese bir rehber olur.
    Çok teşekkürler. Başımıza bir şey gelirse ne yapacağımızı bilelim.

  9. #9
    harabe35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2017
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle bir yazı yazmıştım 3 yıl kadar önce. Tutarlar değişebilir;

    Öncelikle mış, miş, öyle dediler, bunu söylediler, bi arkadaşımın arkadaşı avukatmış gibi söylemler yok. Buyrun benden değer kaybı bilgi ve tecrübeleri. Okuyun okutun.

    Bu güne kadar aracıma 2 defa çarpıldı. Bir tanesinde 4 araçlık zincirleme kazada 2.araç, ikincisinde park halinde evimin önünde.

    Birincisinde benim arkamda VW Golf V vardı. Adamın araba hava yastıkları da açılınca pert oldu. Aslına bakarsanız bana gereğinden fazla hasar aldı gibi geldi. Benim arabada tampon boyası kalkması ve sol far ayaklarının kırılması haricinde hiçbirşey olmadı. Çok az da bagaj kapağının tampona deydiği yerde işlem yapıldı. Yine de tampon ve farı değiştirdim hasar 2.750 TL

    İkinci kazada, da 750 TL hasar vardı. Her iki kazada da tutanağım var. Tutanaksız iş yapılmaz. Damperi vuran adam kendi ustasına yönlendirdi. Ben dedim tutanağı tutalım, ustan yaparsa tutanağı yırtarız, yok yapmam derse veya pahalı derse gider yaptırırım. Irk belirtmiyorum. Bu topraklarda yaşayan insanların hemen hepsi ahlaksız. İnsanla uğraşmamak için mutlaka tutanağınızı tutun. Sonra oydu, buydu herifin peşinde %100 haklı halinizle kıvranırsınız.

    Beni ikinci kazada aracı verdiğim servisten bilgilerimi almış bir avukat aradı. Efendim hasarlarınız var. Sayacağım evrakları yollayın, bir de vekalet verin, eee, biz %20 + kdv ile paranızı alalım. Sanki bana %18 kdv parasını alıp bir de fatura kesecek. Dedim bana kesecen mi fatura? Yok şirket değilsin kesemem. Eee ne bu %18, efendim yıl sonunda biz kesiyoruz faturayı biryerlere. Hadi oradan! Dedim okumam yazmam internetim var. Ne diye bu adamlara boşuna para vereyim. Sigorta bilgi gözetim merkezi var. Orada hasar tarihi ve diğer gerekli bilgiler girilince kazanın tüm detaylarına, tutanaklara, eksper raporlarına kusur oranına karşı tarafın sigorta bilgilerine falan ulaşıyorsunuz.

    Aradım karşı tarafın sigortasını (Maphre) Dedim neler lazım. O da saydı;

    Tutanak, eksper raporu, başvuru dilekçesi, iban numarası, fotoğraflar. Hepi topu 5 kalem evrak, toparlayıp genel merkezlerine gönderdim.

    Zincirleme kazadaki 2.750 TL hasar için 1.050 TL gönderdiler!!

    Sonra damper kazasına baktım. O da maphre. Yine toparladım evrakları, yine yolladım, 750 TL hasar için 580 TL yolladılar!!

    Şimdi en önemli madde başkalarına para kaptırmayın. Kendi işinizi kendiniz halledin. İnternet, okuma-yazma ve banka hesabı herkeste var. En önemlisi bu.

    Tutanağınızı babanızın oğlu olsa tutun. İnsanlar kaza yerinden 2 metre uzaklaştığınızda telefonunuza bakmamaya, inkar etmeye, yalan söylemeye daha da saçması tehdit etmeye başlıyor. İnsanla uğraşmayın. Evrakla uğraşın.

    Değer kaybı, mahkemeyle, bilirkişiyle, savcıyla v.s. değil. Karşı tarafın trafik sigortasıyla hallediliyor. Sigortacılar da eğer %100 haklıysanız sizin onları mahkemeye vermenizi beklemiyor. Çünkü bu sefer mahkeme, avukat, vekalet ve bilirkişi ücretlerini faiziyle ödüyorlar. %100 haklıysanız çok uğraştırmadan 2 hafta içinde paranızı veriyorlar.

    Değer kaybını eksper belirliyor. Eksperi de sigorta şirketi tutuyor. Onunla siz uğraşmıyorsunuz.

    %100 haklıysanız adamın sigorta primi daha da yükseliyor, haksızlığının cezasını maddi olarak daha da fazla ödüyor.

    Siz bunları yaparken karşı tarafın bundan haberi olmuyor. Sigorta şirketiyle muhatap oluyorsunuz.

    Bu tip haklar ülkemizde genelde bir furya halinde alınıyor. İnsanlar tarafından hak edilip, millet uyanıp, büyükler isyan edince estek-köstek deyip törpüleniyor, kısıtlanıyor veya sizle alakası olmayan bir fona devrediliyor hatta tamamen kaldırılıyor. Hakkınızı hemen alın

    Kaza tarihinden itibaren 2 yıl içerisinde talebinizi başlatabiliyorsunuz. Adam A sigortasından B ye geçmiş olsa da hasar tarihinde A da olduğundan o şirketten paranızı istiyorsunuz. Bana ne kardeşim benim müşterim değil ki bu adam denmiyor.

    Paranızı alın kardeşim. Satarken adamlar aa hasar kaydı, vah vah değişmiş demeyi biliyorlar.

    Bu arada aracınız yüksek kilometrelerdeyse, yalnızca tamponda düzeltmeler olacaksa hatta 1 tampon değişecekse, araba yaşı büyükse falan ya hiç alınamıyor ya da değer çarpanı küçülüyor ve az para alıyorsunuz.


    inşallah herkese bir rehber olur.
    Karşı tarafın sigorta firmasını nasıl öğrenebiliriz hocam. Raporda adamın plakası var bunlar sigortayı bulma yolu var mıdır.

  10. #10

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli BN125
    Öz_Musti nin dediği önemli.

    Aracınıza çarpıldığında mutlaka tutanak tutun. Gerekirse polis çağırın. Sonra adamın peşinden koşmak zorunda kalabilirsiniz.

    15 sene kadar önce evimin sokağında arabama vurdular. Adamın trafik sigortası yok.
    Israrı üzerine kimliğini bıraktı.
    Ertesi gün başladı benim ustam var, kaportacım var demeye. Yan çizdi yani.

    O olay bana ders oldu. İster sigortası var, ister yok. İster ehliyetli ister ehliyetsiz. Hasar varsa ben tutanağı tutarım.

    Geçen yıl şirket arabalarından biri bmw bir arabaya dokundu arkadan. Bmwyi kullanan apaçi. Tutanak tutmak istemiyorlar. İlla bize 3000 lira ödeyin diyorlar. Hatta işyerine abisi falan geldi. Sonra ortaya çıktıki zırtapozun ehliyeti yok caz yapıyor.
    Konuştuğumuz odayı ses kaydı yapan kameralı oda seçmiştim.
    Tutanak veya şu konuşmanın görüntüsü polise verilecek deyince defolup gittiler birşey almadan...

    Bu arada bmw de hiçbir hasar çizik yok. İddiaları, tampona bağlı darbe amortisörü kırılmış OLABİLİRMİŞ MİŞ...

    Tutanağınızı mutlaka tutun.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler