Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

600 cc motor için kask önerisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    bravetaxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Daystar 250
    merhaba arkadaşlar yeni motorum için kaskımı değiştirmek istiyorum daha önceden kullandığım ls 2 kaskım artık baya bir yıprandı 8000 tl 11000 tl arası yeni kask önerilerinizi bekliyorum teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    soruyu çok yanlış sormuşsun
    senin kafanın değeri nedir?
    espresso ve mertowski bunu beğendiler.

  3. #3
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Kaskın marka modeli bir yana kafaya düzgün oturması da çok önemli.
    İsanbuldasınız madem, bir cumartesi gününüzü ayırın, Hasanpaşa'daki motosiklet mağazalarının olduğu yere gidin, mağazaları dolaşıp kafanıza deneyerek alın. Kafaya geçirecek buf olsun yanınızda mutlaka, zaten normal zamanda da buff olmadan kask kullanmayaya alışın büyük rahatlık olur.
    Kafanıza uyacak kaskı bulmak önemli, yoksa tonla para verip schubert bile alsanır sorun olacaktır.

    Verdiğiniz fiyat aralığında caberg duke 2 olabilir hala piyasada varsa, sharp testlerinden 5 yıldız almış güvenli bir kask. Nolan'ın modelleir de olabilir.
    tommygun bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    26 Haziran 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    23" Triumph Trident 660
    cc'ye göre kask alınmaz. Güvenlik için alınır
    hjc ve scorpion'un modellerine bakabilirsin, bütçene göre güzel seçenekleri var

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Motorunuz dik oturuşlu bir motor mu yoksa yarış motoru dediğimiz daha eğik oturuşa sahip bir motor mu? Ona göre sağlıklı öneriler gelecektir.
    espresso bunu beğendi.

  6. #6
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz dik oturuşlu bir motor mu yoksa yarış motoru dediğimiz daha eğik oturuşa sahip bir motor mu? Ona göre sağlıklı öneriler gelecektir.
    Bunu anlayamadim biraz aciklamak mümkün olabilir mi ?
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  7. #7
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu anlayamadim biraz aciklamak mümkün olabilir mi ?
    Aerodinamiyle ilgili olduğunu düşünüyorum. Bazı kask tiplerinde arkada spoyler oluyor, yatık pozisyonda ön cam-kask- bazı montlardaki hörgüçle damla formunda bir bütünlük sağlıyor. Yanlış biliyorsam düzeltin.
    espresso bunu beğendi.

  8. #8
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aerodinamiyle ilgili olduğunu düşünüyorum. Bazı kask tiplerinde arkada spoyler oluyor, yatık pozisyonda ön cam-kask- bazı montlardaki hörgüçle damla formunda bir bütünlük sağlıyor. Yanlış biliyorsam düzeltin.
    O spoiler aksine su damlası formuna gelemediğiniz motorlarda extrem hızlara çıkıldığında kafamızın stabil kalabilmesi için yardımcı oluyor. Spor motorlarda doğru pozisyona geçebilecek fiziksel yapıya sahipseniz (ki ben nur topu gibi bir göbüşe sahibim) kaskınızın formunun konuya etkisi minimal olacaktır.

    Sevhilerimle
    tommygun bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  9. #9
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O spoiler aksine su damlası formuna gelemediğiniz motorlarda extrem hızlara çıkıldığında kafamızın stabil kalabilmesi için yardımcı oluyor. Spor motorlarda doğru pozisyona geçebilecek fiziksel yapıya sahipseniz (ki ben nur topu gibi bir göbüşe sahibim) kaskınızın formunun konuya etkisi minimal olacaktır.

    Sevhilerimle
    Osocan Hocam aman kilo ver, kurtar kendini göbekten. Bunun yarını da var
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    valla bencede sürdüğüm cihaza göre kask takmak gayet mantıklı.tabi bunu belirli marka fiyattaki kasklar için söylüyorum.kask önemlide yani ölüm kalım meselesi olacak son şey.ben büyük bir kazada kafasından yaralanan hiç görmedim ama 2ye ayrılan bacağını bırakan çok gördümallah korusun tabi.cbr125e arai kask ben takmazdım yani.ama bir agv k3 nolan n87 gibi bir model de alırdım.bide her motora göre kask alırsan işin içinden çıkamazsın para yetmez.bende rpha 11 var bide yanına kısa mesafeler günlük trafik işleri için kyt course aldım.2 kaskta dışardan ateş ediyor ama gel gelelim kyt ile biraz gazlama yapiyim resmen kaza sebebi.kafada durmuyor rüzgari delmiyor kafamı geriye atıyor ses alıyor vs vs.böyle bir kask 250cc için max iş görür mesela belli ediyor kendini.bu aralar güzel indirimler görüyorum bide beklemişken artık fuar bekleyebilirsin.drd motorada bak indirimler yapıyorlar baya sağlam


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)